چرا حماسه سیاسی ؟

  • شناسه خبر: 16397
چرا حماسه سیاسی ؟

تحقق بخشیدن به «حماسه سیاسی» یعنی باید حضور حداکثری را در انتخابات رقم زد، باید از هرگونه بد اخلاقی و دعواهای سیاسی پرهیز نمود و اخلاق انتخاباتی را بدون کوچکترین توهین و بی احترامی به دیگر کاندیداها رعایت نمود. در فرازوفرودهای زندگی ومسئولیت ها و روابط اجتماعی وبین المللی گاهی انسان ها دچار پیچیدگی و […]

خانه » سیاسی » چرا حماسه سیاسی ؟

تحقق بخشیدن به «حماسه سیاسی» یعنی باید حضور حداکثری را در انتخابات رقم زد، باید از هرگونه بد اخلاقی و دعواهای سیاسی پرهیز نمود و اخلاق انتخاباتی را بدون کوچکترین توهین و بی احترامی به دیگر کاندیداها رعایت نمود.

در فرازوفرودهای زندگی ومسئولیت ها و روابط اجتماعی وبین المللی گاهی انسان ها دچار پیچیدگی و دشواری هایی خواهند شد، که به ابزاری چون ؛ تقوای سیاسی ، هوشیاری ، بصیرت …نیاز دارند. بر این اساس همه، خصوصاَ مسئولان ودست اندرکاران جامعه بیش از دیگران به موارد ذکر شده نیازمندند، چرا که رمز موفقیتشان در بکارگیری آنها می باشد وباید طبق برنامه های اصولی وضابطه مند عمل نمایند.
اهمیت مضاعف اینکه در جامعه اسلامی مسئولان ودست اندر کاران آن باید دستورات دین مبین اسلام را به درستی و دقیق عمل نمایند تا بشریت امروز که تشنه عدالت واخلاق می باشند بدان گرایش پیدا نمایند. در گزینش ها، در انتصاب ها، در انتخاب ها وانتخابات، در مدیریت ها توجه وعنایت بیشتری لازمه کار می باشد، در اجرای سیاست ها بر پایه سیاستی که عین دیانت ودیانتی که عین سیاست می باشد عمل نمود، به سیاستی که از اسلام ناب محمدی(ص) سرچشمه می گیرد متوسل شد.
در دنیای پیچیده و افکار گوناگون امروزی مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین به نکته مهم واساسی اشاره فرموده اند و امسال را سال « حماسه اقتصادی وحماسه سیاسی » نامگذاری نموده اند وسیاست را همراه با « حماسه » به کار برده اند تا دست اندرکاران وهمه کسانی که به نوعی مسئولیتی متوجه آنان می باشد سعی وتلاش نمایند تا آگاهی و بصیرت خود را در این زمینه بیشتر از گذشته تقویت نمایند تا بتوانند بر نقشه ها ی دشمنان فائق آیند و بنا به فرموده معظم له جلوتر و پیشروتر از دشمنان حر کت نمایند و در انتخابات ریاست جمهوری که در سال جاری پیش رو داریم هوشیاری وبصیرت بیشتری بدست آورند .
در این رهنمود به این نکته باید جامه عمل پوشید تا شخصی را انتخاب نمود که ضعف وسستی در مقابل استکبار از خود نشان ندهد، شخصی را برگزید که اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به دنیا نشان دهد، امیدواری مستضعفان عالم را به اسلام و ایران اسلامی بیفزاید.
تحقق بخشیدن به «حماسه سیاسی» یعنی باید حضور حداکثری را در انتخابات رقم زد، باید از هرگونه بد اخلاقی و دعواهای سیاسی پرهیز نمود و اخلاق انتخاباتی را بدون کوچکترین توهین و بی احترامی به دیگر کاندیداها رعایت نمود. « حماسه سیاسی» یعنی حضوری پررنگ، انقلابی و با نشاط در تمام صحنه ها و در نهایت حضور و شرکت مقتدرانه در انتخاب ریاست جمهوری .
در این رابطه مقام معظم رهبری در اولین روز سال نود و دو در مشهد مقدس این چنین تأکید فرمودند: « انتخابات، مظهر «حماسه‌ی سیاسی» است؛ مظهر اقتدار نظام اسلامی است؛ مظهر آبروی نظام است. آبروی جمهوری اسلامی به انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی و تأثیر یکایک مردم در انتخاب مدیران کشور است. انتخابات مظهر اراده‌ی ملی است، نماد مردم‌ سالاری اسلامی است… در انتخابات، همه‌ی سلیقه‌ها و جریانهای معتقد به جمهوری اسلامی باید شرکت کنند؛… همه‌ی کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده‌ی کشور اهمیت می دهند، دلشان برای منافع ملی می سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند. رو گرداندن از انتخابات، مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند…» .

منبع:سایت شهیدآوینی

برچسب ها:
چرا حماسه سیاسی ؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان