آخرین جلسه شورای اداری رفسنجان در سال ۹۷ برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 161135
آخرین جلسه شورای اداری رفسنجان در سال ۹۷ برگزار شد / تصاویر

آخرین جلسه شورای اداری رفسنجان در سال ۹۷ صبح امروز با حضور معاون توسعه اقتصادی استانداری و مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان در فرمانداری برگزار شد.

خانه » اجتماعی » آخرین جلسه شورای اداری رفسنجان در سال ۹۷ برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ آخرین جلسه شورای اداری رفسنجان در سال ۹۷ پیش از ظهر امروز با حضور معاون توسعه اقتصادی استانداری و مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان، امام جمعه، فرماندار ، نماینده و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علیار اسکندری نسب فرماندار در این جلسه با بیان اینکه سال ۹۷ سالی سختی برای کشور بود اظهار داشت :از آغازین سال ۹۷ استکبار جهانی در صحنه بین المللی با بهانه های مختلف از برجام خارج شد و جنگ اقتصادی را بر علیه کشور ما آغاز نمود .

وی بیان داشت :وزارت خزانه داری آمریکا ،اتاق جنگ علیه کشور ما شد، ۳۷۰ نفر در قالب گروه های مختلف بر علیه کشور ما جنگ اقتصادی  طاقت فرسایی راه انداختند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :براساس اطلاعات ما در سال ۹۸ گرفتاریهای سال ۹۷ را نخواهیم داشت چراکه آمریکا در اقدامات حقوقی ،سیاسی و اقتصادی که بر علیه کشور ما شروع کرده است با خارج شدن از برجام با شکست روبرو شده است .

وی افزود : حل کردن مشکلات اقتصادی از کانال کشورهای دیگر با حضور رئیس جمهوری در عراق، آمریکا را با شکست روبرو کرده است .

اسکندری نسب در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص یافتن بودجه برای محور رفسنجان-نوق اشاره کرد و گفت :زیرساختهای خوبی در سال ۹۷ در شهرستان انجام شده از جمله محور رفسنجان- نوق که ردیفی قبلا به آن اختصاص نیافته بود بودجه ای برای  آن در نظر گرفته شد ،حل شدن مشکلات مجموعه وکلای هلال احمر ،فاضلاب هوشمند شهری و تصفیه خانه شهر از دیگر فعالیتهای ما در سال ۹۷ است .

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به شهرستان اختصاص پیدا کرد و پست بانک و بانک کارآفرین بیشترین جذب و همکاری را داشتند عنوان داشت :با حضور دکتر فتاح در ماه های آینده مشکل اموال دکتر رفیعی که در رفسنجان هزینه نمی شود حل می شود .

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ سهمیه بر سامانه رصد جذب و ثبت شده است گفت :مردم رفسنجان در بحث خشکسالی آسیب جدی دیدند و ۴۸۰ میلیارد تومان بدهی مردم به بانک هاست و اقدامات خوبی در این راستا در خصوص امهال وام ها صورت گرفت .

اسکندری نسب یادآور شد :طرح باز آفرینی بافتهای قدیمی را در روستاهای داوران ،اودرج ودره جوز اغاز نموده ایم و قریب ۲ میلیون ۳۳۱ هزار مترمربع  آسفالت ، زیرسازی وجدولگذاری روستاها انجام شده است و ۴ میلیارد تومان برای بهسازی روستاها برای سال آینده اختصاص یافته است .

وی تاکید داشت : قریب ۹۰ خانه مددجو توسط کمیته امداد امام خمینی به مددجویان تحویل داده می شود .

گفتنی است در پایان این جلسه از خیرینی که در ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام(ره) دسن یاری رساندند تقدیر بعمل آمد.

خبر از منیژه نوروزی

عکس از رضا ساجدی

 

 

برچسب ها:
شورای اداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان