یادواره ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان برگزار شد / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 158868
یادواره ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان برگزار شد / گزارش تصویری

یادواره ۹۴۰ شهید سرفراز شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا، مسئولین و مردم شهید پرور رفسنجان در معراج الشهدا حسینیه ثارالله برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان برگزار شد / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز یادواره ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور رفسنجان در معراج الشهدا حسینیه ثارالله برگزار شد.

علیار اسکندری فرماندار و رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان و ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: یادواره شهدای شهرستان در راستای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز شهدای استان کرمان در اسفندماه برگزار می شود و جای دارد از زحمات سرهنگ سلطانی فرمانده سابق سپاه رفسنجان در برگزاری این مراسم قدردانی شود.

وی بیان داشت: یک ششم شهدای استان متعلق به شهرستان رفسنجان است و یادواره شهدای شهرستان به پاس زحمات خانواده های معظم شهدا در پاسداشت صبوری آنان و به یاد و نام همه عزیزانی که در دوارن تنهایی امام و یارانش بهترین سرمایه گران سنگ خود را تقدیم کردند تا دوران کودکی انقلاب پشت سر گذاشته شود برگزار می شود.

اسکندری گفت: در این مراسم سعی کردیم تا گوشه ای از تلاش شهدا را به یاد نسل های آینده آوریم که شهدا در این راه جانرخود را تقدیم کردند  راه و هد ف و مرام آنها را به جامعه بشناسانیم.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: کار مستندسازی خاطرات خانواده های شهدای شهرستان در قالب چند تیم تشکیل آغاز شده و همه نهادهای شهرستان شهرستان سپاه، بنیاد شهید ، آموزش و پرورش و مجتمع صنایع مس سرچشمه پای کار آمدند و برای ساخت مستند و برگزاری یادواره تلاش نمودند.

وی خاطر نشان کرد:  در راستای همدلی و همکاری همه دستگاههای اجرایی از امام جمعه، نماینده، فرمانداری ،سپاه و بنیاد شهید دست به دست هم دادند تا این کانون گرم خانواده های شهدا را برپا کردند.

گفتنی است یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، حجت السلام توکلی مدیر اسبق دادگستری کرمان، اجرای تئاتر دفاع مقدس، مداحی و اجرای تواشیح همراه بود.

همچنین طرح های جهادی درمانی در شهرستان رفسنجان به مناسبت دهه فجر و همزمان با یادواره شهدای شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه ی این مراسم افتتاح شد.

در ادامه گوشه ای از این مراسم باشکوه را از قاب دوربین عکاسان خانه خشتی ببینید:

برچسب ها:
940 شهید شهرستان رفسنجان یادواره یادواره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان