نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد :

۷ هزار و ۶۰۰ متقاضی زمین در رفسنجان وجود دارد

  • شناسه خبر: 158662
۷ هزار و ۶۰۰ متقاضی زمین در رفسنجان وجود دارد

نماینده مردم رفسنجان گفت: بیش از ۷۶۰۰ نفر متقاضی زمین در رفسنجان وجود دارد اینها جوانان اماده ساخت مسکن هستند و با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری در شهرستان رفسنجان این مهم نقیصه برای شهرستان است، امیدواریم این مشکل هم حل شود.

خانه » اجتماعی » ۷ هزار و ۶۰۰ متقاضی زمین در رفسنجان وجود دارد

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست علی نبیان معاون وزیر و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهسازی با مسئولین رفسنجان اظهار داشت :بحث پلاک ۲۰۹۴ مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که با جلساتی که برگزار شده است بخش عمده ای از مشکل با خارج شدن پلاک شخصی از پلاک دولتی حل خواهد شد .

وی بیان داشت :امیدواریم  اسناد دانشکده علوم پزشکی رفسنجان نیز بررسی و پیگیری شود .

انارکی محمدی تصریح کرد :نیمی از املاک هلال احمر کشور از خیرین و واقفین  است و اولین وقف پزشکی هسته ای بیش از ۷۰ سال قبل در رفسنجان انجام شده است در بخش های امنیت ساز اولین شهرستانی هستیم که در کشور وقف امنیت را داریم .

وی با بیان اینکه خیرین تا کنون بیش از ۲۳ میلیارد تومان در بحث امنیت کمک کرده اند گفت :قریب ۱۰۰ هکتار طرح دانشگاه علوم پزشکی اجرا شده است تقاضا داریم مشکل مابقی این زمین ها حل شود.

نماینده مردم رفسنجان تاکید داشت :بیش از ۷۶۰۰ نفر متقاضی زمین در رفسنجان وجود دارد اینها جوانان اماده ساخت مسکن هستند و با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری در شهرستان رفسنجان این مهم نقیصه برای شهرستان است،  امیدواریم این مشکل هم حل شود.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه اظهار داشت :بحث اسناد پلاک ۲۰۹۴ از سال ۴۶ آغاز شده است و در سال ۵۳ مشکلات قطعی آن به وجود آمد و قریب ۴۰ سال است که  این مشکل همچنان در رفسنجان ادامه دارد .

وی بیان داشت :امید داریم براساس مذاکرات صورت گرفته در تهران مشکل این پلاک حل شود.

اسکندری نسب به بحث بازآفرینی شهری اشاره داشت و تصریح کرد :در استان کرمان از شهرهایی هستیم که در اجرای پروژه های بازآفرینی اول هستیم .

وی افزود :در رفسنجان علی رغم آوازه ای که دارد جوانان آن جویای کار و مسکن هستند و به ما مراجعه می کنند و تقاضای زمین دارند تمهیداتی اندیشیده شود تا قسمتهایی از زمین های محدوده شهر برای ساخت وساز براساس سیاست های وزارتخانه به جوانان محول گردد.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد :تقاضا داریم مشکلات برخی از مساکن مهر در رفسنجان تا پایان سال ۹۸ حل شود .

 

برچسب ها:
متقاضی زمین متقاضی زمین در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان