نماینده مردم رفسنجان عنوان کرد:

تذکره الشهدا گنجینه ی باارزشی برای آیندگان خواهد بود

  • شناسه خبر: 157496
تذکره الشهدا گنجینه ی باارزشی برای آیندگان خواهد بود

نماینده مردم رفسنجان گفت: تهیه مستندات شهدا و چاپ کتاب های تذکره الشهدا کار بزرگی است و ثمره آن گنجینه ناب و با ارزشی از اطلاعات و خاطرات شهداست و در آینده آن  را به عنوان شناسنامه شهدا داریم.

خانه » فرهنگی مذهبی » تذکره الشهدا گنجینه ی باارزشی برای آیندگان خواهد بود

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان رفسنجان اظهار داشت: خاطرات اصل و ناب از شهدا در دست پدران و مادران شهداست که بسیاری از آنان در جمع ما نیستند ، شهدا مدیرانی لایق ،مبتکر و خلاق بودند از بهترین افراد جامعه بودند که در لحظه تصمیم گرفتند در جبهه کارهای بزرگی را رقم زدند و در جنگ نابرابر بین ما و دنیا تنها ایستادند .

وی افزود: تهیه مستندات شهدا و چاپ کتاب های تذکره الشهدا کار بزرگی است و ثمره آن گنجینه ناب و با ارزشی از اطلاعات و خاطرات شهداست و در آینده آن  را به عنوان شناسنامه شهدا داریم.

انارکی محمدی با اشاره به برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه گفت:  اکثر شهرستان های استان برای مقدمه سازی این مراسم اقدام کردند و مسئولیت ها تقسیم شده و اقداماتی خوبی انجام شده اما در رفسنجان اقدامی انجام نشده و واقعا عقب هستیم.

نماینده مردم رفسنجان بیان داشت: بنده قول هایی که دادم، صد میلیون تومان تقاضا شده بود که هماهنگ کردم تا شب گذشته نیز سوال کردم تقضانامه ای به دفتر ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: هستند کسانی که برای چنین مراسمی کمک کنند تا ما بتوانیم در وقت خودش و به موقع مستندات را آماده کنیم.

انارکی بیان داشت: اولین شهدای انقلاب در استان کرمان از شهرستان رفسنجان بودند و یک ششم شهدای استان نیز متعلق به رفسنجان و انار است اینها مسائل مهمی است.

وی اظهار داشت: واقعیت های شهدا می تواند در قالب کتاب و مستند به مردم جوانان و آیندگان معرفی شود تا بدانند شهدا چه کسانی بودند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان