پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در نشست مسئولین شهرستان رفسنجان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز گذشته در سالن آمفی تئاتر سایت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: افزایش حجم ۱۱ میلیون نفر به بدنه بیمه، هزینه هایی که توسط دولت پرداخت می شود، کاهش هزینه ها از جیب مردم، ساخت و سازها و غیره از خدمات این طرح تحول نظام سلامت است.

وی افزود: در رفسنجان ۷۰ هزار تبعه افغانی داریم که خدمات درمانی می گیرند و هزینه هایشا ن به ویژه در بحث زایمان بالا است ضمن اینکه استقرار پزشک در اردوگاه از دیگر خدماتی است که به این افراد ارائه می شود. .

وی تصریح کرد: محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان است که روزانه ۲۵ هزار خودرو در جاده ترانزیتی رفسنجان به انار تردد دارند و تصادفات و آسیبهایی که در این محور دیده می شود و اعزام مصدومین به بیمارستان رفسنجان از معضلات است.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی بیمارستان انار امید که این مشکلات رفع شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولین خیر پزشکی هسته ای کشور را ۷۰ سال پیش در رفسنجان داشتیم ما بیش از نیمی از املاک وقفی هلال احمر در رفسنجان داریم و بایستی این وقفیات را در بحث درمان پیگیری کرد تا بتوانیم در توسعه خدمات بهداشتی به مردم گام موثری برداریم ضمن اینکه خواسته واقفان هم ادا می شود.

خروج از نسخه موبایل