محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان

  • شناسه خبر: 156974
محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان است که روزانه ۲۵ هزار خودرو در جاده ترانزیتی رفسنجان به انار تردد دارند.

خانه » اجتماعی » محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در نشست مسئولین شهرستان رفسنجان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز گذشته در سالن آمفی تئاتر سایت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: افزایش حجم ۱۱ میلیون نفر به بدنه بیمه، هزینه هایی که توسط دولت پرداخت می شود، کاهش هزینه ها از جیب مردم، ساخت و سازها و غیره از خدمات این طرح تحول نظام سلامت است.

وی افزود: در رفسنجان ۷۰ هزار تبعه افغانی داریم که خدمات درمانی می گیرند و هزینه هایشا ن به ویژه در بحث زایمان بالا است ضمن اینکه استقرار پزشک در اردوگاه از دیگر خدماتی است که به این افراد ارائه می شود. .

وی تصریح کرد: محور رفسنجان به انار سومین محور حادثه خیز استان کرمان است که روزانه ۲۵ هزار خودرو در جاده ترانزیتی رفسنجان به انار تردد دارند و تصادفات و آسیبهایی که در این محور دیده می شود و اعزام مصدومین به بیمارستان رفسنجان از معضلات است.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی بیمارستان انار امید که این مشکلات رفع شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولین خیر پزشکی هسته ای کشور را ۷۰ سال پیش در رفسنجان داشتیم ما بیش از نیمی از املاک وقفی هلال احمر در رفسنجان داریم و بایستی این وقفیات را در بحث درمان پیگیری کرد تا بتوانیم در توسعه خدمات بهداشتی به مردم گام موثری برداریم ضمن اینکه خواسته واقفان هم ادا می شود.

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی سفر وزیر بهداشت به رفسنجان سید حسن قاضس زاده هاشمی نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان