حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان:

مسئولین مس فرزندان بازنشستگان و جوانان رفسنجان را بر اساس لیاقت در این مجتمع مشغول به کار شوند

  • شناسه خبر: 15661
مسئولین مس فرزندان بازنشستگان و جوانان رفسنجان را بر اساس لیاقت در این مجتمع مشغول به کار شوند

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان امروز در مراسم تجلیل از دکتر محمد اسفندیار مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی، صنعت مس را از همت بزرگ کارگران آن عنوان کرد و افزود: این مجتمع که امروزه دارای سرمایه بسیاری می باشد از زحمات و خدمات شما حاصل گردیده و متعلق […]

خانه » آخرین اخبار » مسئولین مس فرزندان بازنشستگان و جوانان رفسنجان را بر اساس لیاقت در این مجتمع مشغول به کار شوند

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان امروز در مراسم تجلیل از دکتر محمد اسفندیار مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی، صنعت مس را از همت بزرگ کارگران آن عنوان کرد و افزود: این مجتمع که امروزه دارای سرمایه بسیاری می باشد از زحمات و خدمات شما حاصل گردیده و متعلق به مردم رفسنجان است.

وی در خصوص بحث آلایندگی این مجموعه تصریح کرد: این مجتمع که در نزدیکی شهر پاریز و خاتون آباد قرار دارد، آسیب جدی به مردم آن شهر و مردم رفسنجان می رساند و سلامتی آنان را به خطر می اندازد.

حجت الاسلام رمضانی در بحث اشتغال که دغدغه بسیاری از بازنشستگان مس و مردم است اظهار داشت: باید اقداماتی صورت گیرد که فرزندان آنان و جوانان رفسنجان بر اساس لیاقت و شایستگی انتخاب و در این مجموعه مشغول به کار شوند.

برچسب ها:
امام جمعه بازنشستگان جوانان رفسنجان رمضانی پور مس مسئولین مس فرزندان بازنشستگان و جوانان رفسنجان را بر اساس لیاقت در این مجتمع مشغول به کار شوند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان