امام جمعه رفسنجان:

انتخاب مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان، توهین به مردم است

  • شناسه خبر: 154335
انتخاب مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان، توهین به مردم است

امام جمعه رفسنجان گفت: باید از همین قشر عظیم فرهنگیان یک نفر که میتواند سکان داری مجموعه آموزش و پرورش را به خوبی اداره کند انتخاب شود و این یک افتخار برای رفسنجان است و اگر غیر از این عمل شود یک توهین است.

خانه » اجتماعی » انتخاب مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان، توهین به مردم است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم تکریم از مدیر بازنشسته اداره آموزش و پرورش رفسنجان و معارفه سرپرست جدید این اداره ، انتصاب یک مدیر بومی برای اداره آموزش و پرورش این شهرستان را ضروری دانست و گفت: ما سرمایه های بزرگی را در اموزش و پرورش داریم که دارای تجارب ارزنده و مومن و معتقد و پای کار هستند که مجدانه و خالصانه خدمت میکنند.

وی افزود: در رفسنجان حتی میتوانیم مدیرانی را به جاهای دیگر صادر کنیم و خواسته ی ما این است که مدیری از فرهنگیان همین شهر انتخاب شود ولی اگر از شهر دیگری مدیری به اینجا اوردند و عدم همکاری با ان مدیر صورت گرفت گله مندی در کار نباشد.

رمضانی پور گفت: من در جمع فرهنگیان اعلام میکنم که قطعا و باید از همین قشر عظیم و خانواده فرهنگیان یک نفر که واجد شرایط  است و میتواند سکان داری این مجموعه را به خوبی اداره کند انتخاب شود و این یک افتخار برای رفسنجان است و اگر غیر از این عمل شود یک توهین است و این توهین هم قابل بخشش نیست و ما نمیتوانیم ازاین بگذریم که از یک شهر دیگری برای رفسنجان مدیری انتخاب شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات ۵ ساله سید کاظم حسینی پور مدیر سابق اداره آموزش و پرورش رفسنجان بیان داشت: با تلاش های ایشان حضور اموزش پرورش در همه جا ملموس بود و ما تعامل و همکاری خوبی با اموزش پرورش داشتیم.

رمضانی پور تصریح کرد: طبیعی است که با برنامه های پر فراز و فرود در اموزش پرورش گرفتاری ها و کمبود ها از جمله کمبودمعلم که بزرگترین دغدغه ی شهرستان های شمالی استان است روبه رو بودند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت و آموزش بیش از ۵ هزار دانش اموز اتباع در شهرستان رفسنجان کار آسانی نبود و این امر به همت مدیریت و معلمین دلسوز انجام میگیرد.

گفتنی است روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان از زحمات سید کاظم حسینی پور مدیر بازنشسته اداره آموزش و پرورش رفسنجان تقدیر شد و مهدی ابوطالبی به عنوان سرپرست این اداره معرفی گردید.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان امام جمعه رفسنجان مدیر غیربومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان