وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

با پیام اخلاقی و انسانی در فیلم، می توانیم سینمای قابل توجهی داشته باشیم

  • شناسه خبر: 15298
با پیام اخلاقی و انسانی در فیلم، می توانیم سینمای قابل توجهی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، وزیر فرهنگ و ارشاد عصر امروز در مراسم آئین اختتامیه، برگزاری اولین جشنواره فیلم فجر رفسنجان را رویداد مهمی عنوان کرد و افزود: هنرمندان می توانند روح امید را در نسل جوان مضاعف نمایند و باعث رشد، بالندگی و پیشرفت کشور در حوزه سینما شوند. وی با اشاره به سخن […]

خانه » آخرین اخبار » با پیام اخلاقی و انسانی در فیلم، می توانیم سینمای قابل توجهی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، وزیر فرهنگ و ارشاد عصر امروز در مراسم آئین اختتامیه، برگزاری اولین جشنواره فیلم فجر رفسنجان را رویداد مهمی عنوان کرد و افزود: هنرمندان می توانند روح امید را در نسل جوان مضاعف نمایند و باعث رشد، بالندگی و پیشرفت کشور در حوزه سینما شوند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که سینما کلید پیشرفت کشور است اظهار داشت: سینمای ایران جایگاه خاصی در دنیا دارد و دارای نگاه متفاوتی نسبت به جامعه و انسان است.

سید محمد حسینی تصریح کرد: سینما دغدغه عده ای خاص نیست بلکه جنبه های معنوی آن بیشتر است.

هر کس در گام نخست ممکن است ضعف هایی داشته باشد، اما زمانی که وارد این عرصه میشود آینده خوبی را بشارت می دهد.

وی از افتتاح مجتمع فرهنگی – هنری در شهرستان عنبرآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در بسیاری از شهرها سالن ها و مجتمع های خوبی داریم که میتواند مجهز به پخش دیجیتال شوند و با حمایت هایی که صورت گرفته در ۳۱ استان کار آغاز شده و  ۸ مورد در همین دولت به پایان می رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ما می بایست کل کشور را مدنظر داشته باشیم و کارهای خوبی ارائه دهیم که بخشی از کارهایمان در سطح جهانی است و این نگاه همواره وجود داشته است. فیلمی که در مورد تاریخ صدر اسلام ساخته میشود وظیفه ما این است که حوادث صدر اسلام را معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در همه حوزه ها اعم از مطبوعات، تئاتر و… حمایت است و افزایش کیفیت کارها مورد استقبال است و هرگاه فیلمی توانست با مردم ارتباط برقرار کند مورد توجه قرار گرفت.

حسینی ادامه داد: ناهنجارها نباید عادی سازی شوند، اما بعنوان هشدار باید مطرح گردد و تلنگری باشد تا خانواده ها مراقب باشند، و با پیام اخلاقی و انسانی در فیلم، نیروهای متعهد و توانمند و با اتکاء به فرهنگ غنی می توانیم سینمای قابل توجهی داشته باشیم که نیازهای کشور و خارج کشور را پاسخگو باشد.

برچسب ها:
رفسنجان سینما وزیر فرهنگ و ارشاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان