امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

اشتغال ،جدیت و حمایت همه جانبه می طلبد

  • شناسه خبر: 149419
اشتغال ،جدیت و حمایت همه جانبه می طلبد

امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :اشتغال جدیت و حمایت را می طلبد و این جدیت اگر همراه با پایدار شدن باشد مهم و تاثیر پذیر  است .

خانه » اقتصادی » اشتغال ،جدیت و حمایت همه جانبه می طلبد

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور در اولین همایش “مسجد،محله ،کارآفرینی” و افتتاحیه آموزشگاه پیام مهارت که صبح امروز با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان در حسینیه علی اباد رفسنجان برگزار شد ، اظهار داشت:برای ایجاد اشتغال جدیت و حمایت لازم است و این جدیت اگر همراه با پایدار شدن باشد مهم و تاثیر پذیراست .

وی بیان داشت :حمایت همه جانبه مسئولین در زمینه اشتغال  لازم است ،اگر اصل ۴۴ به طور جدی برنامه ریزی شده بود امروز اکثر مشکلات اشتغال با ورود بخش خصوصی حل شده بود .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :متاسفانه میلیون ها نفر جوان فارغ التحصیل جویای کار در کشور وجود دارد و بیشتر آنها در صدد جذب کار در بدنه دولت هستند هیچ بودجه ای در کشور وجود ندارد هر بودجه ای که دردولت بیایید باید صرف خود دولت شود .

وی افزود :هزینه های دولت باید کاهش یابد  به عمران ، ابادانی و زیرساختهای کشور بهاء داده شود این میسر نیست مگر اینکه بخش خصوصی فعال شود در این زمینه همه کمک کنند .

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه همه باید روحیه جهادی داشته باشیم خاطرنشان کرد :افتتاح این اموزشگاه نقش مهمی در اشتغال شهرستان دارد و جای تقدیر دارد، از تمام ظرفیتهای شهرستان باید جهت اشتغال استفاده کرد و این اشتغال باید به صورت مشهود باشد .

وی ابراز داشت :مشکل معیشت وجود دارد  ما آن را قبول داریم همه کمک کنیم تا بحث اشتغال در رفسنجان رفع شود .

 

برچسب ها:
آموزشگاه پیام مهارت اشتغال امام جمعه رفسنجان اولین همایش "مسجد،محله ،کارآفرینی"
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان