رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان:

کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر رفسنجان در استان / داروخانه هلال احمر رفسنجان تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

  • شناسه خبر: 144138
کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر رفسنجان در استان / داروخانه هلال احمر رفسنجان تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: در میان ۲۸ شعبه جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۶، جمعیت هلال احمر رفسنجان رتبه اول را کسب نمود و رتبه ی اول طرح نوروزی استان نیز به رفسنجان تعلق گرفت.

خانه » اجتماعی » کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر رفسنجان در استان / داروخانه هلال احمر رفسنجان تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

به گزارش خانه خشتی ، ابراهیم بابایی در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال احمر صبح امروز با حضور جمعی از خبرنگاران در محل سازمان جمعیت هلال احمر رفسنجان برگزار شد اظهار داشت:تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسانها، کوشش در جهت برقراری دوستی، تفاهم و صلح پایدار و حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

وی ۷ اصل انسانیت، بی طرفی، بی غرضی، استقلال، وحدت، جهان شمولی و خدمات داوطلبانه را از اصول جمعیت و صلیب سرخ جهانی برشمرد.
بابایی فعالیت جمعیت هلال احمر رفسنجان را در سه حوزه داوطلبی، جوانان و امداد و نجات تقسیم کرد و گفت: سعی کردیم در انجام وظایف و رسیدن به اهداف تعیین شده احترام به عملی کنیم و در ارتباط با خودمان، مردم و مسئولین اخلاق را رعایت کنیم.
وی افزود:هرکاری را که در حوزه تخصص هلال احمر بوده است محکم ایستادیم و انجام داده ایم.
رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان خاطر نشان کرد:در میان ۲۸ شعبه جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۶، جمعیت هلال احمر رفسنجان رتبه اول را کسب نمود و رتبه ی اول طرح نوروزی استان نیز به رفسنجان تعلق گرفت.

بابایی گفت: ۱۸ سال است که جمعیت هلال احمر برای سلامت نوروزی مسافرین برگزار می شود که موجب افزایش ایمنی در سفر شده است اما برخی تصور می کنند که هلال احمر وظیفه راهنمایی مسافرین را بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر رفسنجان تمامی شاخص های را در سال ۹۶ ارتقا داده است و همکاران در این جمعیت اجازه ندادند تا هیچ حوزه ای نسبت به بقیه ضعیف تر بماند.

بابایی با بیان اینکه بیشترین خانه های هلال استان در رفسنجان فعال هستند تصریح کرد: تاکنون ۷۰ خانه هلال در شهرستان فعال هستند و ۱۵ خانه هلال دیگر نیز اعلام امادگی کرده اند.

وی در بحث موقوفات هلال احمر نیز بیان داشت: از یک هزار و ۲۳۰ قطعه موقوفه هلال احمر در کشور ۸۲۰ قطعه آن مربوط به رفسنجان است و در هلال احمر این شهرستان به ثبت رسیده است.

بابایی با اینکه پایگاه امداد و نجات بخش کشکوئیه بطور دائمی در حال فعالیت است خاطر نشان کرد: یک پایگاه امداد و نجات دیگر نیز در جاده نوق رفسنجان بزودی راه اندازی خواهد شد و سعی داریم تا در جاده سرچشمه به رفسنجان نیز با کمک مجتمع مس سرچشمه پایگاهی راه اندازی شود.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۳۰ نفر در حوزه جوانان و ۸۷۰ نفر در حوزه داوطلبی این جمعیت ثبت سامانه شدند.

وی با بیان اینکه کانون دانش آموزی جمعیت هلال احمر رفسنجان سال گذشته در طرح دادرس رتبه اول کشوری را کسب نمود تصریح کرد: رتبه اول کانون های دانشجویی جعیت را نیز دانشگاه پیام نور به خود اختصاص داد.

بابایی در خصوص برگزاری کلاس ها آموزش امداد و نجات جمعیت هلال احمر رفسنجان نیز بیان داشت: کلاس های مقدماتی در طول ۲۲ ساعت در طول سال برگزار می شود، دوره تکمیلی ۸۰ ساعته امداد و نجات و دوره های تخصصی به عنوان امدادگر نجاتگر نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت:  تیم اسب سوار جمعیت هلال احمر رفسنجان در شهر صفائیه اولین تیم سوار با اسب در کشور است.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان در خصوص ادامه فعالیت داروخانه هلال احمر رفسنجان و شایعاتی مبنی بر تعطیلی این داروخانه  اظهار داشت: داروخانه هلال احمر رفسنجان تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شود، این داروخانه داروخانه دارای پروانه الکترونیکی و مجور کارکرد است و به واسطه تامین دقیق داروهای منطقه مورد نیاز منطقه است و از طرفی مورد حمایت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو نیز هست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان