“بالاویزیون” کیسه ای دیگر برای صهیونیست‌ها

  • شناسه خبر: 14317
“بالاویزیون” کیسه ای دیگر برای صهیونیست‌ها

سایت بالاترین با ایجاد شبکه بالاویزیون گویا کیسه ای جدید برای کاربران اینترنتی دوخته است تا علاوه بر آن کمی نیز از سرخوردگی و یاس شدید اصحاب فتنه بکاهد. به گزارش “خانه خشتی”: بینندگان سایت صهیونیستی بالاترین، در این اواخر گاهی با کادری مربعی در سمت چپ مواجه می‌شوند که هر از چند وقت یک‌بار […]

خانه » آخرین اخبار » “بالاویزیون” کیسه ای دیگر برای صهیونیست‌ها

سایت بالاترین با ایجاد شبکه بالاویزیون گویا کیسه ای جدید برای کاربران اینترنتی دوخته است تا علاوه بر آن کمی نیز از سرخوردگی و یاس شدید اصحاب فتنه بکاهد.

به گزارش “خانه خشتی”: بینندگان سایت صهیونیستی بالاترین، در این اواخر گاهی با کادری مربعی در سمت چپ مواجه می‌شوند که هر از چند وقت یک‌بار مبحثی را از تاسیس و راه اندازی تلویزیون اینترنتی مطرح می‌کند و خبر از را ه‌اندازی برنامه‌های ویدئویی می‌دهد.

بعد از ناکامی در دست‌یابی به اهداف استراتژیک تعیین شده توسط مدیران این سایت؛ وضعیت جدید و رو به افول آن باعث شد کاربرانش دچار یاس، سرخوردگی فراوانی شوند و بعد از توقف و نابودی جریانات موسوم به موج سبز(فتنه)، عمدتاً حرفی برای گفتن ندارند و فعالان رسانه‌ای که دوران گذشته بالاترین را شاهد بوده اند کاملا به این نکته واضح اذعان می‌کنند. بنابراین گردانندگان بالاترین را به فکر انداخته است تا با توجه به در پیش بودن دور دیگری از انتخابات مهم ریاست جمهوری یازدهم طرح هایی را به اجرا بگذارند تا شاید آبروی از دست رفته خود را نزد کاربران بازیابی کنند.

نویسنده قصد دارد با بازخوانی و یادآوری مستند بخشی از اهداف، عملکردها و پشت صحنه این سایت معلوم الحال، به کاربران فضای سایبر هشداری داده باشد تا از افتادن در دام شعارهای دروغین و نخ نما شده‌ی آنها پیشگیری کرده باشد.

ایجاد شبکه های تلویزیونی ضد ایران و اسلام موضوع جدیدی نیست،که با سرمایه گذاری، سیاست گذاری و هدایت راهبردی مقامات آمریکایی و صهیونیستی مدتهاست علیه دین اسلام، ملت، نظام و انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت هستند.

در ادامه این سیاست‌ها اخیرا نیز سایت بالاترین با جمعبندی تجربه‌های گذشته اعلام کرد که تلویزیون اینترنتی با نام «بالاویزیون» راه‌اندازی می‌شود. این سایت طی اطلاعیه ای نوشت: این تلویزیون اینترنتی سه شنبه ۲۶ دی‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز به کار می‌کند و موضوع اولین برنامه اش سکولاریسم-لائیسیسم است. پس از آن برنامه بعدی بالاویزیون، روز جمعه پخش خواهد شد و به سکولاریسم خواهد پرداخت. میهمانان این برنامه‌ها هنوز مشخص نشده‌اند. شعار این تلویزیون اینترنتی گفتگو برای دموکراسی است. آن طور که از محورهای اعلام شده بحث‌ها بر می‌آید بیشتر مباحث فکری و گاهی سیاسی و اجتماعی را در بر می‌گیرد و ایمنی در دنیای دیجیتال هم مورد توجه قرار گرفته است.

* قرار دادن علامت پرچم اسرائیل به جای لوگوی سایت

سایت بالاترین درحالیکه همواره می‌کوشد خود را یکی از پر طرفدارترین سایت های ایرانی نشان دهد و ملی گرایی و وطن پرستی دروغین خود را به رخ کاربران ایرانی در جهان بکشد، به یاد داریم در مقطعی دو سه روزه با گافی بزرگ رسانه ای و با تغییر لوگوی سایت خود، علامت ستاره داوود(آرم پرچم رژیم غاصب صهیونیستی) را به جای آن قرار داد و لوگوی فارسی بالاترین را به زبان عبری تغییر داد تا خوش خدمتی خود را به گردانندگان اصلی خود یعنی صهیونیس ها عرضه بدارد.

ناگفته پیداست که با وجود ادعای وطن پرستی و ملی گرایی فعالین بالاترین، اخبار مربوط به موفقیت های چشمگیر داخلی در زمینه پیشرفت‌های علمی کاملا مشهود که ایران را در زمره ده کشور برتر جهان قرار داده بود، اخبار وسیع و گسترده مربوط به عمران و آبادانی که بسیاری از آنها ابعاد ملی و حتی منطقه‌ای داشت، موفقیت ایران در فناوری هسته ای و … هیچگاه خبری مبنی بر افتخار یک ایرانی برای این فتح عظیم منتشر نشد.

آنچه که در قالب اخبار مربوطه منتشر گردید؛ اتهامات واهی، سیاه نمایی و تحریف آشکار و دروغ پردازی اخبار و رویدادهای جاری داخلی و بین المللی ایران است که از سوی رسانه های غرب و از زبان سیاستمداران آمریکایی بیرون آمده و متاسفانه حتی صحت آن‌ها بررسی نمی‌شود، به طوری که کذب بودن خبر منتشره، کاربران گاها منصف این سایت را نیز بارها به واکنش وادار کرده است.

سایت بالاترین تنها یک نمونه از مجموع سایت ها و وبلاگ های ضد ایرانی است که در راستای اهداف نظام سلطه فعالیت می کند و می کوشد تا در قالب امتیاز کاربران، دستور العمل های براندازی دیکته شده را ترویج دهد.

کسب در آمدهای چرب برای جیب مبارک

نکته قابل توجه و تامل سواستفاده های مالی فراوان اینگونه سایت‌ها و شبکه های تلویزیونی است که از کاربران ساده لوح خود میلیون‌ها دلار اخاذی کرده و می کنند و سرازیر شدن پول هنگفت به جیبشان آنها را به طمع انداخته تا کیسه ای نو برای دلارهای کاربران بی اطلاع از ماهیت واقعی آنها بدوزند. لذا کافی است به مطالبی که مدیران سایت صهیونیستی بالاترین برای گدایی پول از کاربران فریب خورده منتشر کرده اند توجه کنید.

“…بهمین خاطر نیاز مبرم و اساسی است تلویزیون بالاترین راه اندازی شود تا تمام مردم ایران چه آنهایی که به اینترنت دسترسی دارند و چه آنهایی که ندارند از اخبار این سایت مطلع شوند. بدون شک تلویزیون بالاترین رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی را خواهد شکست. کافی است همین اخباری که هر روز داغ می شود را به سمع و نظر مردم برسانیم. تلویزیون بالاترین چیزی در مایه های شبکه یورونیوز و یا CNN باشد و راس هر ساعت اخبار داغ شده را به سمع و نظر مردم برساند. با داشتن تبلیغات و پیام های بازرگانی در لابلای ساعات اخبار، این تلویزیون می تواند ابرار معاش بسیار خوبی نیز داشته باشد چون این تلویزیون شبکه هر ایرانی در سراسر دنیا خواهد بود.در مورد راه اندازی نیز مشکلی وجود ندارد شما بیاد بیاورد روز بعد از انتخابات، سایت بالاترین درخواست ۱۴۰۰۰ دلار برای راه اندازی دو سرور جدید نمود که ظرف یک روز این پول جمع شد. مطمئنا اگر بخواهیم این تلویزیون را راه اندازی کنیم صرف کمتر از یک هفته پول راه اندازی جمع خواهد شد. هزینه کارمندان تلویزیون نیز بعدا از طریق تبلیغات و پیام های بازرگانی تامین می شود.”

چندی پیش نیز برخی رسانه‌ها با انتشار اسنادی درباره کمک‌های مالی فراوان به این رسانه‌ها مطلبی را به این شرح منتشر کرده بود: رادیو زمانه که اغلب محصولات و تولیدات رادیو فردا- ارگان رسمی سازمان سیا- را در پوشش رسانه ای هلندی مصرف می کند، درباره لزوم استفاده از بودجه های اختصاصی آمریکا برای براندازی نرم سراغ مهدی یحیی نژاد گرداننده سایت بالاترین و امید معماریان روزنامه نگار فراری رفت.

همچنین کنگره و دولت آمریکا به صراحت اعلام کردند علاوه بر مبالغ قبلی، ۵۵ میلیون دلار برای تغییر و براندازی در ایران در پوشش حمایت از به اصطلاح آزادی اطلاعات اختصاص می‌دهند.

چرخانندگان و بازیگران فعال بخشی از فتنه ۸۸

همگان به خاطر دارند در طول انتخابات سال و ایام فتنه۸۸ سایت بالاترین در کنار فیس بوک و توییتر، تبدیل به کانون تجمع هواداران فتنه و تقویت اخبار و شایعاتی شد که تنها هدفش ضربه زدن به حیثیت نظام اسلامی ایران در قالب جمهوری خواهی و ملی گرایی بود. در زمان تجمعات مختلف در تهران ، بطور مداوم اخباری روی سایت قرار می گرفت که نوع اطلاع رسانی و شواهد و قراین نشان داد که غالب افرادی که ادعا می کردند از داخل ایران در حال انتشار اخبار هستند، در واقع پرسنل سایت و یا عوامل خارج نشین فتنه بودند.

با وجود اتمام قضایای مربوط به انتخابات، بالاترین به وضعیت اولیه خود باز نگشت و با همان روند تدوین شده دوران انتخابات (ضزیه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران) به کار خود ادامه داد.

توهین به مقدسات دینی،و جنگ با اسلام ناب

این سایت علاوه بر انتشار مطالب مختلف در راستای اهداف ضد انقلابی سرمایه گزاران (و بعضا دروغ)، توهین به اصول اسلامی و اعتقادات مردم را در دستور کار خود دارد.

نمونه اهانت های آشکار به مقدسات را می توان در مطالب فراوان منتشره این سایت یافت که به عنوان مثال راجع به ماه محرم نوشته شده است: «ماه دروغ، خرافات و عقب ماندگی، ماهی که یک ملت برای اعرابی که هزاران سال پیش به کشورش حمله کردند و نیاکانش را به خاک خون کشیدند و تجاوز کردند عزاداری می کند. این همان ماهی است که ایرانیان به شعور انسان در قرن بیست و یکم توهین می کنند.»

سرمایه گذاری این سایت در سال های گذشته، نتیجه خویش را در انتخابات اخیر کاملا بروز داد. کاربران گزینشی و معلوم الحال این سایت با تصویر سازی‌های اغلب فریبکارانه- که ساختگی بودن آنها بعدا مشخص و منتشر شد-، اشاعه دروغ سازی و شایعه‌پراکنی در مورد اخبار داخلی کشور، هدایت پروژه کشته سازی در ایام فتنه، حجم وسیع تبلیغات منفی بر علیه نهادهای قانونی کشور ، حمله و توهین‌های فراوان نوشتاری به مقام معظم رهبری، رییس جمهور و سایر مسئولان کشور، تعیین محل ها و ساعات تجمعات و اغتشاشات و …بوده اند.

مجریان این سایت، به گونه ای فضای آن را طراحی کرده بودند که هر فرد خالی الذهن با نگاه به اخبار و رویدادهای درج شده در آن، تصور می نمود که در درون ایران فاجعه انسانی در حال رویدادن است، این مساله به گونه ای می باشد که حتی برخی از نیروهای ارزشی نیز با مشاهده این نوع سایت ها با تردیدها و منفی نگری هایی نیز مواجه شده اند.

البته گفتنی است که پیش از این مهدی یحیی نژاد از دست اندرکاران بالاترین خبر داده بود که توهین صریح به ارزش های اسلامی باعث جدایی طیفی قابل توجه از کاربران بالاترین شده ] در تناقض با اهداف فتنه سبز بوده[ و به همین دلیل، کنترل هایی صورت می گیرد. در کنار این واقعیت معلوم شدن ماهیت وابسته و عقبه استکباری شبکه رسانه های ضد انقلاب (از جمله بالاترین) از یک سو و آشکار شدن «کذاب» بودن این شبکه عنکبوتی به ویژه در فتنه سبز از دلایل دیگر «ریزش ها» و «اخراج» کاربران بوده است. در همین حال سایت های ضد انقلابی گویانیوز و خودنویس هر یک از زاویه ای به این روند رو به نزول پرداخته اند.

به عنوان مثال گویانیوز در تحلیلی یادآور شده است: باید از آقای یحیی نژاد پرسید بلاک کردن دعوت نامه های اعضا بر مبنای کدام منطق صورت گرفته است؟ آیا باز هم نبود امکانات فنی را بهانه می کنید؟ افراد حذف شده اغلب کاربرانی معترض هستند که به سیاست های شما اعتراض دارند؟ شما با چه دلیلی دست به قلع و قمع زده اید؟

اما سایت ضد انقلاب دیگری مثل خودنویس ابعاد دیگری از پشت پرده بالاترین را منتشر کرده و تأکید می کند «رسانه های منسوب به اصلاح طلبان در خارج کشور با دخالت مستقیم دولت های غربی است که گسترش می یابد.» خودنویس سپس تأکید می کند: اتفاق بالاترین مبنی بر رویکردی است که اصلاح طلبان در خارج کشور و پس از حوادث انتخاباتی ایفا می کنند. چه طور می توان به طیفی قلیل اجازه داد تا با استفاده از منابع مالی حاصل از نزدیک به سی سال حضور در مناصب اجرایی در جمهوری اسلامی، این چنین در خارج از کشور گرد و خاک به پا کنند. پس از تجمیع جریان های اپوزیسیون زیر چتر جنبش سبز اکنون غرب تنها آلترناتیو موجود در برابر حکومت ایران را جنبش سبز می داند و تلاش های رسانه ای اصلاح طلبان برای مصادره جنبش سبز در حقیقت تلاش برای تحمیل خود به عنوان تنها آلترناتیو در نظر فعالین سیاسی غرب است. این در حالی است که در میان انبوه سایت های نامی و پربازدید با پسوند و پیشوند سبز که عمدتاً در حال کپی کردن مطالب گزینشی و سفارشی اصلاح طلبان از روی یکدیگر هستند، حتی یک رسانه مستقل وجود ندارد.

خودنویس در ادامه با شرح نمونه هایی از ترفندهای سایت بالاترین در دروغگویی و وارونه نمایی می نویسد؛ “حکایت رسانه های اصلاح طلب در خارج از ایران تلاش یک گروه ورشکسته سیاسی است که با پول و وارونه نشان دادن حقایق جاری در خیابان های ایران قصد دارد در غرب برای خود مشروعیت جعلی بخرد و در عین حال گوشه چشمی نیز به مدیریت حوادث داخل دارد تا مبادا اتفاق غیرمنتظره ای همچون عاشورای ۸۸ در انتظار نباشد”.

* بودجه های مصوب در کیسه اصلاح طلبان

اکنون جای این پرسش است که علی رغم اعمال سرکوب نرم گسترده رسانه ای که توسط مجموعه اصلاح طلب در قالب اپوزیسیون صورت می گیرد، چگونه است که در غرب هر جا تصمیم گرفته شد که بودجه ای به ترویج آزادی بیان در ایران اختصاص یابد سهم اصلاح طلبان و البته دشمنان صف کشیده در پشت صحنه خط مبارزه با اسلام عزیز شد؟!

*فهم و دشمن شناسی ملت ایران اعجاب انگیز است

در نهایت باید به هوش، بصیرت و دشمن شناسی مردم شریف ایران آفرین گفت، آنجا که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود فهم، دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب‌انگیز خواندند و افزودند: “در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده‌ساله‌ی او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران باقدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند.

جبهه‌ی استکبار تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا از طریق تحریم‌ها و فشارها، ملت ایران را وادار به تسلیم کند، اما این ملت سختی‌ها را تحمل می‌کنند، زیرا نقشه و تاکتیک دشمن و هدف راهبردی او را متوجه شده و بر اساس فهم و تشخیص صحیح، عمل می‌کند”.

گردآوری و نویسنده: محسن زیرک

برچسب ها:
“بالاویزیون” کیسه ای دیگر برای صهیونیست‌ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان