مدیر مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد :

پتانسیل شهرستان، پتانسیلی نیست که به شرکت مس کمک کند

  • شناسه خبر: 141049
پتانسیل شهرستان، پتانسیلی نیست که به شرکت مس کمک کند

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت :پتانسیل شهرستان پتانسیلی نیست که به شرکت مس کمک کند چه در حوزه خرید ، قطعات یا مصرف ،رفسنجان شهری صنعتی نیست ،رفسنجان شهری کشاورزی بوده که الان با مشکل کم ابی روبرو شده است و مسئولین این فکر را ۲۰ سال قبل بایستی می کردند .

خانه » آخرین اخبار » پتانسیل شهرستان، پتانسیلی نیست که به شرکت مس کمک کند

به گزارش خانه خشتی؛حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت :ظرفیت تولیدی مجتمع مس سرچشمه در سه بخش با شاخص تولید کاتد با ظرفیت تقریبی ۲۰۰ هزار تن در سال به عنوان بزرگترین مس کشور محسوب می شود .
وی بیان داشت :در سرچشمه قریب ۱۱ هزار نیرو در بخش شرکتی و پیمانکاری مشغول به کار می باشند با برنامه ریزی دقیق می توانیم به عنوان یک قطب صنعتی عمل کنیم .
احمدی از شرکت مس به عنوان یک شرکت مطرح شده در کشور یاد کرد و تصریح کرد :شرکت مس یک شرکتی دولتی بوده است که در سال ۸۵ واگذاری سهام ان شروع شده است و هم اکنون ۱۲ درصد این شرکت مربوط به دولت است بقیه اش از طریق سهام می باشد .
وی افزود : تمامی عملکرد ما باید براساس قانون تجارت و بورس باشد با توجه به توقعاتی که در شهرستان مطرح می شود همه در حوزه مسئولیت های اجتماعی ما رقم می خورد طبق مجوز بورس و هایت مدیره امکان پذیر است و خارج از ان روابط نه حق داریم و نه می توانیم اقدام خاصی انجام بدهیم .
مدیر مس سرچشمه عنوان داشت : پتانسیل های شرکت مس در دستور کار مدیریت مس می باشد ، ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه جاه رفسنجان به شهربابک هزنیه شده است که نوعی مسئولیت اجتماعی این شرکت را می رساند.
وی خاطرنشان کرد :در بحث های فرهنگی و درمانی شرکت مس حضور موثر و فعالی داشته است و این روند ادامه خواهد داشت امید داریم دغدغه مردم و مسئولین را رفع کنیم .
احمدی افزود :پتانسیل شهرستان پتانسیلی نیست که به شرکت مس کمک کند چه در حوزه خرید ، قطعات یا مصرف ،رفسنجان شهری صنعتی نیست ،رفسنجان شهری کشاورزی بوده که الان با مشکل کم ابی روبرو شده است و مسئولین این فکر را ۲۰ سال قبل بایستی می کردند .
مدیر مس سرچشمه تاکید داشت :اگر به وضعیت ذوب اهن و سرچشمه نگاه کنیم با این اختلاف ۸ ساله این دو تاسیس شده اند منتهی وقتی دقت می کنیم می بینیم باید بخشی از نیازهای صنعتی خود را از اصفهان تهیه کنیم چرا سرچشمه یا استان به بحث صنعتی دقت نکرد و به این سمت پیش نرفت ؟چرا باید قطعات شرکت را از شهرهای دیگر بیاریم .
وی یاداور شد :اگر شهرستان پتانسیلی ارائه داده و مس استفاده نکرده حق را به مسئولین می دهیم مردم در حوزه اشتغال کار را از مسئولین طلب دارند .
احمدی ادامه داد :ایا مس می تواند میزان بیکاری در شهرستان را جوابگو باشد و همه انها را جذب کند مس پتانسیلی دارد در دنیا نرم تولید بر اساس نفر است ،ظرفیت اشتغال در مس پر شده است باید فکری از طریق دیگر بشود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان