حجت الاسلام علی هاشمیان مطرح کرد :

هنر می تواند بستر مناسبی برای توسعه پایدار شهر باشد

  • شناسه خبر: 141040
هنر می تواند بستر مناسبی برای توسعه پایدار شهر باشد

حجت الاسلام هاشمیان گفت :هنر می تواند بستر مناسبی برای توسعه پایدار شهر باشد ،باور کنید برای این حرکت حرف و حدیثی هایی شکل گرفته و برخی می خواهند مانع این حرکت بشوند بارها گفته ام تا پشتوانه ما شما مردم باشید پشت ما گرم هست می توانیم در این راستا قدم برداریم .

خانه » اخبار ویژه » هنر می تواند بستر مناسبی برای توسعه پایدار شهر باشد

به گزارش خانه خشتی ،حجت الاسلام علی هاشمیان در مراسم اختتامیه جشنواره عکس رفسنجان “تشنه بر چشمه ” اظهار داشت:با حضور شما و همکاری ما در برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند موثر باشد و می شود کاری کرد که رفسنجان در ایران به عنوان اولین شهری باشد که هنر در همه زمینه ها نقش افرینی کرده است .
وی بیان داشت :شهرداری و شورای شهر در همه ابعادی هنری کار می کند و در سال جدید شاهد فعالیتهای هنری خواهید بود .
حجت الاسلام هاشمیان تصریح کرد :هنر می تواند بستر مناسبی برای توسعه پایدار شهر باشد ،باور کنید برای این حرکت حرف و حدیثی هایی شکل گرفته و برخی می خواهند مانع این حرکت بشوند بارها گفته ام تا پشتوانه ما شما مردم باشید پشت مال گرم هست می توانیم در این راستا قدم برداریم .
وی افزود :عکسها هنرمندان در این جشنواره ناشی از هنر و ذوق شما می باشد و نوع نگاه شما و زاویه نگاه هنرمندان در این عکسها نشات گرفته از خداوند و تاثیر گذار است خلاقیت در برخی عکسها دیده می شد خلاقیت باعث رشد و ترقی شهر می شود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان