معرفی شهید «بادپا» تنها شهید مدافع حرم مفقودالاثر رفسنجان در جشنواره فیلم عمار

  • شناسه خبر: 138195
معرفی شهید «بادپا» تنها شهید مدافع حرم مفقودالاثر رفسنجان در جشنواره فیلم عمار

بیر جشنواره فیلم عمار در رفسنجان گفت: شهید بادپا تنها شهید مدافع حرم مفقودالاثر رفسنجان است که شخصیت شهید بادپا باید بیش از گذشته به مردم شناسانده و معرفی شود و ما در جشنواره عمار از این بستر برای معرفی این شهید گرانقدر در سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.

خانه » آخرین اخبار » معرفی شهید «بادپا» تنها شهید مدافع حرم مفقودالاثر رفسنجان در جشنواره فیلم عمار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی به نقل از فارس از ، حسین رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هشتمین جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: امسال از رفسنجان تنها دو اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که آن دو اثر هم نتوانستند به بخش مسابقه راه پیدا کنند و این در حالی‌ست که در استان کرمان آثاری از فیلمسازان شهرهای کرمان، جیرفت و کهنوج به بخش مسابقه راه پیدا کردند.
🔹وی بیان داشت: هشتمین جشنواره فیلم عمار از ششم دی ماه به مدت ۱۰ روز در سینما فلسطین تهران برگزار و در مراسم اختتامیه از فیلم‌های برگزیده تقدیر شد.
🔹دبیر جشنواره فیلم عمار در رفسنجان با بیان اینکه امسال مستند آواز گنجشک‌ها که پیرامون شهید مدافع حرم مفقودالاثر حاج حسین بادپا در دی‌وی‌دی‌های اصلی این جشنواره با عنوان مدافعان حرم یک، است، افزود: قرار است مراسم افتتاحیه جشنواره عمار در رفسنجان پنجشنبه‌شب ۱۲ بهمن ماه همزمان با دومین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان در مسجد جامع رفسنجان با حضور خانواده‌های شهدا و عموم مردم برگزار شود.
🔹رمضانی خاطرنشان کرد: شهید بادپا تنها شهید مدافع حرم مفقودالاثر شهرستان رفسنجان است و سردار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس از این شهید والامقام همواره به نیکی یاد می‌کند و از عدم شناخت مردم به ویژه جوانان از شخصیت این شهید بزرگوار ابراز ناراحتی کرده است.
🔹وی تأکید کرد: شخصیت شهید بادپا باید بیش از گذشته به مردم شناسانده و معرفی شود و ما در جشنواره عمار از این بستر برای معرفی این شهید گرانقدر در سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.
🔹رمضانی یادآور شد: سال گذشته مردم در سراسر کشور از مستند زندگی شهید صدرزاده (شهیدی که ارتباط خیلی دوستانه‌ای با شهید بادپا داشت) با عنوان «سید ابراهیم» استقبال گسترده‌ای داشتند و اکران این مستند نقش بسزایی در معرفی این شهید در کشور داشت.
🔹وی در ادامه در مورد اکران‌های عمومی در سطح شهرستان توضیح داد: اکران‌های مردمی فیلم‌ها آغاز شده است، ضمن اینکه امسال بحث اکران را در مساجد، هیأت‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و… را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.
🔹رمضانی بیان کرد: در حال حاضر اکران هفتگی فیلم‌های این جشنواره دوشنبه‌شب‌ها در مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در بلوار جمهوری شهر رفسنجان انجام می‌شود.
🔹وی اضافه کرد: در روستاهای شهرستان نیز آمادگی داریم که فیلم‌ها را در اختیار بگذاریم به طور مثال در روستای هرمزآباد با استقبالی که صورت گرفت این فیلم‌ها در حال اکران است.
🔹دبیر جشنواره فیلم عمار در شهرستان رفسنجان از حضور ضعیف فیلمسازان رفسنجانی در جشنواره عمار انتقاد کرد و تصریح کرد: در هشتمین جشنواره امسال از رفسنجان تنها دو اثر به دبیرخانه ارسال شد که آن دو اثر هم نتوانستند به بخش مسابقه راه پیدا کنند این در حالی است که در استان کرمان آثاری از فیلمسازان شهرهای کرمان، جیرفت و کهنوج به بخش مسابقه راه پیدا کردند.
🔹رمضانی با بیان اینکه امیدواریم در سال‌های آتی متولیان فرهنگی و فیلمسازان شهرستان بتوانند با برنامه‌ریزی و ساخت آثاری فاخر و ارزشمند با استفاده از ظرفیت عظیم این جشنواره هم فرهنگ غنی و ارزشمند شهرستان را به کشور معرفی کنند، متذکر شد: این فرصت می‌تواند پله ترقی برای خود فیلمسازان باشد

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان