امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

استفاده از وقت در جایگاه خود مهم است

  • شناسه خبر: 138168
استفاده از وقت در جایگاه خود مهم است

امام جمعه رفسنجان گفت : استعداد و توانمندیهای انسان بر اساس تلاش و کوشش به موفقیت تبدیل می شود استفاده از وقت در جایگاه خود مهم است .

خانه » آخرین اخبار » استفاده از وقت در جایگاه خود مهم است

به گزارش خانه خشتی ؛امام جمعه رفسنجان صبح امروز در مراسم تجلیل از برترینهای شاهد شهرستان در کنکور ۹۶ ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت:خوشحالیم که فرزندان این جامعه توفیقات خوبی را بدست می اورند و باعث سربلندی در جامعه می شوند .
وی بیان داشت :در جمع حاضر به طور خاص فرزندان ایثارگر موفقیتهایی کسب کردند که در خور ستایش و تقدیر است .
امام جمعه به بحث توفیق اشاره کرد و تصریح کرد :بخشی از توفیق اکتسابی است و بخش دیگرش را می توان از خداوند طلب کرد انسانهای موفق توفیق خود را تنها به زور و بازو بدست نمی اورند بخش عمده توفیقات از ناحیه خداوند است .
وی افزود :بدست اوردن توفیق از ناحیه خداوند توسط عبادت بدست می اید ادمهای موفق بدون ارتباط با خداوند توفیقی برایشان حاصل نمی شود .
رمضانی پور تاکید داشت :از خانواده ها انتظار داریم توفیق همه جانبه را از فرزندان خود بخواهید ،وقتی دانش اموز متخصص شد از همه نظر باید متخصص باشد و جامعه او را به رسمیت بشناسد امروز دانش اموز باید وقتی برای هدردادن ندارد اکثریت نوجوانان و جوانان ما دانشجو و دانش اموز هستند و وظیفه انان مشخص است و نباید وقت خود را در فضای مجازی بگذراند.
وی عنوان داشت :بیشتر افرادی که نیرو می گیرند به دنبال افراد موفق هستند افرادی که زمینه های مختلف را برای خود ایجاد کرده اند .
امام جمعه به مطالعه کتاب و ارزش ان اشاره کرد و گفت :بیشتر کانالهای فضای مجازی وقت هدر دادن است ،وقت چون طلا گرانبهاست اگر ان از دست بدهید دیگر هیچوقت ان را بدست نمی اورید .
وی افزود : استعداد و توانمندیهای انسان بر اساس تلاش و کوشش به موفقیت تبدیل می شود استفاده از وقت در جایگاه خود مهم است .
حجت الاسلام رمضانی به تهذیب نفس اشاره کرد و گفت :باید در هر رشته ای که تلاش می کنیم باید مراحل تخصص ان رشته را طی کرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان