رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

پیام این انقلاب را با روابط عمومی قوی، به گوش جهانیان برسانیم

  • شناسه خبر: 137928
پیام این انقلاب را با روابط عمومی قوی، به گوش جهانیان برسانیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت :ما باید با الگو گرفتن از سیره پیامبران ،پیام این انقلاب را با روابط عمومی قوی به گوش جهانیان برسانیم

خانه » آخرین اخبار » پیام این انقلاب را با روابط عمومی قوی، به گوش جهانیان برسانیم

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرستان و منطقه هشت کشورضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت:حضرت زینب (س) نقش روابط عمومی نهضت امام حسین را در کربلا ایفا کرد ،وی پیام رسان نهضت عاشورا شد و توانست این نهضت را به کمال برساند .
وی بیان داشت :گاهی انسان یک سری کارهای باارزش انجام می دهد ولی کسی نیست که انها را بازگو کند و این نقش را روابط عمومی ها هستند که میتوانند ایفا کنند .
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد :الگوی همه ما پیامبر است با وجود اینکه ایشان در ان زمان تنها بودند باید عامل موفقیت پیغمبر در رابطه با پیشرفت اسلام را دریابیم و این انقلاب را که دنبال روی ان انقلاب پیامبر است به گوش جهانیان برسانیم .
وی به الگو پذیری از گفتار و سیره پیامبر اشاره داشت و گفت :رفتارانسان باید گواه و شاهد گفتارش باشد ،اگر خوب حرف بزنیم ولی در عمل خوب انجام وظیفه نکنیم موفق نخواهیم بود چرا که انقدر که مردم به رفتار ، کردار و منش ما توجه دارند به گفتارمان توجهی ندارند .
رئیس سازمان تبیلغات اسلامی افزود :جاذبه ما باید بیشتر از دافعه باشد هنر این است که با رفتارهای خوب دوستان خود را افزایش دهیم .
وی مشورت کردن در هر کاری را مهم دانست و گفت :مردم را باید با نصیحت و امدادهای الهی هدایت و ارشاد کرد ،بنده خدا شدن، ازادی به معنی اسلامی است اگر به اموزهای دینی و دستورات پیامبران عمل کنیم همان مدینه فاضله ای که اسلام گفته حاصل خواهد شد .
حجت الاسلام حسینی تاکید داشت :ما باید با الگو گرفتن از سیره پیامبران ،پیام این انقلاب را با روابط عمومی قوی به گوش جهانیان برسانیم .
وی به نقش مهم روابط عمومی ها درجشنهای فجر انقلاب اشاره کرد و گفت :خدمات انقلاب باید نسل به نسل توسط شما منتقل شود

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان