مدیر کل روابط عمومی وزارت ،تحقیقات و فناوری کشور مطرح کرد :

روابط عمومی بالنده و پویا تنش ها و چالش های جامعه را مدیریت می کند

  • شناسه خبر: 137925
روابط عمومی بالنده و پویا تنش ها و چالش های جامعه را مدیریت می کند

مدیر کل روابط عمومی وزارت ،تحقیقات و فناوری کشور گفت : اگر قرار باشد مشکلات کشور از اقتصاد گرفته تا مشکلات کلان ملی حل شود راه حل انها روابط عمومی پویا و بالنده است ،تهسیل روابط عمومی تنش ها و چالش ها را مدیریت می کند متاسفانه برخی روابط عمومی ها ان را قبول ندارند .

خانه » آخرین اخبار » روابط عمومی بالنده و پویا تنش ها و چالش های جامعه را مدیریت می کند

به گزارش خانه خشتی ؛دکتر علیرضا عبدالهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت ،تحقیقات و فناوری کشور پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرستان و منطقه هشت کشور اظهارداشت :کارکنان روابط عمومی ها به طور عام و به طور خاص در دانشگاه ها از بعد تکریم، مظلوم واقع شده اند .
وی به حفظ جایگاه و کرامت روابط عمومی اشاره داشت و تصریح کرد :تحقیقات جهانی نشان می دهد هر سازمان و نهادی که روابط عمومی حرفه ای و بالنده داشته باشد از لحاظ عملکرد، ان سازمان در جایگاه مطلوبتری قرار دارد در واقع رابطه مستقیمی بین جایگاه تخصصی روابط عمومی و عملکرد مطلوب وجود دارد .
عبدالهی نژاد با بیان اینکه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها جزو برنامه های کاری ماست افزود :در ایران اولویت های روابط عمومی در بخش مدیر و رئیس سازمان ،خلاصه می شود یک کارگزار حرفه ای روابط عمومی قبل از اینکه به مدیر خود توجه کند باید به اصل کار خود واقف باشد ولی ما هنوز در مرحله سنتی باقی مانده ایم .
وی ادامه داد :حوزه روابط عمومی حوزه جدی و مغفول مانده درکشور است ضعف اطلاع رسانی روابط عمومی ها و نهادهای اجرایی مهمترین مشکل در سطح ملی می باشد و این ضعف مشهود است ،در دانشگاه ها کارهای مهمی صورت می گیرد ولی بسیاری از دستاوردهایی در دانشگاه ها داریم ،که نخواستیم و یا نتوانستیم ارائه دهیم .
مدیر کل روابط عمومی های کشور خاطرنشان کرد :کم چالش ترین حوزه که مبتنی بر مصلحت های سیاسی ،قومی و علمی است حوزه وزارت علوم می باشد که همه نسبت به ان اتفاق نظر دارند و دستاوردهای این حوزه بزرگتر و موثرتر از دیگر حوزه ها می باشد .
وی اذعان داشت :تصویر ساخته شده از دانشگاه ها مبتنی بر کارکرد سنتی است ،دانشگاه ها باید مبتنی بر ایده ها و فناوری جدید باشد و واقعیت ها را باید به مردم بگویند خبر باید سریع و دقیق منتقل شود اگر دستاوردها منتقل نشود فضاهای جهل عمومی بستری برای شایعات می شود وظیفه روابط عمومی هاست که بتواند این سوژه ها را مبتنی بر یک برنامه دقیق در زمینه های مختلف منتشر نماید یک راه انتقال ان خبر است و این مردم را امیدوار می کند .
دکتر عبدالهی نژاد با بیان اینکه بخشی از اعتماد عمومی را می توان با بازنمایی مطلوب و بهنگام، بدست اورد گفت :اگر قرار باشد مشکلات کشور از اقتصاد گرفته تا مشکلات کلان ملی حل شود راه حل انها روابط عمومی پویا و بالنده است تهسیل روابط عمومی تنش ها و چالش ها را مدیریت می کند متاسفانه برخی روابط عمومیها ان را قبول ندارند .
وی عنوان داشت :با برگزاری دورهمی و مراسم سبک می توان مشکلات را حل و فصل کرد ،مهمترین مشکل جامعه این است که زمینه گفتگوی ازاد و انتقادگرایانه شکل نگرفته است باید زمینه این مهم فراهم شود البته رئیس سازمان هم باید انتقادها را گوش کند .
مدیر کل روابط عمومی با بیان اینکه ضرورت ایجاد رشته روابط عمومی علمی در این منطقه احساس می شود ادامه داد : روابط عمومی به زدن بنر و پیام تسلیت نیست یک جاهایی باید به عنوان فعالان روابط عمومی، بجنگیم و طرح و ایده ای برای رئیس سازمان ارائه داد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان