پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مسیر خواسته های مردم نباید عوض شود

سخنرانی حجت السلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در عزاداری شب عاشورا در مسجد جامع روستای حمید آباد رفسنجان

سخنرانی حجت السلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در عزاداری شب عاشورا در مسجد جامع روستای حمید آباد رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوی الهی اظهار داشت :سه گروه که در روز قیامت شفاعت می کنند و خداوند شفاعت آنان را مورد پذیرش قرار می دهد انبیا علما و شهدا هستند همه باید راه شهدا را ادامه بدهند تا زمینه شفاعت انان فراهم شود.
وی بیان داشت : همه ما باید خود را مدیون شهدا بدانیم شهید خراسانی بیش از ۲۹ سال از زمان شهادتش میگذرد پدر و مادر این شهید چقدر انتظار فرزندانشان را کشیدند این شهدا با دادن خون مطهرشان به ما صلابت بخشیدند و عزت آفریدند.
وی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم تصریح کرد :  اگر امروز هم نیاز باشد همین بسیجیان و پاسداران مخلص جان شیرین خودشان را درطبق اخلاص قرار می دهند و تقدیم می کنند.
امام جمعه به ارتحال عالم مجاهد و جانباز سرافزار دوران هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام دکتر محمد سلطان مرادی امام جمعه موقت اسبق رفسنجان و نماینده ولی فقیه در دانشگاه ولیعصر(عج) و دانشگاه باهنر کرمان اشاره کرد و افزود : وی یک روحانی فعال بودند و ارتحال ایشان ضایعه دردناکی بود ؛امیدواریم بتوانیم قدر این عالمان با بصیرت و عالم به زمان را بیشتر بدانیم.

رمضانی پور ضمن گرامیداشت تشکیل شورای انقلاب در سال ۵۷ در چنین روزی تاکید داشت :امام(ره) در پاریس دستور دادند که شورای انقلاب باید تشکیل شود و زمینه دولت موقت برای تشکیل نظام ایجاد شود هنوز خبری از فرار شاه نبود ، با فرار شاه در ۲۶ دیماه زمینه فجر انقلاب اسلامی به وجود امد .
وی ادامه داد :امام خیلی دوراندیش بودند امروز هم رهبر فرزانه انقلاب می فرماید تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود ندارد و این هم محقق می شود.
امام جمعه رفسنجان ضمن اظهار امیدواری به اینده گفت : این فرموده رهبر فرزان انقلاب است که من به آینده و جوانان خیلی امیدواریم  این یک اعتقاد و باور است به عنوان یک نوید برای خودمان بدانیم خوش بین باشیم اما همه خوب و خالصانه و صادقانه کار کنیم در حوزه های مختلف خوب جواب می دهد و قطعا نتیجه از ان ما خواهد بود.
رمضانی پور عنوان کرد :پدران شما خوب شما را تربیت کردند و امروز جواب دادید من و شما باید برای آینده و نسل جوان کار کنیم تا  این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی فاطمه(عج) برسانیم.
وی افزود :نقشه های آمریکا به خاطر هوشمندی ملت ناکام مانده است این چند وقت تیرشان به سنگ می خورد رهبری فرمودند شرط دوام جمهوری اسلامی روحیه و کار انقلابی و جهادی است به من و شما می فرماید نه به عوامل بیرون از این کشور.
رمضانی پور با بیان اینکه امید بستن به آمریکا یعنی خسارت محض افزود : خدا را شاکریم که دولت محترم و وزرا به این نتیجه رسیدند این خیلی خوب است و می تواند در داخل کشور تولید کنندگان و سرمایه گذارن فعال و امیدوار شوند که با  اتکا به داخل و توانمندی هایی که وجود دارد ما موفق خواهیم شد .

وی با اشاره به بیانات رهبری در جمع مردم قم بیان داشت : مطالبه مردم باید به حق پاسخ داده شود ، مسیر خواسته ها نباید عوض شود مطالبه گری باید در جامعه وجود داشته باشد مسئولین به مطالبات به حق رسیدگی و توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد :تنها ایمان به اینکه ما دشمن داریم کافی نیست و نباید ما را از ضعف های خودمان غافل کند اگر مشکل داخلی نداشته باشیم هیچ دشمنی نمیتواند  بر جامعه ما تاثیر بگذارد.

خروج از نسخه موبایل