پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در بندرانزلی

  • شناسه خبر: 136032
پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در بندرانزلی

تیم فوتبال مس رفسنجان در دیداری معوقه از هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول کشور مقابل میزبان خود ملوان بندرانزلی به برتری دست یافت.

خانه » ورزشی » پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در بندرانزلی

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در این دیدار که عصر پنجشنبه ٢٣ آذر و از ساعت ١۴ در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد، شاگردان علی سامره با ترکیب نیما علیپور، محسن ورزکار، حامد محمودی، سیدکاظم حیات منش، عباس کاظمیان، علی اکبر حیدرنیا، جواد مولایی، محمدحسین کریم زاده، حسین رسولی، سجاد حیدری و بهرام رشیدفرخی به مصاف ملوان رفتند و مرفق شدند با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در همان نیمه اول و با گل های بهرام رشیدفرخی در دقیقه ١٢ و سجاد حیدری در دقیقه ١٨ کار میزبان خود را تمام کنند، در نیمه دوم فشار ملوانی ها بر روی دروازه مسی ها بیشتر شد و آنها توانستند در دقیقه ۵۴ توسط شهریار مقانلو یکی از گل ها را جبران کنند تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد و مس رفسنجان برای اولین بار در تاریخ دیدارهای خود در مقابل ملوان در خانه این تیم موفق به پیروزی شود.
امیر خدامرادی، امیرحسین موسی زاده و نادر فتح اللهی در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند. همچنین گل بهرام رشیدفرخی در این دیدار بیستمین گل این بازیکن با پیراهن مس رفسنجان و سیصدمین گل تاریخ باشگاه مس رفسنجان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بود.
مسی ها با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار ٢٢ امتیازی شدند و در رتبه دهم جدول در پایان نیم فصل اول قرار گرفتند.
شاگردان علی سامره پس از این دیدار به تعطیلات نیم فصل رفتند و اولین دیدار از دور برگشت این رقابتها را روز یکشنبه ١٧ دیماه و از ساعت ١۴ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان مقابل خونه به خونه بابل برگزار خواهند کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان