فرمانده سپاه رفسنجان در اجتماع بسیجیان عنوان کرد:

ثبت ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در سامانه بسیج / تحرک و پویایی سرآمد کار بسیج است

  • شناسه خبر: 134818
ثبت ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در سامانه بسیج / تحرک و پویایی سرآمد کار بسیج است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: بیش از ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در قالب اقشار مختلف در سامانه بسیج ثبت شده است و در این مکان گوشه ای از این اقتدار به نمایش در آمده است.

خانه » رفسنجان » ثبت ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در سامانه بسیج / تحرک و پویایی سرآمد کار بسیج است

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای تامین شهرستان و یگان های نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور شهرستان و خانواده های معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ۹۴۰ شهید گرانقدر شهرستان اظهار داشت: از حضور بسیجیان در این نمایش اقتدار و شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) ، نیروهای انتظامی و گروه ۶۵ صاعقه و خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم قدردانی می کنم.

وی افزود: بیش از ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در قالب اقشار مختلف در سامانه بسیج ثبت شده است و در این مکان گوشه ای از این اقتدار به نمایش در آمده است.

سلطانی بیان داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام(ره) تنها برای دفاع مقدس آن روز نبود بلکه برای این بود که انقلاب صادر شود و انقلاب اسلامی محقق شود

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: امروز قالب بسیج در شکلی جدید در سوریه و یمن و حزب الله لبنان الگوی بسیج شکل گرفته و این برکت بسیج انقلاب اسلامی است، امروز بسیج جمهوری اسلامی آماده تر از هر زمان در داخل و خارج کشور حضور دارد.

وی تصریح کرد: امروز بسیج اگر در بیرون از کشور می رزمد در درون کشور هم باید آماده و بیدار باشد در تمام صحنه هایی که رهبری دستور می دهند یک روز در فتنه، یک روز در حادثه زلزله و یک روز در عرصه اقتصادی باید به میدان بیاید و شهید بدهد.

سرهنگ سلطانی خاطر نشان کرد: تحرک و پویایی باید سرآمد کار بسیج باشد اگر بایستیم شکست خوردیم باید به عنوان خدمتگذار در عرصه محروم زدایی پیشتاز باشد.

فرمانده سپاه رفسنجان اظهار داشت: امروز این آمادگی را داریم که تحت عنوان ۹۰ هزار بسیجی در قالب تیم های سازندگی و پزشکی در عرصه های خدمات رسانی و محروم زدایی، تحت گشت های محله محور بسیج در بحث امنیت و تحت حلقه های صالحین به عنوان مسجد محور بودند در کنار امام جماعت و هیات امنا کار فرهنگی کند.

سرهنگ سلطانی ولایت مداری، توسل و تمسک و بصیرت، هوشیاری و آمادگی را دو آموزه مهم بسیج برشمرد و بیان داشت: فکر و عمل ما باید بسیجی باشد و در همه صحنه ها برزمیم، هرچه از این انقلا بگذرد و این انقلاب جلوتر برود بسیجی ماندن سخت تر است خیلیها بودند قبل و بعد انقلاب کشتی انقلاب در حرکت تلاطم زیادی دارد بعضی پیاده می شوند و برخی سوار ه می مانند و می تازند با بصیرت.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان