امام جمعه رفسنجان در اجتماع بزرگ بسیجیان :

بسیجیان جزء ولایت مداران ولی فقیه بزرگ زمانمان امام خامنه ای هستند

  • شناسه خبر: 134817
بسیجیان جزء ولایت مداران ولی فقیه بزرگ زمانمان امام خامنه ای هستند

امام جمعه رفسنجان گفت: ما بسیجیان جزء ولایت مداران این ولی فقیه بزرگ زمانمان هستیم، اگر امروز افتخار کنیم به بسیجی بودن ولی امرمان یک روزی جزو بسجیان مهدی فاطمه خواهیم بود اگر مدیران و مسئولان و کارمندان و کارگران و همه و همه خود را بسیجی راه ولایت بدانند ، خدمت را توفیق می دانند

خانه » رفسنجان » بسیجیان جزء ولایت مداران ولی فقیه بزرگ زمانمان امام خامنه ای هستند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و اظهار داشت: افتخار همه ما این است که در لباس بسیجی هستیم .

وی با برشمردن ویژگیهای بسیجیان در ده محور بیان داشت: معرفت کامل یکی از صفات بارز و برجسته مومنان بسیجی است. هرچه معرفت کامل تر باشد ارزش انسان بالاتر خواهد بود.

رمضانی پور گفت: محبت ویژگی دیگری است کیمیای انسان سازی و توجه است و در انسان تحول ایجاد می کند حب خداوند و حب اولیای خدا بزرگترین سرمایه شما بسیجیان است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بصیرت در دین چراغ هدایت راه است همانند قطب نمایی است که جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت سوق می دهد.

وی نصرت و یاری کردن ، فداکاری و وفاداری ، اعتصام به حبل الله را از دیگر ویژگیهای بسیج برشمرد و بیان داشت: نیت و انگیزه الهی اساس و ریشه عمل است عمل بی ریشه انند درخت بی بن و ثمر است.

رمضانی پور بیان داشت: صبر و استقامت در راه خدا دیگر ویژگی بسیج است، دین ما میدان مجاهدت در راه خداست فداکاری برای حاکمیت ارزش های الهی و مبارزه با شیاطین و طاغوتیان است و جز با صبر و استقامت و برنامه ریزی و تدبیر حکیمانه توفیق چشمگیری میسر نخواهد شد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: امروز مدیریت حکیم رهبر فرزانه انقلاب در جهان بشریت زبانزد عام و خاص است و حتی دشمنان ما به هوشمندی و ذکاوت این مرد بزرگ اقرار دارند.

وی تصریح کرد: ما بسیجیان جزء ولایت مداران این ولی فقیه بزرگ زمانمان هستیم، اگر امروز افتخار کنیم به بسیجی بودن ولی امرمان یک روزی جزو بسجیان مهدی فاطمه خواهیم بود اگر مدیران و مسئولان و کارمندان و کارگران و همه و همه خود را بسیجی راه ولایت بدانند ، خدمت را توفیق می دانند و خدمت خالصانه انجام می دهند اگر روحیه بسیجی نداشته باشیم موفق نخواهیم بود.

رمضانی پور اظهار داشت: امروز ایجاب می کند که روحیه جهادی داشته باشیم ، همین روحیه جهادی در رزمندگان غیور مدافع حرم بود که پیروزی بزرگ را برای عالم اسلام رقم زد

وی با بیان اینکه پرهیز از آلودگی ها و انحرافات از جمله صفات برجسته بسیجیان است تصریح کرد: سلامت انسان ها از انحرافات و پرهیز از گناه و لغزش ها بزرگترین رمز موفقیت او در عرصه های اجتماعی خواهد بود و کناه عامل سقوط انسان است و او را تباه می سازد.

رمضانی پور تلاش عاشقانه ، اخلاص در عمل، شهادت طلب بودن، حضور همیشگی در صحنه، ارتباط با خدا، اهل علم و دانش  شعور فهم و رزشکار بودن از ویژگیهای بسیجیان برشمرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان