استاد موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) قم مطرح کرد:

دوره دور زدن قوانین گذشته است

  • شناسه خبر: 132683
دوره دور زدن قوانین گذشته است

پس از اظهارات حسین مرعشی درمورد سپاه پاسداران استان کرمان حجت الاسلام محمد علی رنجبر استاد موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) قم در گفتگو با خانه خشتی به چرایی کینه حسین مرعشی از سپاه پاسداران پرداخت.

خانه » آخرین اخبار » دوره دور زدن قوانین گذشته است

به گزارش خانه خشتی؛پس از اظهارات حسین مرعشی درمورد سپاه پاسداران استان کرمان حجت الاسلام محمد علی رنجبر استاد موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) قم در گفتگو با خانه خشتی به چرایی کینه حسین مرعشی از سپاه پاسداران پرداخت.

 

حجت الاسلام محمد علی رنجبر استاد موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) قم در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت:آقای مرعشی و امثال آقای مرعشی به عنوان یک تروریست اقتصادی محسوب می شوند .
وی افزود:در واقع ما بعد از انکه توانستیم با رشادتهای سپاهیان تحت درایت و دور اندیشی و مدیریت امام و رهبری تروریستهای جانی که چه در قالب لیبرالیسم و په در قالب سوسیالیسم به عنوان مجاهد یا به عنوان کسانی که هدفشان این بود امنیت جانی ما رابه خطر بیندازند با ما وارد درگیری شدند و سپاه آنها را سرجایشان نشاند .
رنجبر خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ و قبل از آن فتنه ۷۸ سپاه نگذاشت امنیت جانی مردم ما را به خطر بیندازند در این شرایط هم سپاه تحت مدیریت و درایت رهبری عزیز بعد از تثبیت امنیت جانی برای تثبیت و تامین امنیت مالی مردم وارد شد.
تصریح کرد:قطعا تروریستهای اقتصادی مثل آقای مرعشی که با رویکردهای کاملا لیبرالیستی به جای خصوصی سازی و اقتصاد مقاومتی و مردمی با رویکرد اختصاصی سازی خودشان را از یک آدمهای معمولی به یک کارتلهای اقتصادی رساندند قطعا با این پدیده نمی توانند همراهی کنند و قطعا واکنش نشان می دهند .
وی ادامه داد:آقای مرعشی باید بداند آن فضایی که به راحتی می توانستند در آن سیر کنند و در ان فضا پشت شعارهای فریبنده ای چون تولید و اشتغال و خصوصی سازی پنهان شوند و حق ویژه ای برای خودشان قائل شوند و قوانین را دور بزنند باید بدانند که آن زمان گذشته و ما وارد مرحله تثبیت امنیت اقتصادی شدیم و مبارزه تروریسم اقتصادی و تروریستهایی که به جان و مال مردم افتند و می خواهند امنیت ما را از بین ببرند باید بداند که فضا عوض شده و ما وارد این عرصه شده ایم.
رنجبر بیان داشت:مرعشی بر اساس یک نگاه و رویکرد که پول باید بین اغنیا باشد یعنی یک قشر خاصی یک ژن خوبی آدمهای خاصی یعنی اینها به جای بحث خصوصی سازی اختصاصی سازی را دنبال می کنند و این هم شعار لیبرالیسم است که شعار اقتصاد آزاد و سرمایه داری باید باشد و پول باید بین اغنیا بچرخد.
وی یادراور شد: این در حالی است که قرآن و اقتصاد مقاومتی می گوید « کیلا یکون دولت بین الغنیا » باید ساختار به گونه ای باید باشد که پول فقط بین اغنیا نچرخد.

برچسب ها:
حسین مرعشی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان