معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان عنوان کرد:

برنامه های فرهنگی را با کمترین خطا و بیشترین دقت انجام میدهیم

  • شناسه خبر: 128115
برنامه های فرهنگی را با کمترین خطا و بیشترین دقت انجام میدهیم

معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: با راهنمایی همکاران در شورای فرهنگی سعی می کنیم بهترین برنامه را با کمترین خطا و بیشترین دقت در کار داشته باشیم و در براورده شدن نیازهای جوانان که به صورت صحیح باید پاسخ داده شود سهیم باشیم .

خانه » فرهنگی مذهبی » برنامه های فرهنگی را با کمترین خطا و بیشترین دقت انجام میدهیم

به گزارش خانه خشتی ؛دکتر مجید فصیحی هرندی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر صبح امروز در نشست خبری ریاست دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با جمعی از خبرنگاران که با حضور معاونان دانشگاه در محل دفتر ریاست برگزار شد، اظهار داشت :برنامه های فرهنگی دانشگاه طبق روال قبل در مناسبتهای مختلف و با دقت و نظارت بیشتر  اجرا می شود و مستمر خواهد بود .

وی تصریح کرد :جشنهای مختلف دانشگاه در چارچوب مقررات و قانونهای شورای معاونت فرهنگی برگزار می شود ،قصد تغییر برنامه را نداریم بیشتر حساسیت ها روی برنامه موسیقی می باشد سعی می کنیم با توجه به دیدگاه ها و نظرات متفاوتی که وجود دارد به نحوی حرکت کنیم که بتوانیم  با بهترین شکل برنامه ها را اجرا کنیم .

وی با بیان اینکه موسیقی یکی از نیازهای جوانان است گفت : محصولات تولیدی موسیقی خوب و  صحیحی  در کشور داریم که بی نیاز از موسیقی های دیگر هستیم و کسانیکه برای برنامه های فرهنگی و هنری دعوت می شوند افراد مشهوری از شهرستان یا کشور هستند .

هرندی بیان داشت :با راهنمایی همکاران  در شورای فرهنگی سعی می کنیم  بهترین برنامه را با کمترین خطا و بیشترین دقت در کار داشته باشیم و در براورده شدن نیازهای جوانان که به صورت صحیح باید پاسخ داده شود سهیم باشیم .

در این نشست همچنین مهدی مصباح معاون اموزشی دانشگاه ولی عصر نیز بر ارتقای کیفی رشته های در دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت : هدف دانشگاه تعدیل کمیت و ارتقای کیفیت رشته ها می باشد امسال ۶ رشته به رشته های دانشگاه اضافه خواهد شد این ۶ رشته عبارتند از مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات و تولید، مهندسی شیمی با دو گرایش، زبان‌شناسی رایانشی ، آمار، نانوشیمی، ایران‌شناسی و دکترای زراعت می باشد وکه در این  رشته ها دانشجو پذیرفته می شود .

وی با بیان اینکه به علت تغییرات اساسی در بافت مطالعات سامانه اموزشی سال ۹۶ برنامه ها با کمی تاخیر شروع شد افزود :در رشته کارشناسی رشته جدید نداریم امسال در رشته مهندسی شیمی  در سطح کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفته می شود .

 

برچسب ها:
فرهنگی معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو بیدار است

    کدوم کار فرهنگی، کار فرهنگی که جوانان دانشجو رو به فرهنگ ایرانی اسلامی نزدیک کنه یا به سمت فرهنگ بیگانه و کفر؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان