در سایه بی تفاوتی مسئولین امر در حال جریان است:

به هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع) + فیـلم و عـکس

  • شناسه خبر: 12625
به هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع) + فیـلم  و  عـکس

چندین سالی است در کشور ما بحث اصلاح الگوی مصرف پس از خشکسالی های پی در پی به شدت داغ شده است و بویژه بعد از هدفمندی یارانه ها برای مردم ملموس تر شده است. مسئولین از مردم می خواهند تا حد امکان به صرفه جویی پرداخته و درست مصرف کنند. این موضوع بویژه در […]

خانه » آخرین اخبار » به هدر رفتن آب در بلوار امام حسین(ع) + فیـلم و عـکس

چندین سالی است در کشور ما بحث اصلاح الگوی مصرف پس از خشکسالی های پی در پی به شدت داغ شده است و بویژه بعد از هدفمندی یارانه ها برای مردم ملموس تر شده است. مسئولین از مردم می خواهند تا حد امکان به صرفه جویی پرداخته و درست مصرف کنند. این موضوع بویژه در زمینه برق، آب و گاز دارای اهمیت می باشد.

در شهر رفسنجان موضوع آب به شدت داغ است و در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی این موضوع در محوریت برنامه های همه نامزدین قرار داشت. در این زمینه دو مسئله مهم وجود دارد. یکی بحث اصلاح الگوی مصرف و دیگری نحوه انتقال آب (سیستم انتقال آب) . در بحث اصلاح الگوی مصرف پس از هدفمندی یارانه ها مردم با دیدن اولین قبض ناچارا در این راه قدم بر داشتند و مسئولین به شدت با ژست خاص خودشان بر این نکته تأکید داشتند که مردم درست مصرف کنید که البته حرف حقی بود و اما همه اش شد مردم!

البته در اینجا قصد نداریم زحماتی که مسئولین در ادارات متحمل می شوند را منکر و بی ارج کنیم و بر این نکته باور داریم که مسئولین از خود ما مردم هستند، اما گاهی اتفاقاتی می افتد که بسیار سوال بر انگیز است و باعث تعجب می شود.

به گزارش“خانه خشتی” : مدتی است در بلوار امام حسین(ع) (به گفته ی مردم منطقه ۴،۵ماه) این آبی که مشاهده می کنید رهاست! با یکی از اهالی آن منطقه که صحبت کردیم این موضوع را بیان کردند که ما متذکر شده ایم امام اتفاق خاصی رخ نداده است.

مگر نه اینکه یکی از مشکلات اساسی ما مسئله آب است؟ مگر نه اینکه همه نخبگان بر این نکته اتفاق نظر دارند که باستی با اصلاح سیستم انتقال آب جلوی هرگونه هدر رفت آب را گرفت؟ مگر قرار نبود با هدفمندی یارانه ها سیستم های انتقال هم به موازات این طرح اصلاح شوند؟

پس دلیل این بی توجهی چیست؟ تصاویر گویای این مسئله هستند، حال خود قضاوت کنید! البته خانه خشتی در انتظار جواب ادارات مربوطه می ماند و همینجا اعلام می دارد اگر ادارات مربوطه جوابیه ای در این زمینه داشته باشد از همین تریبون به اطلاع کاربران گرامی می رساند.

به روایت تصویر:

برچسب ها:
آب،هدر رفت،رفسنجان،بلوار امام حسین(ع)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شرکت آب وفاضلاب رفسنجان

    پایگاه خبری خانه خشتی با سلام احتراماً با توجه به خبر درج شده در آن پایگاه در ارتباط با هدر رفتن آب در بلوار امام حسین ( ع ) شهر رفسنجان ، به استحضار می رساند ترکیدگی مورد اشاره مربوط به آب شرب شهر نمی باشد لذا اولاً این شرکت از دلسوزی مدیران و مسئولین آن پایگاه خبری به دلیل اهمیت دادن به موضوع صمیمانه تقدیر می‌نماید ثانیاً پیشنهاد می گردد در صورت مشاهده ترکیدگی خط لوله آب شرب به شماره تلفن 122 این شرکت که به صورت شبانه روزی پاسخگو می باشد اطلاع داده و یا اینکه به شماره تلفن همراه 09133921462 پیام دهید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان