با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال

پست ۴۰۰ کیلوولت بهرمان برق دار شد

  • شناسه خبر: 124327
پست ۴۰۰ کیلوولت بهرمان برق دار شد

عملیات احداث پست ۴۰۰ کیلوولت بهرمان به منظور افزایش ظرفیت انتقال برق به شبکه برق استان کرمان به اتمام رسید و این پست برقدار شد.

خانه » اجتماعی » پست ۴۰۰ کیلوولت بهرمان برق دار شد

به گزارش خانه خشتی ،  این پست از جمله پروژه های رینگ ۴۰۰ کیلوولت جنوب شرق کشور است و با ورود و خروج خط ۴۰۰ کیلوولت نخلستان یزد و نیروگاه کرمان رینگ ۴۰۰ کیلوولت شبکه سراسری بهبود یافت همچنین با تبدیل خط مذکور به دو خط نخلستان- بهرمان و خط نیروگاه کرمان- بهرمان عملا وضعیت ولتاژ ۴۰۰ کیلوولت در منطقه بهینه گردید.

مجری طرح این پروژه  با اعلام این خبر افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال به طور کامل تکمیل و بارگیری آن آغاز شده است.

مهندس میرنجفی گفت: با افزایش۲ دستگاه ترانس   ۲۰۰ مگاولت آمپر در مجموع  ظرفیت ترانس های منطقه  ۴۰۰  مگاولت آمپر افزایش یافت و وابستگی شبکه برق استان به ترانس های نیروگاه کرمان وسیرجان کاهش یافت.

وی همچنین افزود: با در مدار قرار گرفتن ۲ ترانس ۲۰/۱۳۲ کیلوولت، میزان۶۰ مگاولت امپر به ظرفیت فوق توزیع ناحیه نوق و بهرمان اضافه گردید ومشکل پرباری  تعدادی از ترانس ها برطرف شد.

وی گفت:  این پروژه در بخش ۱۳۲ کیلوولت دارای  ۶ فیدر خروجی خط ۱۳۲ کیلوولت شامل،۲ فیدر در کشکوئیه، ۲ فیدر نوق و ۲ فیدر در انار است .

وی گفت: هدف از اجرای این پروژه تامین برق پایدار، افزایش ضریب اطمینان شبکه برق، اصلاح ولتاژ و کاهش تلفات، تامین برق چاه های کشاورزی و کاهش بار پست های کشکوئیه، نوق و انار و بهبود پروفیل ولتاژ و پروفیل باردر منطقه رفسنجان است.

برچسب ها:
بهرمان رفسنجان پست پست برق بهرمان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان