‌امحا بیش از ۱۲ هزار گرز خشخاش در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 123694
‌امحا بیش از ۱۲ هزار گرز خشخاش در رفسنجان + عکس

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از انهدام باند کشت خشخاش و امحا ۵ هزار بوته و ۱۲ هزار گرز خشخاش و دستگیری عاملان کشت آن ها توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » ‌امحا بیش از ۱۲ هزار گرز خشخاش در رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس شهرستان رفسنجان، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در باره جزئیات این خبر گفت: در پی اطلاع واصله به پلیس مبارزه با  مواد مخدر این فرماندهی مبنی بر این که فردی در منزل خود اقدام به کشت خشخاش کرده است موضوع جهت بررسی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی ادامه داد، ابتدا ماموران  صحت و سقم خبر را بررسی و پس از اطمینان کامل از خبر، با مقام قضایی هماهنگ و در یک عملیات ضربتی با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی وارد منزل متهم شدند.

خلیلی افزود: ماموران در بازرسی از منزل ، محل کشت خشخاش را کشف و در این عملیات ۵ هزار بوته و ۱۲ هزار گرز خشخاش را امحا و ۳ نفر متهم را دستگیر کردند.

 ‌امحا بیش از ۱۲ هزار گرز خشخاش در رفسنجان

‌امحا بیش از ۱۲ هزار گرز خشخاش در رفسنجان

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و از آن جا با قرار مناسب روانه زندان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان از همکاری صمیمانه مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت مرکز فوریت های پلیس به صورت شبانه روزی با شماره ۱۱۰ خادم مردم است و با هرگونه ناهنجاری و عملی که باعث خدشه دار شدن اذهان عمومی شود با جدیت کامل برخورد می کند.

برچسب ها:
امحاء خشخاش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان