فرماندار رفسنجان درمراسم افتتاحیه سالن روزشی روستای ناصریه مطرح کرد :

فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی زیربنای اصلی کار اقتصادی است

  • شناسه خبر: 122190
فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی زیربنای اصلی کار اقتصادی است

فرماندار گفت :در کنار فعالیتهای اقتصادی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی مکمل این کارها و زیربنای اصلی کار است .

خانه » اقتصادی » فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی زیربنای اصلی کار اقتصادی است

به گزارش خانه خشتی ؛حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای ناصریه در جمع اهالی این روستا ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت :ساخت سالن ورزشی در این روستا را باید یک مکان مقدس دانست  براینکه فعالیتهای انجام شده در این سالن به سلامت و نشاط مردم و کاهش اسیب های اجتماعی  کمک خواهد کرد .
وی افزود :کارهای خیرخواهانه خانواده نظری در شهرستان زبانزد است امیدواریم با همکاری همه در سال اقتصاد مقاومتی که مزین به نام تولید و اشتغال است در راستای اجرای سیاستهای قدمی برداشته شود .
فرماندار با بیان اینکه روستای ناصریه در موقعیت خوبی قرار دارد  تصریح کرد :ان چیزی که مورد انتظار است مسئولین روستایی برای ابادی روستا و جلوگیری از مهاجرت روستائیان و براینکه روستا محل تولید و اشتغال باشد باید تمام تلاش خود را در این راستا بکنند چراکه فرموده رهبر معظم هم این است که کار اقتصادی باید با پیوست فرهنگی همراه باشد .
وی تصریح کرد :منابعی که به طور ذاتی در این روستا وجود دارد باید با همت شما به فعالیتهای خوب برای تبدیل به تولید ثروت ،سرمایه ، ایجاد اشتغال و باعث رونق منطقه شود .
فرماندار به طرح احیاگران آبادی اشاره کرد و گفت :این طرح با محوریت مسجد و با همکاری فعالین محل اجرایی خواهد شد و برای اشتغال جوانان بانک کارافرین و بسیج برای ایجاد واحدهای تولیدی در منطقه در اختیار انها قرار می گیرد .
وی بیان داشت :در کنار فعالیتهای اقتصادی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی مکمل این کارها و زیربنای اصلی کار است .
ملانوری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت :اولین نکته در انتخابات لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب می باشد برای حضور باشکوه مردم ،برای نظام و کشور و روح بلند امام راحلمان مهم است که مردم مانند سالهای گذشته استوار پای ارمانهای انقلاب وشهدا بایستند و از نظام و رهبری پشتیبانی کنند .
فرماندار افزود :انتخاب فرد اصلح در شورای روستا و ریاست جمهوری مهم است مردم باید واقعیت ها را درک کنند تا به بهترین افراد رای بدهند .

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان فعالیتهای اقتصادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان