امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

احسن الحال خدمت به خدا و بندگانش است

  • شناسه خبر: 120602
احسن الحال خدمت به خدا و بندگانش است

امام جمعه رفسنجان گفت: به فرمایش امام راحل احسن الحال در دعای سال تحویل به معنای خدمت به خدا و بندگانش است.

خانه » اجتماعی » احسن الحال خدمت به خدا و بندگانش است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های آخرین نماز جمعه شهر رفسنجان در سال ۹۵ ضمن تبریک سالروز میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این حضرت در تربیت فرزندان سرامد زنان روزگار بود ایشان الگو و اسوه ای بی نظیر برای زنان مسلمان در جوامع اسلامی است.
وی افزود: میلاد باسعادت فرزند ان حضرت امام خمینی که با تاسی از مادر بزرگوارشان زندگی ساده ای داشتند را تبریک می گوییم.
وی ادامه داد: امام زندگی ساده داشتند اما در انجام وظیفه با ایمان و بااقتدار و شهامت بود و این روز را به عنوان روز زن بر تمام زنان عالم تبریگ میگوییم.
وی به نوروز اشاره و بیان کرد: نوروز روزی است که باید در ان پرستش خداوند را ارتقا دهیم, در این روز خورشید برای اولین بار طلوع کرد و در این روز جبراییل بر پیامبر نازل شد.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: در این روز حضرت ابراهیم بتها را شکست و در این روز همچنین پیامبر گرامی اسلام امام علی را بلند کرد تا بتهای قریش را در هم بشکند.
وی ادامه داد: دراین روز باید از  خداوند بخواهیم که حال درونی مارا به بهترین شکل متحول و دگرگون سازد.
وی گفت: به فرمایش امام راحل احسن الحال در دعای سال تحویل به معنای  خدمت به خدا و بندگانش است.
وی در بخش دیگر از سخنانش به مسافرتها در نوروز اشاره و بیان کرد: ضروری است که مردم در جاده ها به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه و انها را رعایت کنند در غیر اینصورت بروز حوادث جنبه خودکشی دارد.
وی افزود: کاهش اسیبها و تلفات جاده ای در رفسنجان موجب خرسندی است اما باید این امار به صفر برسد.

رمضانی پور گفت: مسئولان نظام باید جلوی گرانفروشی در بازار را بگیرند اینکه افرادی به جرم ارزانفروشی جریمه می شوند  کاری نادرست است زیرا ارزانفروشی در همه قرنها و همیشه مورد پسند بوده و دولت باید دستهای گرانی و مافیای گرانی را قطع کند.
امام جمعه ادامه داد: مسئولان بدانند که از جیب مردم خبر ندارید رهبر انقلاب اسلامی به واسطه افرادی که در بین مردم دارند مسایل را به مسئولان گوشزد می کنند و دایم میفرمایند باید دغدغه معیشت مردم حل شود.
وی به برجام اشاره و اظهار داشت: برجام باید تحریمها را حذف و پولهای بلوکه شده در بانکهای خارجی به ایران برمیگشت اما این اتفاق نیفتاد و علاوه بر ان در یکی از بانکهای المان پولهای حاصل از فروش نفت ایران ذخیره است که نه تنها اینها را به ایران ارسال نمیکنند بلکه اخیرا اعلام کردند که هزینه نگهداری این پولها را هم از ایران می خواهند.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در ایران اقتصاد انگونه که باید کارامد نبود و مسئولان امار غلط ارایه می دهند این رشد اقتصادی را مسئولان اعلام می کنند وجود ندارد مردم رشد اقتصادی باید در سفره های مردم شاهد باشد اما نیست .
وی ادامه داد: وعده هایی که به مردم در راستای رفع مشکلات معیشتی داده شد عمل نشد.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: تا انتخابات دوماه مانده و مسئولان در این مدت می توانند اعمال شایسته برای مردمی که در همه صحنه ها حضور دارند و صاحبان نظام هستند انجام دهند.
وی یاد و خاطر ایت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظان, امام جمعه فقید رفسنجان, حجت الاسلام عباس پورمحمدی و دیگر افراد موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

برچسب ها:
احسن الحال امام جمعه رفسنجان خدمت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر

    والا معلوم نیست چه چیزی عوض شده که خورد و خوراک مردم برا بزرگواران مهم شده، مگر قرار نبود یک وعده در روز غذا بخوریم و یا اگه مرغ گیرمون نیومد و نتونستیم تهیه کنیم نخوریم و قس علیهذا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان