کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 118276
کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در یک واحد صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد .

خانه » حوادث » کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی ماموران از فروش سم تقلبی توسط یکی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی شخص مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل کسب وی را بازدید و موفق به کشف ۷۵۰ گالن ۲۰ لیتری سم تقلبی شدند.

عباسی افزود: سموم کشف شده جمعا ۱۵ هزار لیتر بوده است که نمونه ای از آن به ازمایشگاه ارسال و از تقلبی بودن انها اطمینان حاصل شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سموم کشف شده به همراه متهم پرونده به مقر پلیس اطلاعات دلالت و متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا جهت سیر مراحل قانونی شد.

فرمانده انتظامی در پایان از تمام باغداران خواست موارد مصرفی مانند سم ، کود و ابزار الات کشاورزی خود را حتما از فروشگاههای مجاز تهیه کنند و همچنین از مغازه داران فاکتور مشخصات وسایل خریداری شده را دریافت نمایند.

کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان

کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان

 

برچسب ها:
سم تقلبی سم تقلبی در رفسنجان کشف سم تقلبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان