بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت ۲۲ بهمن

  • شناسه خبر: 117454
بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت ۲۲ بهمن

انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن و دعت از مردم برای حضور پرشور در این مراسم بیانیه صادر کرد.

خانه » اجتماعی » بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش خانه خشتی ، انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن و دعت از مردم برای حضور پرشور در این مراسم بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
فردا سی و هشتمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی از سپیده دم بی‌کران ایران اسلامی خواهد دمید. جوی‌های کوچک امت عاشق، از کوچه پس کوچه‌های شهرها به هم می‌پیوندند تا دریای خروشان و مواج بیداری ایرانیان عاشق اسلام  و انقلاب را پس از سی و هشت سال بار دیگر و پرشکوه‌تر از همیشه به رخ جهانیان بکشد و ثابت کند که نهضت‌اسلامی ما زنده و پویاست و گذر ایام نه تنها از اوج و بلندی آن نکاسته، که بلوغ و بالندگی آن را در پی داشته و نویدبخش فرداهایی روشن‌تر و امیدبخش‌تر شده است.
امریکای جنایت کار و انگلیس خبیث با کودتاهای مختلف شورش‌های به ظاهر قومی و منطقه‌ای گوناگون و برپایی فتنه‌های رنگارنگ، از هیچ کوششی برای از پا انداختن نهال نوپای انقلاب اسلامی دریغ نکردند. همان روزهایی که میراژها و سوپر اتانداردهای فرانسوی، چیفتن‌های انگلیسی  و لئوپاردهای آلمانی، کشورمان را بمباران می‌کردند، میگ‌ها و سوخوها و موشک‌های اسکادبی شوروی آن روز، شهرها و جبهه‌های ما را زیر آتش کین و ناجوانمردی خود گرفته بودند  باز هم جانفشانی جوانان و پیران ایران اسلامی، ورق جنگ را برگرداند و کار را به جایی رساند که متجاوزین از رشادت مردم عزیزمان به حیرت و تعجب افتادند. اما راز این مخالفت‌های گسترده و پرهزینه دشمنان و دلیل پیروزی و استقامت ستودنی و تاریخی مردم ایران چه بود؟ انقلاب اسلامی در آن روزگار، حرفی نو و ایده‌ای تازه به جهان ارائه کرد. گفتمانی که بی‌تردید، ناقوس مرگ ایسم‌های پوشالی و  ساختگی را به صدا در‌می‌آورد. همین نگرانی برای آن همه دشمنی کافی بود. آنها می‌دانستند که جهان خسته از ستم، بدنبال راه نجاتی است تا زنجیرهای فقر و تبعیض و ناعدالتی را از پای بشریت باز کند و انقلاب و گفتمان امام، نویدبخش این راه بود.
امروز، این ایرانست که حکم می‌کند در خاورمیانه چه شود و چه نشود. سرمایه‌گذاری یک قرنی غرب و بیش از نیم قرنی مستقیم آمریکا، و استخدام چندین دولت خودفروخته و مزدور، نتوانست از تأثیر انقلاب ما بکاهد و اینگونه شد که لبنان، فلسطین، سوریه و عراق  یکی پس از دیگری به اردوی انقلاب پیوستند و اکنون صنعا در یمن نویدبخش بهاری دیگر در جهان اسلام است. ایرانی که روزگاری با اشاره سفیر و جانشین سفیر آمریکا و انگلیس، تمامی معادلاتش برهم می‌خورد، به برکت آن دم مسیحایی و قیام و ایستادگی مردمش، به الگوی حقیقی و آرزویی عزیز برای مستضعفان و مسلمانان تبدیل شده است. اما این همه پیروزی ما نبود و این تنها یک برگ از ماجرایی بود که امام راحل(ره) آغاز کرد و خلف صالحش ادامه داد. پیشرفت‌های شگرف و شگفتی‌انگیز در علوم و فنون پیشرفته، چیز دیگری بود که برگرفته از گفتمان امام راحل و با هدایت امام حاضر، جهانیان را خیره کرد. رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند: این آقای تازه‌آمده در آمریکا با حرف‌ها و اقدامات خود، حرف‌های ۳۸ ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم آمریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.
فردا در سی و هشتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی نیز آرزوهای شوم و مشترک اوباما و ترامپ درباره جمهوری اسلامی ایران، در زیر گام‌های استوار ملت سربلند و مومن ایران لگدمال خواهد شد تا دولتمردان واشنگتن بدانند مردم ایران همان‌گونه که فریب لبخند اوباما را نخوردند، هراسی از بلوف‌های ترامپ نیز ندارند.

انصار حزب الله رفسنجان

برچسب ها:
انصار حزب الله رفسنجان بیانیه راهپیمایی 22 بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بنده خدا

    به نظر من فردا هیچ جوونی تو راهپیمایی شرکت نمیکند این قدر هم خودتون به زحمت نیندازید که اطلاعیه بزنید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان