امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

غلو شخصیتهای کشور فرهنگ غلط را در جامعه تبیین می کند

  • شناسه خبر: 115730
غلو شخصیتهای کشور فرهنگ غلط را در جامعه تبیین می کند

امام جمعه رفسنجان گفت :در سخنرانی اقای انصاری شاهد غلو بیجا بودیم و هم در سخنرانی ناطق نوری در حرم امام (ره) که ایشان در ان سخنرانی گفتند در همه ایات قران گشتیم کلمه ای که مصداق ایت ا.. هاشمی ندیدم که این مصداق کفر است .

خانه » اجتماعی » غلو شخصیتهای کشور فرهنگ غلط را در جامعه تبیین می کند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت اسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت :روز به روز گرفتاریها و مشکلات در اثر فضاهای مجازی صورت می گیرد و بیشتر وقت جوانان ما را درگیر خود کرده است .

وی افزود :غفلت بدترین بیماری است قرائت قران و ایه الکرسی باعث رفع گرفتاری خواهد شد ُ اسانترین سختی که دردنیا که ایه الکرسی از انسان دور می کند فقر است و اسانترین گرفتاری که از انسان دورمی کند فشار قبر است .

امام جمعه بیان داشت :یکی از نشریات رفسنجان یک نکته ای را بیان کرده است که این نکته امیزه به شرک است در الفاظ و القاب و بیانات باید مراعات کنیم .

وی بیان داشت :از تاریخ تداعی شد رحلت پیامبر ،در رابطه امام چنین کارهایی صورت نگرفت . رحلت ایت الله بهجت و امثال ان که اسطوره های تقوا بودند روال عادی طی شد و رفتار غلوی در چنین کارها نبود گرچه خسارتهای بزرگی در راستای ان بزرگان از نظر معنوی به کشورمان وارد شد .

امام جمعه بیان داشت :در سخنرانی اقای انصاری شاهد غلو بیجا بودیم و هم در سخنرانی ناطق نوری در حرم امام (ره) که ایشان در ان سخنرانی گفتند در همه ایات قران گشتیم کلمه ای که مصداق ایت ا.. هاشمی ندیدم که این مصداق کفر است .

وی افزود :عدل قرار دادن با ائمه اطهار فقط مختص امامان بوده است ،پیغمبر ناطق قران هستند یا در رابطه با بزرگان چون امام چنین غلویی نداشتیم چرا از حول حلیم در دیگ بیفتیم .

رمضانی پور تصریح کرد :چرا باید جوانان را دچار تردید کنیم هر چند ایت الله هاشمی برای نظام کارهای  بزرگی انجام دادند ایشان  یک انسان معمولی است و بزرگتر از رهبر نیست .

وی بیان داشت : این کارها فرهنگ غلطی را در جامعه تبیین می کند وظیفه مرزبانی خود می دانیم که این مسائل را تذکر دهیم .

برچسب ها:
تبیین شخصیت غلو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان