کانالهای دیجیتال شهرستانهای رفسنجان،سیرجان و شهربابک تغییر یافتند

  • شناسه خبر: 114971
کانالهای دیجیتال شهرستانهای رفسنجان،سیرجان و شهربابک تغییر یافتند

مهندس نصیری گفت :به منطور بهبود پهنای باند در منطقه لاشکار که ایستگاه های شهرستانهای سیرجان ،رفسنجان و شهربابک را می پوشاند مجبور به تغییر کانالهای دیجیتال شدیم که این امر از طریق شبکه های استانی اطلاع رسانی شد .

خانه » آخرین اخبار » کانالهای دیجیتال شهرستانهای رفسنجان،سیرجان و شهربابک تغییر یافتند

به گزارش خانه خشتی ؛مهندس نصیری مدیر فرستنده های تلویزیونی صدا و سیمای مرکز کرمان در خصوص اختلال در شبکه های تلویزیونی اظهار داشت :به منظور بهبود پهنای باند در منطقه لاشکار که ایستگاه شهرستانهای سیرجان و رفسنجان و شهربابک را می پوشاند مجبور به تغییر کانالهای دیجیتال شدیم که این امر از طریق شبکه های استانی اطلاع رسانی شد شبکه تی اس از کانال ۲۸ به ۲۵ تغییر کانال یافته است .

وی تصریح کرد :در حال حاضر برنامه های دیجیتال بر روی کانال ۲۵و ۳۱ قابل دریافت می باشد چنانچه همشهریان در شهرستانهای رفسنجان و سیرجان و شهربابک قابل دریافت برنامه های دیجیتال می باشند باید مجددا دستگاه های گیرنده خود را تنظیم مجدد کنند .

مهندس نصیری بیان داشت :قبل از تنظیم باید بر روی سیتینگ کارخانه کانالهای قبلی را پاک و مجددا یا به صورت اتوماتیک یا  دستی تنظیم کنند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ترقی خواه

    واقعا جای تعجبه میگن درست شد از دیروز چندبار به چند روش اقدام کردیم گیرندهامون همچنان قطع هستن لطفا راهنمایی دقیق کنن اگه مشکل از فرستندها نیست.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان