استاد دانشگاه و حوزه در مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه 9 دی در رفسنجان عنوان کرد:

قدرت که یکجا جمع شود دیگر زیر پرچم ولایت فقیه نخواهند رفت / اگر دنبال جمع کردن سهمتان از سفره انقلابید در مقابل شما می ایستیم

  • شناسه خبر: 114609
قدرت که یکجا جمع شود دیگر زیر پرچم ولایت فقیه نخواهند رفت / اگر دنبال جمع کردن سهمتان از سفره  انقلابید در مقابل شما می ایستیم

استاد دانشگاه و حوزه گفت: اگر قدرت یکجا جمع شود دیگر زیر پرچم ولایت فقیه نخواهند رفت و نمی توانند با مردم باشند و وقتی دیدند پشتوانه مردمی ندارند می روند سراغ کدخدا

خانه » سیاسی » قدرت که یکجا جمع شود دیگر زیر پرچم ولایت فقیه نخواهند رفت / اگر دنبال جمع کردن سهمتان از سفره انقلابید در مقابل شما می ایستیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام شیخ شعاعی در مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی که امشب به یاد شهید غلامرضا آخوندی در منزل جانباز حاج عباس اسماعیلی در رفسنجان برگزار شد ، با اشاره به اصل ولایت پذیری در طول تاریخ اسلام و تشیع اظهار داشت: طلحه و زبیر جزو صحابه پیامبر(ص) و یاران باوفای امام علی(ع) بودند که با گذشت روزگار و با امدن خلفای دیگر گفتند دیگر با علی(ع) نمی شود.

وی افزود: سه تن از بزرگان شیعه و از وکلای امام موسی کاظم بعد از شهادت ایشان تن به ولایت امام رضا(ع) ندادند چرا که قدرت و اندوخته ای داشتند که در صورت پذیرش باید برمیگردادند.

 حجت الاسلام شیخ شعاعی در مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی به یاد شهید غلامرضا آخوندی

حجت الاسلام شیخ شعاعی در مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی به یاد شهید غلامرضا آخوندی

حجت الاسلام شیخ شعاعی بیان داشت: برخی بر سر سفره انقلاب نشستند و خطشان را از کج کردند ، هرکه هستند از نظر پیامبر ملعون هستند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در این کشور خون دادند و جانبازان بدنشان را اهدا کردند حالا چه کسی برای شما این سفره را پهن کرد و از مال چه کسانی می خورید؟

حجت الاسلام شیخ شعاعی اظهار داشت: اگر مردم تصمیم گرفتند که اینها را از سر سفره انقلاب بلند کنند که تمام می شود وگرنه ادامه دارد ، اینها خون به دل رهبری می کنند و می خندند، اینها سهمشان را می خواهند قدرت شوخی بر نمی دارد.

وی بیان داشت: امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب قدرت خود را از مردم گرفتند و مردم هم در ۹ دی و در صحنه های دیگر نشان دادند که ولایت را دوست دارند و با او هستند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برخی مردم را می خواهند که برایشان اصلاح طلب و اصولگرا درست کنند و بعد سرشان را کلاه بگذارند و به انها زور بگویند، دیگر به ریش و عبا و عمامه و تسبیح نیست.

وی گفت: حقوق های نجومی تنها گوشه ای از فساد است می گوییم آقایان جواب دهندکه چرا تکلیف مولی الموحدین  کرمان معلوم نیست چرا جواب نمی دهید؟ گذشت زمانی که سر مردم را سرگرم می کردید امروز رهبری به صراحت به جنبش دانشجویی می فرمایند مطالبه گری کنید.

سخنرانی حجت الاسلام شیخ شعاعی در مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی به یاد شهید غلامرضا آخوندی

سخنرانی حجت الاسلام شیخ شعاعی در مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی به یاد شهید غلامرضا آخوندی

شیخ شعاعی بیان داشت: اگر قدرت یکجا جمع شود دیگر زیر پرچم ولایت فقیه نخواهند رفت و نمی توانند با مردم باشند و وقتی دیدند پشتوانه مردمی ندارند می روند سراغ کدخدا و در آخر در مجلس در کمال بی شرمی اعلام می کنند که ما اشتباه کردیم.

وی خاطر نشان کرد: شما اشتباه کردید در حالیکه سختی تحریم را این مردم کشیدند نه شما مگر مردمی که نان شب ندارند با تو شوخی داشتند که براحتی می گویی اشتباه کردم.

شیخ شعاعی ادامه داد: این مملکت متعلق به مردم است، سفره ای برای کسی پهن نشده، این انقلاب با همه ذخائر و دارایی هایش متعلق به مردم است نه طایفه و گروه خاص و نه اصلاح طلب و اصولگرا.

وی بیان داشت: اگر انها از مواضع کدخدامنشانه خود کوتاه نمی آیند ما هم دست از ولایت بر نمی داریم و ما دعوای ولایت داریم، اگر گوش به حرف کردید و پاسخ محرومین را دادید ما با شما هستیم اما اگر دنبال جمع کردن سهمتان از سفره  انقلابید و دنبال باند و گروه و جناح هستید ما در مقابل شما ایستاده ایم.

شیخ شعاعی اظهار داشت: مطالبه هایمان را جدی و هدفمند می کنیم خط خودمان را پیدا می کنیم و بدون لغزش پشت سر رهبری هستیم .

برچسب ها:
سفره انقلاب قدرت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان