سامانه جامع گردشگری کرمان آغاز به کار کرد

  • شناسه خبر: 114214
سامانه جامع گردشگری کرمان آغاز به کار کرد

سامانه برنامه ریز گردشگری استان کرمان با هدف معرفی هر چه بهتر جاذبه‌ های گردشگری، فرهنگی و تفریحی این استان در فضای مجازی و همچنین ارایه اطلاعات مورد نیاز گردشگران پیرامون جاذبه های ناشناخته استان کرمان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

خانه » اجتماعی » سامانه جامع گردشگری کرمان آغاز به کار کرد

به گزارش “خانه خشتی” ،  سامانه برنامه ریز گردشگری استان کرمان با دارا بودن اطلاعات کاملی پیرامون جاذبه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحی این استان  در دسترس علاقه مندان سفر به استان کرمان قرار گرفت.

پرتال بزنیم بیرون کرمان  سامانه برنامه ریز گردشگری استان کرمان

پرتال بزنیم بیرون کرمان سامانه برنامه ریز گردشگری استان کرمان

این سامانه در شش بخش کلی راه اندازی شده و اطلاعات کاملی را برای علاقه مندان سفر به کرمان در دسته بندی های «طبیعتگردی»،  «هنرگردی»، «تاریخ‌گردی»، «گردشگری مذهبی»، « شهرگردی» و «چطوری بخریم؟» به مخاطبان ارایه می کند.

پرتال بزنیم بیرون کرمان در قالب ۳۸ بخش مختلف، کلیه جاذبه های گردشگری این استان شامل آبشارها، کوه ها، غارها، تالاب ها، تنگه ها و دره ها، کویر ها، موزه ها و باغ های تاریخی، آثار ثبت شده استان کرمان در فهرست میراث ملی، امامزادگان و بقاع متبرکه، بوستان ها و فضاهای تفریحی شهری و مراکز خرید و عرضه صنایع دستی و …. را تحت پوشش قرار داده است.

علاقه مندان سفر به استان کرمان می توانند از طریق این سامانه اطلاعات کاملی پیرامون جاذبه های این استان به همراه نقشه، تصاویر و مسیر های دسترسی آن را کسب کرده و با استفاده از سامانه برنامه ریز سفر و تفریح نسبت به انتخاب جاذبه های مورد علاقه خود انتخاب کنند.

سامانه برنامه ریز گردشگری استان کرمان از امروز در آدرس اینترنتی  www.bezanimbiroon.ir  در دسترس علاقه مندان و گردشگران قرار دارد.

برچسب ها:
بزنیم بیرون پرتال بزنیم بیرون کرمان سامانه برنامه ريز گردشگري استان کرمان گردشگری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان