فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

معلولین باید به دنبال خود انگیزگی برای تلاش و کار باشند

  • شناسه خبر: 113092
معلولین باید به دنبال خود انگیزگی برای تلاش و کار باشند

فرماندار گفت : معلولین باید به دنبال خود انگیزگی برای تلاش و کار باشند ،این افراد باید با خودباوری و خود اتکایی و توانمند کردن خود در برابر مشکلات مقاومت کنند و اعتماد به نفس داشته باشند .

خانه » اجتماعی » معلولین باید به دنبال خود انگیزگی برای تلاش و کار باشند

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری در مراسم روز جهانی معلولین با بیان اینکه معلولیت مانع فعالیتهای اجتماعی نمی شود اظهار داشت:عدالت و اراده خداوند بر این است که اگر معلولیت ایجاد می شود قدرت در کنار ان ،برای فائق شدن بر محدودیت ایجاد خواهد شد.

وی افزود:کم نداریم معولین و جانبازانی که در همه حوزه ها از جمله اقتصادی ،اجتماعی و مدیریتی ،علم و فن اوری و…جزو افتخارات جامعه و افراد موفق  هستند.

فرماندار بیان داشت :اگر نقصی به وجود می اید این نقص مانع رشد و تعالی فرد نمی شود .فقط در این میان مشکلاتی برای فرد به وجود می اید که دستگاه های اجرای موظف هستند مشکلات را حل نمایند .

وی با بیان اینکه معلولین باید به دنبال خود انگیزگی برای تلاش و کار باشند تصریح کرد :این افراد باید با خودباوری و خود اتکایی و توانمند کردن خود در برابر مشکلات مقاومت کنند و اعتماد به نفس داشته باشند .

فرماندار با اشاره به اینکه بزرگترین موضوع کشور بررسی مسائل معیشتی مردم است گفت :امسال با نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به دو موضوع اقتصاد و فرهنگ پرداخته است .فرهنگ عمومی اقتضا می کند جامعه به هم افزایی و کمک به توانمند کردن همدیگر تلاش نماید و کل جامعه فعال شوند تا جامعه رو به پیشرفت باشد .

وی افزود :برای حل مشکلات باید به دنبال سیاستهای پیوست فرهنگی باشیم .انچه که ازاحادیث و ایات قران بر می اید همه افراد جامعه در کنار هم به دنبال حرکتهای جمعی باشند .

ملانوری بیان داشت :معلولین ما شاید از نظر ظاهری معلول باشند ولی با فکر و اندیشه خود خلق کننده اثار و افتخاراتی هستند که شاید انسانهای سالم از ان بی بهره هستند .

وی در پایان جلسه صفری را به عنوان مشاور خود در امور معلوین منصوب کرد .

 

برچسب ها:
خودانگیزگی معلولان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان