جای خالی مسئولین در مراسم تشییع و ترحیم مادر شهید عبدالله پور / عکس

  • شناسه خبر: 112652
جای خالی مسئولین در مراسم تشییع و ترحیم مادر شهید عبدالله پور / عکس

مراسم تشییع مادر بزرگوار شهید محمد عبدالله پور روز گذشته بدون حضور هیچ مسئولی تشییع و خاکسپاری شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » جای خالی مسئولین در مراسم تشییع و ترحیم مادر شهید عبدالله پور / عکس

به گزارش خانه خشتی ، مراسم تشییع و تدفین زهرا رنجبر مادر گرامی شهید محمد عبدالله پور روز گذشته و مراسم ترحیم این مرحوم عصر امروز در مسجد روستای عیش آباد در حالی برگزار شد که هیچ مسئولی به پاس احترام صبر ده ساله این مادر که در انتظار پیکر پسر مفقودش به انتظار نشسته بود ، حضور نیافت.

photo_2016-12-10_19-42-44

این عدم حضور و به نوعی بی اعتنایی مسئولین موجب رنجش اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای عیش آباد قرار گرفت و در این مراسم مطرح گردید.

هر چند مردم محترم روستای عیش آباد و همچنین فرماندهان سپاه شهرستانهای رفسنجان، انار و ریگان و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت و همچنین نماینده ای از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان مراسم این مادر بزرگوار را خالی نگذاشتند .

چه خوب است که مسئولین امور شهداء به همه خانواده های معظم شهدا توجه داشته و بدانند رنج مادری که فرزندش را بدون هیچ چشم داشتی در راه کشورش فدا کرده برای تمامی مادران شهدا یکسان و البته که قدردانی و گرامیداشت آنان نیز بر مسئولین امر ضروری است.

 

برچسب ها:
تشییع جای خالی مسئولین مادر شهید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    چراپیامم راپاک کردید

    محسن

    فرماندار و نماینده چی ؟؟؟؟

    رضا

    مردم بادیدن حرکات عمال خود فروخته از رهبر خود دست نمی کشن وشما همه چیز را به پای انقلاب نگذار وشعور مردم خیلی بالاتر از این است که یک مسئول نیاید به درک که نیامد لیاقت می خواهد حضور در چنین فضاهایی

    رضا

    حقیقت امر این است که اینجا برایشان نفعی نداشته وگرنه جدای از حضور درمراسم خبرنگاران راهم باخود می آوردند برای پوشش خبری که ریا وتزویرشان کامل شودوبرایشان مهم نیست که این مادر بزرگوار برای بقاء میز ریاست اینان از فرزند خویش گذشت هرچند این مادر بزرگوار میهمان حضرت فاطمه(س)است ونیازی به شرکت اینان در مراسمش ندارد خداوند همه را به راه راست هدایت کند.

    روح الله

    سلام، اگر یکی از شهدای معروف بود همشون گردن خم کرده ،دست به سینه ، تسبیح به دست، صف می کشیدن، افسوس که اینها قداست شهدا را با ریا و تزویر و نفاق گره زده اند وبه خیال خام خودشان خدمتگذار اسلام و مردمند ولی نمیدانند(یا دانسته) که این رفتار نفاق آنها مردم را دلسردو ناامیداز انقلاب خواهدکرد.

    محمد

    حتما خواب زمستانی رفتن یا دنبال سوژه میگشتن به دولت روحانی گیر بدن

    علی پورتقی

    کاش مسؤولان بدانند اگر این شهدا نبودند بستری برای خدمت برایشان مهیا نمیشد البته بعضی مسؤولان در عالم دیگری هستند شهدا شرمنده ایم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان