پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

نظر سردار نقدی در باره رمز ایستادگی سوریه

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ارتباط مداحان با جنگ نرم گفت: مداحان از پیش قراول های دفاع از فرهنگ اصیل و تعالی بخش در عرصه های مختلف هستند و توانسته اند بیشترین مخاطب را تحت تأثیر قرار دهند.

سردار محمد رضا نقدی مداحان را یکی از جبهه های اصلی مقاومت در جنگ نرم دانست و افزود: فضای بسیار ارزشمند و بی نظیری که در حماسه عاشورا و حماسه حسین (ع) و سایر ائمه اطهار داریم، فرصتی به دست مداحان داده که پیام روز انقلاب اسلامی را با مخاطبان در میان بگذارند

وی در خصوص تأثیر تفکر بسیجی در خاتمه دادن به فتنه سوریه، به خبرنگاران گفت: یکی از عوامل و ارکان موفقیت سوریه اعتماد آن ها به مردم و قرار دادن سلاح در اختیار آن ها بود که به عنوان یکی از علت های اصلی موفقیت آن ها در یکی دو ماهه اخیر محسوب می شود.

سردار نقدی استفاده از ظرفیت های مردم را به جای عملیات نظامی کلاسیک، عنصر اصلی پیروزی برای ایستادگی سوریه عنوان کرد و ادامه داد: قطعاً نتیجه نهایی به ضرر صهیونیست ها و شکست آن هاست؛ اما شکل آن مشخص نیست ولی میدانی است که خود صهیونیست ها باز کردند و به شدت به ضرر آن ها تمام می شود. بهر حال این اتفاقات در کنار گوش ان ها در حال رخ دادن است و حتماً سر ریز مخرب آن روی سر آن ها خواهد ریخت.

خروج از نسخه موبایل