مراسم بزرگداشت خیرین پرورشگاه معین زاده برگزار شد

  • شناسه خبر: 110989
مراسم بزرگداشت خیرین پرورشگاه معین زاده برگزار شد

بزرگداشت واقفان مرحوم مهدی و محمد معین زاده در محل پرورشگاه شبانه روزی معین زاده رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » مراسم بزرگداشت خیرین پرورشگاه معین زاده برگزار شد

به گزارش خانه خشتی ،  فرماندار رفسنجان در این آیین بیان داشت: مرحوم معین‌زاده ۶۳ سال قبل برای رشد و تربیت بچه‌های بی‌سرپرست مکانی را احداث کرد و بچه‌هایی را پرورش داد‌ که امروز سمت‌های مختلفی دارند.
ملانوری اظهار داشت: امروز هم یکی از بزرگترین مسائل در راستای برنامه‌های اجرایی باید ‌فکرهای بلند باشد تا رشد و توسعه منطقه را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: وقتی فکرهای بلند برای رشد و ترقی جامعه داشته باشیم قطعاً مشکلات و معضلات کاهش می‌یابد، مرحوم معین‌زاده و دیگر واقفان انسان‌هایی بودند که برای آینده‌ای روشن فکر می‌کردند و آنها در تاریخ ماندگارند.
ملانوری گفت: در این مرکز ۶۵ فرزند بی‌سرپرست در حال تربیت هستند که هر کدام در آینده می‌توانند فردی مفید باشندملانوری ادامه داد: فرهنگ خیر و خیران در کشور ایران، استان کرمان و رفسنجان جاری و ساری است به نحوی که در این ایام ماه صفر ۱۸ موکب را مردم استان کرمان در مسیر نجف تا کربلا ایجاد کرده‌اند و بخشی از اموال خود را برای خدمت به زائران امام حسین و اهل‌بیت(ع) صرف می‌کنند.

انارکی محمدی نماینده مرده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: در حدود ۶۰ سال پیش در شهری که وسعت کنونی را نداشت کسانی که با اقدام به ساخت این مکان و توجه ویژه به فرهنگ وقف با اهمیت دادن به حق پرورش برای سایر انسانها، از طرف این خانواده نیک اندیش، آن مرحومین را صاحب اندیشه های بزرگ و آینده نگرانه دانست.

وی همچنین دانش آموزان و ساکنین این مکان را میراث دار پدران واقفشان دانست و افزود آینده این کشور در دستان این فرزندان و هم نسلان آنها دانست و اظهار خرسندی نمود که آنها را در آینده در میان مدیران و مسئولین شهری و کشوری ببینیم.

برچسب ها:
بزرگداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان