اندر احوالات یک انتصاب سیاسی در پست کلیدی مس منطقه کرمان

  • شناسه خبر: 110966
اندر احوالات یک انتصاب سیاسی در پست کلیدی مس منطقه کرمان

متأسفانه در دولت تدبیر و امید شاهد انتصاب های سیاسی در پست های کلیدی هستیم. این بار این نوع انتصاب خود را در سرپرستی معاونت منابع انسانی منطقه کرمان نشان داد.

خانه » آخرین اخبار » اندر احوالات یک انتصاب سیاسی در پست کلیدی مس منطقه کرمان

به گزارش خانه خشتی ، محسن ارسلان که پیش از این خبر از استعفای خود از فرمانداری و تمایل به برگشت به دانشگاه ولی عصر(عج) در پایان مأموریتش داده بود به یکباره سر از مس منطقه ای کرمان در آورد. البته بعد از جدا شدن ایشان از فرمانداری بازار شایعات خبر از حضور در یک جایگاه بهتر و آن هم در مس می داد که این شایعات با انتصاب از سوی مدیران مس به حقیقت پیوست.  البته تفاوت هایی بین حقوق و مزایای فرمانداری، دانشگاه و شرکت مس وجود دارد و باید پرسید مطابق قانون کدام سازمان متولی پرداخت در این حالت می باشد. حال ممکن است این سوال پیش آید که چرا باید این انتصاب را سیاسی نامید. برای پاسخ به این سوال در ادامه سوابق این بزرگوار را به نقل از سایت دانشگاه ولی عصر(عج) مرور می کنیم:
اودیپلم ریاضی فیزیک ،کارشناس مهندسی کشاورزی؛گرایش گیاهپزشکی ، کارشناسی ارشدمدیریت؛گرایش مدیریت منابع انسانی  است .
وی هم اکنون دانشجوی دوره دکتری مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران است که دوره آموزشی وامتحان جامع راگذرانده ودرمرحله نگارش رساله دکتری می باشد.
واما سمت های اجرایی :
کارشناس گروه گیاهپزشکی از٧٧ تا ۸۶ و مدیرمزرعه آموزشی دانشکده کشاورزی
مشاوررییس دانشگاه ومدیردفترریا ست وروابط عمومی دانشگاه از٧٧تا٨۵
مشاور رییس ومدیرکل شاهدوایثارگردانشگاه از٧٧تا٨٨
مدیرحراست دانشگاه از٧٩تا٨۵
مدیر اموراداری دانشگاه  به مدت یک سال از۷۹ تا۸۰
مشاوراجرایی رییس وکارشناس امورآموزشی ا ز٨٨تا٨٩
مشاوررییس ومسؤل دفترهیأت امنای دانشگاه از ۸۹ تا۹۰
ماموریت تحصیلی دوره دکتری از۹۰  تا کنون
مدیرگروه رشته مدیریت صنعتی وحسابداری درموسسه آموزش عالی کاررفسنجان از۸۸تا۹۱
در ادامه ایشان مدتی معاون سیاسی فرماندار بوده و هم زمان مشاور معاونت منابع انسانی شرکت مس. همانگونه که مشاهده مشخص است سوابقی در زمینه فعالیت در شرکت های صنعتی به جز یک مورد و آنهم مشاور مشاهده نمی شود.”
گاهاً در سازمانها اتفاقاتی رخ می دهد که کارشناسان بعد از بررسی، این اتفاق را ثمره کاشت یک بذر سیاسی می دانند. متاسفانه در سیستم اداری ما در مواردی شایسته سالاری جای خود را به رابطه سالاری می دهد.  این نوع برخورد باعث یاس و نا امیدی افرادی که سالها در زمینه مورد نظر تلاش نموده و تجربه و تخصص کسب نموده  و همچنین بی انگیزگی افراد درون سازمان می شود. این افراد به این می اندیشند که تلاش و پشتکار کمکی به پیشرفت آنها درون سازمان نمی کند و افراد با رابطه بر آنها ارجحیت دارند.
البته ذکر این نکته ضروری است برای مردم رفسنجان  که اعتقاد دارند در حوزه های مختلف مرتبط با شرکت مس به حق و حقوق خود نرسیده اند از اینکه مناصب کلیدی این شرکت در اختیار همشهریان خود باشد بسیار خرسند می شوند و حال آیا در بین متخصصین رفسنجانی کسی با سابقه مرتبط و تجربه کافی وجود ندارد، آنهم در شرکت مس که از پیچیدگی های خاص خودش برخوردار است.
نکته بعد اینکه متاسفانه این آسیب گریبان گیر گروه های سیاسی مختلف می باشد، حال یکی بیشتر و یا کمتر، که اینگونه بدنبال سهم خواهی خود در حوزه های مختلف هستند. تفاوتی هم ندارد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب. یک انتصاب سیاسی بیش از آنکه متعهد به سازمان و اهداف آن باشد بواسطه وام دار بودن حزب و جناح خود باید نیازهای جناحی را پاسخگو باشد.
تأکید می کنیم که احترام شخصیت حقوقی ایشان واجب و هم اینکه جناب ارسلان از خانواده معظم شهدا می باشند.
امید است هر آنچه که پیش می آید به خیر و صلاح مملکت اسلامی مان و آیند شهرمان باشد.
نویسنده محفوظ

برچسب ها:
انتصاب سیاسی محسن ارسلان مس منطقه کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حرف حساب

    سلام خدمت دوستانی که نگران از انتخاب آقای دکتر ارسلان می باشند ، به نظر شما که انگار چند روزی است که شرکت مس در این منطقه بنا شده است و شما دلسوزان نگران آینده صنعت مس شده اید ، دوستان عزیز تا به الان کجا تشریف داشتند ، دوستان محترم تا به الان که نمایندگان مجلس از شهرستانهای اطراف برای مس مدیر مشخص می کردند و آنهم غیر بومی چرا صدایشان بلند نشده بود و دلسوزی نمی کردند چونکه منافعشان سر جایش بود و دو میلیارد دو میلیارد پول بیت المال را می گرفتند و حالا چونکه می دانند منافعی ندارند دلسوز مردم شده اند دوستان عزیز شما لطف کنید دلسوزی خوزه کاری خودتان باشید مس دلسوز دارد مردم تا به کجا باید بخاطر منافع شما بسوزند و بسازند حالا اگر یک نیروی ولایی و جهادی و جوان و از خانواده محترم شهدا و همشهری بر روی کار آمده است تا دردی از این مردم چاره کند شما ناراحتید ، چطور زگانی که چند سال پیش جوانب بی تجربه را بر راس یکی از ادارات شهرستان منصوب کردند شما دلسوزی نکردید لازم به ذکر است آقای دکتر ارسلان قبل از اینکه به این سمت منصوب شوند به به مدت دوسال به عنوان مشاور منابع انسانی کل شرکت مس فعالیت نموده و کامل به سیستم مس آشنا می باشند و یک شبه نیامده اند بلکه با علمل به این موضوعات وارد مس شده اند شما عزیزان از آن دسته از انسانها هستید که به خود اجازه می دهید بدون هیچگونه شناخت و وخصصی در هر زمینه ای نظر بدهید مطمئنا اینگنه نظرات در بین مردم هیچ جایگاهی و ارزشی ندارد بلکه مردم ما انسانهایی با کمالات و داری هوش و فکر و عقل هستند تا به کی ما بخواهیم سلیقه خود را به مردم تحمیل کنیم در پایان باید یادآوری کنم که دوستان گرامی این امنیت و آسایشی که ما داریم مدیون خون شهدا هستیم که اگر شهدا نبوده ند ما می بایست الان به زبون عربی انتقاد می کردیم پس حداقل اگر حرمت همشهری خودمان را نگه نمی داریم و قد علم کردیم که ریشه اش را بزنیم حداقل حرمت خون پدر بزرگوار شهیدشان را نگه داریم که اگر امثال ایشان نبودند مشخص نبود که ما الان کجا بودیم و چه می کردیم

    حامد

    باسلام آقای نگارنده مقاله,آیاهشت سال ویرانگری دولت پاکدستتان کافی نبود!؟ چرا از حضور نیروی جوان پرانگیزه وکسی که دقیقاتخصص این پست را دارد نگرانید!؟ ازچه میهراسید؟ حتما باید فردی غریب برسرکار باشد؟! بگذارید شروع بکار بکند بعداز آن انتقاد کنید آن هم سازنده نه تخریب شخصیتی فرد! در هرصورت امیدوارم شایسته سالاری در سیستم اداری کشور ما جای خود را پیدا کند! آرزوی موفقیت برای آقای دکتر ارسلان و تمام نیروهای جوان و با انگیزه این مرزو بوم را دارم, البته اگر...

    همت

    مأموریت تحصیلی از سال 90 تا کنون!!! مأمور به تحصیل هستن یا مأمور به گرفتن پست؟! واقعاً دانشگاه ایشون رو مأمور کرده تحصیل کنن یا تا سفره پهنه در دولت تدبیر و امید پست بگیرن؟ معنی مأمور به تحصیلی رو هم فهمیدیم. فکر کنم باید برای واژه هایی مثل تعهد و فساد، هم معانی جدیدی پیدا کنیم. لابد اونایی هم که مأمور به تحصیل می شن و مثل بچه آدم حقوقشون رو حلال می کنن و درس می خونن و پارتی هم ندارن پست بگیرن، می شن بی عرضه و چلمنگ!!! نه متعهد و متخصص و مدیر بومی جهادی و ...!!!!! فساد که شاخ و دم نداره داداچ!!!!!!!!!!!!!

    مختار ثقفی

    بسیار خوشحالم که مردی از نسل شهدا باعث داغون شدن شما تازه به دوران رسیده ها شده است.درود بر دکتر ارسلان

    اندکی تفکر

    سلام. جای بسی تعجب است برخی دبدگاه ها و نظرات کاملا جنبه شخصی دارند و بی هدف و کاملا با سو نیت یک انتخاب رو مورد هجمه قرار داده اند و بر اساس تفکرات و نظرات خود مشغول تخریب دکتر شده اند. بحرحال از اینکه ی فرد بومی و کارکرده در این حوزه انتخاب شده اند جای بسی خوشحالی است. چرا ما رفسنجانی ها عادت به تخریب همشهری های خود داریم اینهمه مدیر در شرکت مس جابجا شد و کسی نه قصه سرایی کرد و نه از صفر تا صد طرف را زیر سوال برد که چه خوانده کجا خوانده چطوری و..... ، کاش اندکی فرصت بدهیم تا نیروهای جوان و ارزشی فرصت برای سازندگی داشته باشند کاش کمی صبورتر بودیم و بجای اینهمه جنجال افرینی فرصت میدادیم تا در عرصه ی فعالیت شاهد توانایی دکتر ارسلان باشیم.

    اکبر

    قطعا خودش میباشد. از ادبیات نوشتاری مشخص است که داره از خودش دفاع میکند.

    رفسنجانی

    قبولی در رشته مدیریت دانشگاه علامه!!! کارشناسی ایشان که ربطی به مدیریت نداره! ایشان مثل خیلی ها ارشدشان را دانشگاه آزاد رفسنجان گرفته. بعد هم در دولت قبل به صورت سهمیه ای و بورسیه ای، نه با آزمون، برای ادامه تحصیل رفت دانشگاه علامه. به قول رئیس جمهور و ما ادراک ما البورسیه!!! صحبت از کدام شایسته سالاریه؟!!! بد نیست ایشان رزومه علمی خودشان را در اختیار مخاطبان مطلع قرار بدهند تا بقیه قضاوت کنند واقعا شایسته تر از ایشان نبود؟ مثلا رزومه دکتر زین الدینی در دانشگاه آزاد رفسنجان را هم ببینید و ...

    علی

    اوکی منم

    شهروند

    بعد هم ایشان مشخص کنند که: از کی تا کی از طرف دانشگاه ولی عصر مامور به تحصیل بوده اند از کی به فرمانداری مامور بوده اند از کی به مس مامور شده اند چگونه همزمان تحصیل می کنند و پست دولتی می گیرند ----- اصلا آئین نامه های مربوطه را معرفی کنند تا دیگرانی هم استفاده نمایند...

    حمید

    بله کار غلط غلط است با شما موافقم. شما بحث رفسنجانی بودن را مطرح کردید جوابتان دادم و گرنه انتصاب یک فرد علمی و جهادی در مس قطعا کار صحیحی بوده. با شما موافقم ادامه این بحث پرده از سیاسی کاریها بر نمیدارد بلکه پرده از دشمنی شما با فردی مومن و جهادی بر میدارد خدایا به تو پناه میبرم چگونه به خود جرات میدهید انسانی مومنی را با داعش هم تراز کنید بعد این ادعای شما راجع به اشوب گری و... دستگاههای مربوطه را زیر سوال میبرید چگونه هست که آن ها نمیدانن و شما میدانید نکند نعوذ بالله انها صحبت ها و دستورات حضرت اقا را نمیدانن و یا کوتاهی میکنن. برادر گرامی امیدوارم این صحبت های شما ندانسته باشد نگاهی به صحبت های خود بیندازید برای تخریب یک فرد ارکان یک نظام را تضعیف میکنید. در ضمن بارها گفته ام این خانواده بزرگ و محترم مس بودند که از دکتر تقاضا داشتند به انها یاری رساند و دکتر هم به عنوان یک نیروی متخصص و متعهد زیر بار سنگین این مسئولیت رفتند و این مدیر عامل مس است که تشخیص داده ایشان صلاحیت این پست را دارند قرار نیست صلاحیت داشتن یا نداشتن را شما مشخص کنید. ادامه این بحث پرده های بیشتری از ابعاد سیاسی بر میدارد و همگان میدانن افرادی که قدرت و اعتبار خود را در بین مردم از دست داده اند چگونه با تخریب افراد مومن نظام و دولت زحمت کش و مردم دار سعی دارند ناجوانمردانه به عرصه قدرت برگردند. والعاقبه للمتقین.

    جمشید

    ولی من فکر میکنم این حمید خوده.... که داره در مورد خودش حرف میزنه ودفاع میکنه

    شهروند

    شما اگر یادتان نرفته ما نیز یادمان نرفته... کار غلط، غلط است... شما نکند می فرمایید چون آن دوره کارهای غلطی صورت گرفته حال ما نیز چنین اجازه ای را داریم که دانشجوی دکتری را به عنوان مناسب ترین، متخصص ترین، علمی ترین و دانشگاهی ترین گزینه به این پست بگذاریم؟؟؟ یعنی واقعا اینکه شما می فرمایید ایشان خود را جناحی نمی دانید موجبات خنده تک تک کارمندان فرمانداری را فراهم می کنید... البته یکی از فواید این بحث این است که خود به خود یکسری از مسائل آشکار می شود؟جالب است شرکت مس چگونه و به چه سابقه ای طرح پژوهشی به دانشجوی دکتری می دهد و آنهم دانشجویی که خود جایی مسئولیت دارد؟ در حالی کی اساتیدی بومی با درجه علمی بالا و سالها مدرک خود را از دانشگاه های مطرح کشوری اخذ نموده اند؟؟؟ ادامه دادن این بحث بیشتر جنبه های سیاسی این انتصاب را بر ملا می کند... خواهشا جمله جهادی را بجا استفاده کنید...هر چند که داعش هم ادعای جهاد دارد... چگونه فردی که کشور را به آشوب کشیده حال باید به او اجازه داده شود که در تصمیمات کشوری دخیل باشد. رهبر نظام در جایی می فرمایند: بنده گفتم افراد نامطمئن در دانشگاه‌ها حضور پیدا نکنند؛ میگویند آقا، نامطمئن کیست؟ نامطمئن آن کسی است که به یک بهانه‌ای نظام را به چالش میکشد. کدام کشور اجازه میدهد که نظامِ حاکم بر آن کشور به چالش کشیده بشود؟ آقا نگفتن که زندان رفته یا نرفته و در پایان «مَن اِسْتَعْمَلَ عاملاً عن المسلمين و هو يعلم أنَّ فيهم مَنْ هو أوْلي بذلك منه و أعلم بكتاب الله و سنَّه نبيّه، فقد خان اللهو رسوله و جميع المسلمين / کسي که کارگزار و مديري را به‎کار گمارد درحالي‎که مي‎داند در ميان مسلمانان فردي وجود دارد که براي آن مسئوليت ‎شايسته‎تر و به قرآن و سنت آگاه‎تر است در اين صورت قطعا به خدا و رسول خدا و همه مومنان خيانت کرده است». پیامبر اکرم ص می گـوینـد "تـقـــوا" از "تـخـصــص" لازم تر است،آن را می پذیرم، اما می گویم آن کس که تخصص نـدارد و کاری را می پذیرد، بی تقــواسـت. شهید چمران خیال شما راحت غلط بکند کسی که بخواهد خانواده شهدا را خراب بکند.... دشمن غلط می کنید بخواهد سابقه خانواده شهدا را خراب کند و خانواده شهدا هم بر جایگاه خود واقفند

    شهروند

    خب چقدر خوب جالب در نظرات خود دوستان دارن از یکسری اتفاقات پرده برداری می کنند… آفرین بر شما، ادامه دهید… آقایان بیان می کنند حالا که یک رفسنجانی!!!! این دقیقا مصداق ضرب المثل به مرگ بگیرید که به تب راضی شوند هست…مگر قرار بود غیر از این اتفاق افتد…دولت دبیر و امید بعد از ۳ سال خورده ای که ندای عدالت سر داده اینچنین می گوید…مردم رفسجان خواهان احقاق حقوق خود از این مجموعه هستند… نکته بعد اینکه جالب اینکه الان بیان می کنند ایشان دوسال است که مشاور است و فلان کرده است. عجب؟؟؟ با کدام تجربه ایشان مشاور آن مجموعه بوده اند…ایشان بالاخره مشاور بوده اند، معاون سیاسی بوده اند یا در حال به پایان رساندن دکترای خود؟؟؟ نکته دیگر اینکه باید به مدیران ارشد مس، اصلا مجموعه مس بر بخورد که انها را فاقد تخصص در حوزه منابع انسانی می دانید، حال سوال اینجاست افرادی که ‌شما آنها را فاقد تخصص منابع انسانی می دانید چگونه طرح ایشان را تحصین کرده اند؟ مگر از حوزه منابع انسانی سر در می آوردند که بدانند و بفهمند کدام طرح خوب است (البته به گفته ‌شمایان) فاصله پایان تحصیل(گیاه پزشکی) تا در دانشگاه ولی عصر مشغول به کار شدن ایشان را ببینید، حال مسئله این است که بسیاری از جوانان علاقمندن در ان سن مورد توجه قرار گیرند و اما پشتوانه سیاسی نداشته و… انگار در شهر ما متخصص منابع انسانی کار کرده و محقق که مقطع دکترای خود را به پایان رسانده باشد وجود ندارد…البته دارد، اما پشتوانه سیاسی ندارند… حالا بالاخره در نظرات دیگر مثال های کاملی از سیاسی زده شد….در ضمن بسیاری الان حضور دارند که به قول شما آن تخریب ها و آن فضا را به جان بخرند و به روی چشم بگذارند و یکی از مدیران مس شوند ??? -حسین مرعشی سابقه زندان و محکومیت ندارد؟

    حمید

    شهروند محترم. اینگونه که از صحبت های شما مشخص است کینه شخصی نسبت به اقای دکتر ارسلان دارید. بله ما به رفسنجانی بودن تاکید داریم یادمان نرفته در دولت قبل تمامی تصمیم گیران کلیدی مس نه تنها غیر رفسنجانی بلکه غیر کرمانی بودن حداقل در این دولت مدیر عامل مس کرمانی هستند. و به این باید تاکید داشت، حداقل در این دولت به نخبگان بومی اهمیت میدهند نه که یکباره تیم مشکل دار سایپا را حاکم بر مس کنند و حق مردم مظلوم استان را پایمال کنند. نکته بعد اینکه بنده در دانشگاه تهران تحصیل کرده ام اکثر اساتید بنده و دیگر دانشگاه ها به غیر تدریس مشاور و مدیر چندین شرکت بودن و این اشکال شما جای تعجب دارد چرا که انجام کار علمی ربطی به مسائل دیگر ندارد و فردی که شبانه روز فقط چهار ساعت بخوابد میتواند به چندین کار رسیدگی کند. مدیران توانمند مس خوشبختانه دید وسیعتری نسبت به جنابتان دارند انها متخصص فنی هستند و میدانند در حوزه منابع انسانی ضعف هایی در مس وجود دارد. در مورد تحسین طرح گفته اید مگر برای فهمیدن نتایج یک طرح و تحسین ان به تخصص نیاز هست دستاوردهای طرح انقدر واضح و قابل فهم هست که یک فرد دیپلم هم ان را تحسین میکند اصولا خروجی طرح های با کیفیت اینچنین است. از پشتوانه سیاسی گفتید چطور توان علمی و شخصیت جهادی ایشان را نمیبینید همه میدادن اقای دکتر خود را وام دار هیچ جناحی نمیداند در ثانی انسان های توانمند و جهادی را همه گروه ها میخواهند. نگاهی به سوابق ایشان نشان دهنده این مطلب است . در مورد فردی که اسم بردید اگر هم فردی خطا کرده و مجازات شده از نظر شرع و اخلاق پاک شده و دیگر نمیشود او را متهم کرد و ملاک حال افراد است که انهم دستگا های مربوطه حواسشان هست. در مورد فرزند شهید که گفتید چرا بحث شهید را مطرح میکنید بخاطر این است که امثال شما بخاطر کینه شخصی دست به تخریب میزنید از اینکار دست بردارید که خیلی از دشمنان اسلام منتظرند که خانواده شهدا را زیر سوال ببرند و ذهن ها را بدبین کند و امثال شما هم متاسفانه ندانسته و با تهمت های ناروا به انها کمک میکنید. در اخر قضاوت را به خوانندگان فهیم میسپارم.

    شهروند

    چرا بحث حرمت خون شهید را پیش می کشید...اساسا چرا کسی نقدی می کند سریع این موضوع پیش کشیده می شود؟ شخصیت حقیقی ایشان عزیز و محترم. احترام خانواده شهدا بر روی چشم همگان...شما هم دست به مغالطه نزنید و از خون شهیدان استفاده ابزاری نکنیو

    شهروند

    خب چقدر خوب جالب در نظرات خود دوستان دارن از یکسری اتفاقات پرده برداری می کنند... آفرین بر شما، ادامه دهید... آقایان بیان می کنند حالا که یک رفسنجانی!!!! این دقیقا مصداق ضرب المثل به مرگ بگیرید که به تب راضی شوند هست...مگر قرار بود غیر از این اتفاق افتد...دولت دبیر و امید بعد از ۳ سال خورده ای که ندای عدالت سر داده اینچنین می گوید...مردم رفسجان خواهان احقاق حقوق خود از این مجموعه هستند... نکته بعد اینکه جالب اینکه الان بیان می کنند ایشان دوسال است که مشاور است و فلان کرده است. عجب؟؟؟ با کدام تجربه ایشان مشاور آن مجموعه بوده اند...ایشان بالاخره مشاور بوده اند، معاون سیاسی بوده اند یا در حال به پایان رساندن دکترای خود؟؟؟ نکته دیگر اینکه باید به مدیران ارشد مس، اصلا مجموعه مس بر بخورد که انها را فاقد تخصص در حوزه منابع انسانی می دانید، حال سوال اینجاست افرادی که ‌شما آنها را فاقد تخصص منابع انسانی می دانید چگونه طرح ایشان را تحصین کرده اند؟ مگر از حوزه منابع انسانی سر در می آوردند که بدانند و بفهمند کدام طرح خوب است (البته به گفته ‌شمایان) فاصله پایان تحصیل(گیاه پزشکی) تا در دانشگاه ولی عصر مشغول به کار شدن ایشان را ببینید، حال مسئله این است که بسیاری از جوانان علاقمندن در ان سن مورد توجه قرار گیرند و اما پشتوانه سیاسی نداشته و... انگار در شهر ما متخصص منابع انسانی کار کرده و محقق که مقطع دکترای خود را به پایان رسانده باشد وجود ندارد...البته دارد، اما پشتوانه سیاسی ندارند... حالا بالاخره در نظرات دیگر مثال های کاملی از سیاسی زده شد....در ضمن بسیاری الان حضور دارند که به قول شما آن تخریب ها و آن فضا را به جان بخرند و به روی چشم بگذارند و یکی از مدیران مس شوند ??? -حسین مرعشی سابقه زندان و محکومیت ندارد؟

    محمد.

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز سایت خبری خانه خشتی ، دوستان عزیز و سروران گرامی به نظر شما تا کی و تا کجا ما می خواهیم پیش برویم ، با تخریب کردن یک نفر به کجا می خواهیم برسیم ، چرا بایستی همیشه ما احساساتی و سلیقه ای برخورد کنیم بجای اینکه از انتخاب آقای دکتر ارسلان فارغ از جناح بندی های سیاسی چرا نباید به این موضوع بیندیشیم که یکی از همشهری های خودمان جهت این پست کلیدی و مهم در مجموعه مس برگزیده شده است که باعث افتخار شهرستان است چرا ماهمیشه بدون دلیل باید یکدیگر را بکوبانیم اگر بجای ایشان شخصی دیگر با هر نوع نگرش و دیدگاه و جناح بازی بر این سمت نشسته بود آیا باز شما ایراد می گرفتید برآقای ارسلان هیگونه ایرادی نمی توان گرفت اول اینکه ایشان به مدت دو سال به عنوان مشاور معاون منابع انسانی در مس مشغول به فعالیت بوده انده دوم اینکه ایشان در حوزه منابع انسانی دارای تخصص و تحصیلات این حوزه می باشند و بحث منابع انسانی از بحث تولید کاملا جدا می باشد ایشان را که به عنوان معاونت تولید مس منصوب نکرده اند که بیاییم و ایراد بگیریم که ایشان تخصص لازم را ندارند بلکه ایشان در حوزه منابع انسانی سازمان وارد شده اند که دو موضوع جدا از هم اما مرتبط به هم می باشند بزرگترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن سازمان می باشد حالا تصور کنید کسی را بر راس حوزه منابع انسانی یک سازمان قرار دهیم که هیچگونه تخصص و تحصیلات مرتبطی نداشته باشد به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد ، اصلا نیاز به تفکر نیست جواب این سوال خیلی ساده است می شود چیزی که در حال حاضردر حوزه مس شاهدش هستیم دوستان عزیز بنده یک سوال از خدمت شما دارم چرا دو سال پیش که در یکی از پستهای کلیدی مس یک فرد غیر بومی را انتخاب کردند و ظرف این دوسال صدای تمامی پرسنل را بخاطر ناحقی های که انجام داد در آورد شما مطلب ننوشتید و ایراد نگرفتید چرا حالا دلسوز شدید و نگرانید که آیا آقای دکتر ارسلان که تحصیلات حوزه منابع انسانی را دارند و سابقه کاری ایشام هم مرتبط با همین موضوع است آیا از پس این مسولیت بر می آیند یا خیر عرض بنده این است بیاییم و سعی کنیم بیشتر به یکدیگر اعتماد کنیم و احترام بگذاریم و این حس رفسنجان ستیزی را از بین ببریم بنده به عنوان یکی از کوچکترین عضو خانواده بزرگ مس از ورودآقای دکتر ارسالان به این حوزه بسار خوشحال و خرسند هستم و با توجه به شناخت مدیریتی که نسبت به ایشان دارم مطمئن هستم که عملکرد ایشان در سازمان برای آیندگان همیشه الگو خواهد شد از شما دوستان عزیز تقاضا دارم بجای تخریب کردن فرصت بدهیم و کمک کنیم به یک همشهری

    حمید

    سلام خدمت شهروند محترم. خوب است بدانید آقای دکتر ارسلان بزرگترین رضایت سنجی شغلی تاریخ شرکت مس را در این یکسال انجام دادن و مشکلات ریشه ای مس را کشف کردند که به گفته مدیران ارشد شرکت کاری ماندگار در تارخ پژوهشی شرکت شد. در ثانی بحث سیاسی و ... را که شما مطرح میکنید ربطی به مسائل علمی ندارد همه شاهد بودن روزهایی که ایشان مشاور منابع انسانی بودند روزانه فقط 4 ساعت میخوابیدن و تا ساعت ها درگیر اسیب شناسی و شناسائی قابلیت های نیروی انسانی مس بودند. شما برای اینکه شخصیت علمی ایشان را کوچک جلوه دهید اذعان میدارید فارغ التحصیل دانشگاه آزاد. همه میدانن داشتن سواد و توان علمی ربطی به فارغ التحصیلی از دانشگاه ازاد یا دولتی ندارد. چطور شما قبولی در دکتری دانشگاه علامه طباطبائی تهران را نمیبینید که جز اولین دانشگاه های ایران است. اگر ایشان شخصیت علمی نداشتن آنجا قبول نمیشدن. نشست و برخواست با سران فتنه اگر اینها سران فتنه هستند دستگاه های امنیتی نمیدانن و شما میدانید. پس چرا آزادن و دستگیر نشده اند!!!! بیاییم کمی از تفکرات افراطی دست برداریم و به برادر و همشهری جهادی خود کمک کنیم. حداقل حرمت خون شهید را نگه داریم که تخریب فرزند شهید انهم به ناحق گناهی سنگین است.مس جز خدمت و زحمت چیزی برای مدیران ارشد خود ندارد. مطمئن باشید دکتر اگر اهل رانت و سیاسی بازی و جناح بازی بود در سمت معاون سیاسی میماند. نه اینکه سختی های خدمت و تخریب های ناجوانمردانه در مس را به جان بخرد. در ضمن این خانواده بزرگ مس بود که از دکتر خواهش کرد برای رفع مشکلات به انها بپیوندد.

    شهروند

    عجب بالاخره یکی بیاد این کار جهادی و آدمهای انقلابی و معرفی کنه...اگر منظورتون از کار جهادی برخورد با نیروهای ارزشی، راه اندازی شبکه خبر چینی و انتصاب نیرویی در راس حراست دانشگاه ولی عصر که حتی یک روز کارمند دولت نبوده(البته شاید از نظرتون عجیب بیاد) بعنوان قراردادی و یا مهندسی هیات اجرایی که ۹۰ درصد اصلاح طلب بله کار جهادی... من فکر نمی کنم انقلابی گری ارتباط با نشست برخواست با فعال فتنه ح. م و... داشته باشه...یه نیروی انقلابی بعد از توافق اولیه هسته ای در مرحله اول اونجوری ذوق زده نمی شه و تو سخنرانی هاش اونجوری بگن که همه ی حق ما فلان احقاق شد اونم توافقی که اخر به قول آقای سیف هیچ...بالاخره نشست و برخواست با احزاب اصلاح طلب آنهم در مقام معاون سیاسی و برخوردهای سلبی با سلایق غیر همسو هم احتمالا از شاخصه های کار جهادیست... بالاخره ایشون تو این یکساله به شناخت میدانی از مس می پرداختند و یا معاونت سیاسی؟؟؟ ایکشا نویسنده تکمیل می کرد لیسان گیاه پزشکی ولی عصر، فوق مدیریت داشگاه آزاد... اصلا طبق همین تعریف شما از تخصص قطعا متخصص تر و بهتر از ایشون وجود داشتند...البته بگذریم که همیشه بین پست های قبلی ایشون و دکتر دهقان ارتباطی وجود دارد... مشخص کنید ایشون به قول شما به عنوان یک فرد دانشگاهی، چند طرح پژوهشی در همون دانشگاه محل کارشون، در ادارات دولتی و سازمانهای صنعتی در حوزه منابع انسانی داشته اند...البته چون شما تاکید به کار علمی و جنبه دانشگاهی نمودید اینگونه بیان شدوگرنه شاخصه های دیگری هم مهم است.

    رفسنجانی

    اینکه شما در یک سخنرانی عمومی که سخنران (امام جمعه) بر خلاف سلیقه سیاسی رادیکلاسیم شما (موضوع سخنرانی فتنه) حرف بزند و شما فکر کنی کسی حواسش به شما نیست و نامه دهی به اعتراض به یک فرد عادی که برساند به دست امام جمعه شد انقلابی گری... اینکه گروه راه بیاندازی و نیروهای ارزشی را در ادارات و دانشگاه ها به همراه یار همیشگی م.ف.ه؛؛؛ این به دور از تقوای دینی و سیاسی که یک شاخصه انقلابی گری هست می باشد.

    حمید

    با سلام پدر بزرگوار ایشان یزدی هستند و مادرشان رفسنجانی و همه میدانن آقای دکتر به رفسنجانی بودن خودشان افتخار میکنن.مهم صداقت و روحیه جهادیست که هر کس با ایشان برخورد داشته از موافق و مخالف به ان اذعان داشته است. مبارک مردم شریف رفسنجان باشد که بعد از مدت ها فردی لایق و توانمند از شهرستان در منصبی قرار گرفته که جز قصد خدمت، هدفی ندارد. خداوند همه مدیران جهادگر را از شر دوستان نادان حفظ کند.

    شهروند

    عجب بالاخره یکی بیاد این کار جهادی و آدمهای انقلابی و معرفی کنه...اگر منظورتون از کار جهادی برخورد با نیروهای ارزشی، راه اندازی شبکه خبر چینی و انتصاب نیرویی در راس حراست دانشگاه ولی عصر که حتی یک روز کارمند دولت نبوده(البته شاید از نظرتون عجیب بیاد) بعنوان قراردادی و یا مهندسی هیات اجرایی که ۹۰ درصد اصلاح طلب بله کار جهادی... من فکر نمی کنم انقلابی گری ارتباط با نشست برخواست با فعال فتنه ح. م و... داشته باشه...یه نیروی انقلابی بعد از توافق اولیه هسته ای در مرحله اول اونجوری ذوق زده نمی شه و تو سخنرانی هاش اونجوری بگن که همه ی حق ما فلان احقاق شد اونم توافقی که اخر به قول آقای سیف هیچ...بالاخره نشست و برخواست با احزاب اصلاح طلب آنهم در مقام معاون سیاسی و برخوردهای سلبی با سلایق غیر همسو هم احتمالا از شاخصه های کار جهادیست... بالاخره ایشون تو این یکساله به شناخت میدانی از مس می پرداختند و یا معاونت سیاسی؟؟؟ ایکشا نویسنده تکمیل می کرد لیسان گیاه پزشکی ولی عصر، فوق مدیریت داشگاه آزاد... اصلا طبق همین تعریف شما از تخصص قطعا متخصص تر و بهتر از ایشون وجود داشتند...البته بگذریم که همیشه بین پست های قبلی ایشون و دکتر دهقان ارتباطی وجود دارد... مشخص کنید ایشون به قول شما به عنوان یک فرد دانشگاهی، چند طرح پژوهشی در همون دانشگاه محل کارشون، در ادارات دولتی و سازمانهای صنعتی در حوزه منابع انسانی داشته اند...البته چون شما تاکید به کار علمی و جنبه دانشگاهی نمودید اینگونه بیان شدوگرنه شاخصه های دیگری هم مهم است.

    محمد

    با سلام دست از این شیطنت ها برداید تا دیروز میگفتید برجام بعد fحالا به دکتر اونکه یاور وجوابگو همه بود خداوند پشت وپناه ایشان باشد

    حمید

    با سلام. خوب بود نویسنده محترم چند نکته دیگر را نیز در این باره بیان می کردند. اول اینکه سمت معاونت منابع انسانی در هر سازمانی تخصص علمی منابع انسانی میخواهد و اصولا در هیچ جای دنیا نیازی به داشتن تخصص یا شناخت خاص فنی و صنعتی و. نیست. و تخصص دکتر ارسلان منابع انسانیست. ثانیا ایشان در جایگاه معاونت سیاسی شهرستان، که درگیر حل اعتصابات شرکت مس بودند، که یکی از دلیل عمده آن بی توجهی مدیران منابع انسانی وقت شرکت بود همگان میدانن شناخت اقای دکتر از سیستم معیوب مس نقش بزرگی در بخیر شدن موضوع داشت. ثانیا سابقه یک ساله مشاوره میدانی در مس میتواند شناخت کافی را به هر کس در این حوزه بدهد. ثالثا درست است که اگر فردی متخصص در شرکت مس در حوزه منابع انسانی می بود انتصاب از بیرون کار ناشایستیست. جانشین پروری در شرکت مس معنا ندارد منابع انسانی تخصص خودش را میطلبد خوب است بدانید معاونت منابع انسانی قبلی که سی سال سابقه کار در شرکت را داشتند لیسانس معماری بودند؟؟؟!!! و خود بارها به اینکه ناتوان در انجام کار در حوزه منابع انسانی هستند اعتراف داشتند و بنده به عنوان کارمند در حوزه پشتیبانی مس به جرات میگویم فردی که تخصص منابع انسانی را داشته باشد وجود ندارد که اگر داشت معاونت قبلی شرکت با مدرک فنی عهده دار این سمت نمیشدند. چه خوب است دست از کینه های بی فایده برداریم و بجای تخریب یک شخصیت علمی و جهادگر فارغ از دیدگاه های سیاسی یاری دهیم. یادمان نرفته در دولت قبل به یکبار کلیه سمت های حساس مس به افرادی سپرده شد که شرکت سایپا را به ورشکستگی رسانده بودن و به یکباره سر از مس دراوردند. ایا انها متخصص صنعت بودن!!! خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند و همه ما را به راه راست هدایت کند.

    حسین

    ایشان یزدی هستند نه رفسنجونی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان