نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

پسته ایران جزو اولین ها در دنیا بود / باید بازار از دست رفته را برگردانیم

  • شناسه خبر: 110047
پسته ایران جزو اولین ها در دنیا بود / باید بازار از دست رفته را برگردانیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:امروز باید بهره وری بازار را بالا ببریم و بازارهای از دست رفته را برگردانیم و سهم خودمان را از بازار پیدا کنیم.

خانه » اقتصادی » پسته ایران جزو اولین ها در دنیا بود / باید بازار از دست رفته را برگردانیم

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی خشکسالی و بازار را دو عامل رکود در وضعیت پسته دانست و گفت: امروز باید بهره وری بازار را بالا ببریم و بازارهای از دست رفته را برگردانیم و سهم خودمان را از بازار پیدا کنیم.

وی افزود: پسته ایران جزو اولین ها و با کیفیت ترین در دنیا بود و سهم بالایی از بازار جهانی را در اختیاز داشت باید به انجا برگردیم.

محمدی تصریح کرد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا صدای پسته را به گوش مسئولین برسانیم  اعلام کردیم که به بحران برخوردیم و جلسات ستاد پسته از شهرستانهای رفسنجان و انار آغاز شد.

وی بیان داشت: باید باور کنیم دو سال گذشته همه محصولات کشاورزی رو به نزول بوده و پسته هم مستثنی نبوده، قیمت نفت از ۱۴۰ دلار به ۴۰ دلار رسیده و اینها نشانه بر وضعیت پسته است.

محمدی همچنین به وضعیت کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تا ۲۰ سال آینده آب امروز به یک چهارم کاهش می یابد پس سعی کنیم با درایت و حمایت دولت صرفه جویی داشته باشیم.

 

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی پسته ستاد پسته کمبود آب نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی وضعیت پسته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دلسوز

    همه مقصرند الا ما یا من....چندین دهه است یک شرکت تعاونی با نزدیک به 75هزار عضو در انحصار یه عده است که جز بدبختی و شکست هیچ دستاوردی برای کشاورز و کشاورزی منطقه نداشتند هنوز هم دست بردار نیستند یعنی نیست یه آدم اقتصادی با فکر روز در سیستم آقایان ه....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان