13 و 14 آبان ماه؛

رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 109749
رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس رفسنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه رفسنجان از برگزاری رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری خبر داد.

خانه » اجتماعی » رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در جلسه شورای اداری رفسنجان که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: ۹ گردان از برادران و یک گردان خواهر در این رزمایش حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه  رزمایش در محل اردوگاه شهید میرافضلی در ۲۰ کیلومتری جاده رفسنجان به انار برگزار می شود تصریح کرد: تمرینات کمین و ضد کمین،  مبارزه با ناآرامی های شهری، امداد و نجات و اجرای عملیات پدافند غیر عامل در شرایط بمباران هوایی و تمرین دورادور و حفاظت از شهر  از جمله برنامه های این رزمایش خواهد بود.
سلطانی گفت: در روز ۱۴ آبان ماه صبحگاه مشترک با حضور مسئولین محترم برگزار و سپس گردان به اجرای برنامه ی تدارک دیده شده می پردازند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲ هزار نیروی بسیجی در این رزمایش خاطر نشان کرد: بسیج در همه عرصه ها حضور دارد و در همه ادارت شاهد بسیجیان فعال هستیم از انجایی که بسیج از خود مردم است لذا در حوادث اولین نهاد حاضر است.

سلطانی تصریح کرد: انصافا بسیجیان توانستند در کنار نیروهای انتظامی شهر در امنیت شهرستان سهیم باشند  .
فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه برگزاری این رزمایش می تواند برای سایر ادارات نیز محکی باشد گفت: حضور سایر ادارات در این برنامه و در اختیار دادن امکانات می تواند برای ارزیابی ان اداره در حین حوادث کمک کنید و باعت افزایش تونمندی و امادگی می شود.

برچسب ها:
رزمایش رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امير

    سلام برگزاري اين رزمايش ها توان و آمادگي بسيجيان رو به دشمن نشون مي ده و به اونا ثابت ميكنه كه ما تا آخرين قطره خونمون پاي انتقلاب و اسلام وايساديم و از رهبرمون دفاع ميكنيم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان