امام جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد:

قانون این نیست که مردم را به ولنگاری و بی بندباری بکشانیم

  • شناسه خبر: 109552
قانون این نیست که مردم را به ولنگاری و بی بندباری بکشانیم

امام جمعه رفسنجان گفت: قانون این نیست که مردم را به ولنگاری و بی بندباری بکشانیم ، قانون چیز دیگری می گویند ما قرائتش را بلد نیستیم، قانون این نیست که کلمه کنسرت موسیقی را اجازه و بهاء بدهیم و در جامعه رواج دهیم.

خانه » فرهنگی مذهبی » قانون این نیست که مردم را به ولنگاری و بی بندباری بکشانیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن اشاره به روایتی از پیامبر(ص) اظهار داشت : خداوند چهار چیز را در چهار چیز دیگر مخفی کرده است، خشنودی خود را در طاعت و بندگی خودش وخشم و غضبش را در گناه معصیت قرار داده است، اجابت دعا را در خواندن ،چهارمین چیز این است که  ولیش را خداوند در بین بندگانش مخفی کرده است، باید انسان ولی خداوند را شناسایی و پیدا کند .
وی افزود :هیچ بنده ای از بندگان خداوند را کوچک نشمارید، نگاه تحقیر آمیز نداشته باشید چه بسا ان فردی که را کوچک می شمارید همان شخص ولی خدا باشد، این خیلی اهمیت دارد بندگان خداوند رهمنون شوند به اینکه احترام متقابل در جامعه وجود داشته باشد از طرفی ما گاهی وقت اولیا الهی را در بین بندگان نمی شناسیم .
وی بیان داشت :ما ولی ظاهری را هم که در اصل ولی باطنی هست به صورت ظاهری می شناسیم ، اما به فرمایشات ولی گوش نمی کنیم .
امام جمعه تصریح کرد: بعضی می گویند چرا کلمه دشمن و یا فتنه را اینقدر مطرح می کنید خودحضرت اقا هم فرمودند کلمه شیطان در قران زیاد مطرح می شود برای اینکه یادشان نرود بزرگترین دشمن سر راهشان شیطان است .
وی افزود :امروز باید به این نتیجه برسیم که بدانیم هم نظام انقلاب دشمن سختی دارد هم مردم مخصوصا جوانان دشمن دارند جوان خوب کم نداریم زیاد داریم اگر به وظیفه هامون خوب عمل کنیم همین جوانان بیشتر می شوند .
امام جمعه با بیان اینکه باید به جوانان خدااتکایی و خودباوری بدهیم گفت : حضرت اقا به این امر تاکید کردند و وقت می گذارد هر سال ایشان  با نخبگان جلسه دارند .
وی افزود :در شهر خودمان بچه های نخبه داریم که خلاقیت دارند و در کشور در شهرهای مختلف توانسته به مقام های عالی برسند و دارای رتبه کشوری شوند .
امام جمعه بیان داشت :در این زمینه بیشتر به بچه ها بها و ارزش قائل شویم بهترین معروف هم همین است .
وی افزود :وقت بیشتر برای بچه ها گذاشته شود مدیریت به سمت جوانان و نوجوانان باشد که اینده از ان جوانان است،دشمن همین جوانان را هدف قرار داده است که انها را منحرف و از ارزشهای دینی باز دارند .
وی تصریح کرد :حضرت اقا فرموند دشمن در ماه رمضان جوانان را نشانه می گیرد که انها را از نماز و روزه باز دارد، پس ما بیشتر در زمینه های معنوی باید برنامه ریزی کنیم .
امام جمعه اذعان داشت :اگر به جوانان بها داده شود درصد بالایی از انها بچه ها اهل طاعت و دوری از معصیت می شوند .
وی افزود : خداوند بهشت را برای بهشتیان نزدیک می کند و برای جهنمیان هم جهنم را نزدیک می کند ما مسئول شهر خودمان هستیم و در این زمینه می شود وضعیت فرهنگ و معنوی را بهبود بخشید ، اگر همه همت کنیم این کار شدنی است .
وی با بیان اینکه دغدغه اصلی ما باید در مسائل اقتصادی و معیشتی باشد گفت :باید در جامعه التهاب ایجاد نکرد، اگر یک کلمه اهل باطل باشند از کلمه کلمه ما ها استفاده می کنند .می گویند شورای تامین اجازه داده است یا استان اجازه داد، چرا وقت خودمان را صرف یک کار ظالم و باطل کنیم .
وی افزود :قانون این نیست که مردم را به ولنگاری و بی بندباری بکشانیم ، قانون چیز  دیگری می گویند ما قرائتش را بلد نیستیم، قانون این نیست که کلمه کنسرت موسیقی را اجازه و بهاء بدهیم و در جامعه رواج دهیم.
امام جمعه بیان داشت :باید مردم به گناه تشویق نشوند اگر در مجلس کنسرت موسیقی که رواج بی بندباری است شرکت داشته باشیم همان لحظه از دنیا بروند بی دین از دنیا رفته اند .
وی افزود : شورای فرهنگ می تواند جلوی این کار را بگیرد .در این زمینه ورود پیدا کنید و تصمیم گیری جدی صورت گیرد، ما به شدت نسبت بامجلس کنسرت موسیقی مخالف هستیم اینکه جشنی می گیرند ما مخالف نیستیم .

برچسب ها:
قانون کنسرت موسیقی ولنگاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    سلام دوست عزیز نگاه تعصبی نیست هیچ جایی از منابع دینی ما تاکید بر ترویج موسیقی آنهم موسیقی با محتوای غربی و بدون محتوای اسلامی نشده است . کار فرهنگی فقط برگزاری کنسرت با این وضع ومحتوا نیست.

    عبدا...

    نگاه تعصبي نسبت به هنريعني توجه يك سويه به جامعه محدوداست. به اميد آنروزكه نظرات جامعه برايمان اهميت داشته باشدوباتعصب جامعه رابه همه ارزشهابدبين نكنيم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان