پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اجلاس نماز به میزبانی رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان، حمید ملانوری معاون استاندار و فرماندار رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: یازدهم آبان اجلاس نماز به میزبانی رفسنجان در شهرستان برگزار می‌شود.

ملانوری عنوان کرد: هر ساله قبل از اجلاس سراسری نماز تصمیم بر برگزاری اجلاس استانی و به تفکیک شمال و جنوب استان گرفته شده که ۱۲ شهرستان‌ در شمال و ۱۱ شهرستان در جنوب استان کرمان اجلاس برگزار می‌شود.
ملانوری تأکید کرد: اجلاس شمال استان کرمان یازدهم آبان‌ماه در رفسنجان و اجلاس جنوب استان ۱۸ آبان‌ماه در کهنوج برگزار می‌شود.
وی تبیین کرد: در این اجلاس اعضای ستاد اقامه نماز هر شهرستان حضور می‌یابند که از هر شهرستان جمعاً ۱۵ نفر میهمان داریم و در مجموع ۲۰۰ نفر میهمان در این اجلاس از شهرستان‌ها داریم و ۲۰ نفر از مرکز استان میهمانان اجلاس ما هستند.
ملانوری تشریح کرد: کارهای ابتکاری در حوزه نماز باید انجام شود که گستره کار را بالا ببرد.
فرماندار رفسنجان یادآور شد: گروه‌های مختلف مردمی هم در این اجلاس باید دعوت شوند و در کنار آن نمایشگاهی با موضوعات حجاب، نماز و … برپا شود که فضای شهرستان در حوزه نماز پررنگ باشد.
وی متذکر شد: در نظر داریم در این شهرستان فرهنگی و مذهبی که به قم ثانی معروف است، اجلاسی در خور شأن نام آن برگزار کنیم و کیفیت کار بالا باشد

خروج از نسخه موبایل