آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های روز قدس: روزی خواهد رسید که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد

  • شناسه خبر: 10863
آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های روز قدس: روزی خواهد رسید که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد

“خانه خشتی”: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت سوریه مقاومت خوبی را در برابر تروریست‌ها انجام داده است، گفت: به مبارزان سوریه خسته نباشید می‌گوییم، همسایگان سوریه بدانند که اگر دشمنان نظام سوریه پیروز شوند، نوبت بعدی خود آنها خواهند بود که حامی آمریکا در منطقه هستند؛ مطمئن باشید اگر جهان اسلام به […]

خانه » آخرین اخبار » آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های روز قدس: روزی خواهد رسید که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد
“خانه خشتی”: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت سوریه مقاومت خوبی را در برابر تروریست‌ها انجام داده است، گفت: به مبارزان سوریه خسته نباشید می‌گوییم، همسایگان سوریه بدانند که اگر دشمنان نظام سوریه پیروز شوند، نوبت بعدی خود آنها خواهند بود که حامی آمریکا در منطقه هستند؛ مطمئن باشید اگر جهان اسلام به وحدت برسد، روزی خواهد رسید که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.
به گزارش“خانه خشتی”به نقل از باشگاه خبرنگاران،حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران همزمان با راهپیمایی روز قدس ضمن عرض تسلیت به حادثه‌دیدگاه زلزله آذربایجان شرقی گفت: همه ما شریک غم این عزیزان هستیم خداوند مغفرت برای از دنیا رفتگان این حادثه و صبر جمیل برای بازماندگان زلزله اخیر را عطا فرماید.وی ادامه داد: دولت محترم با تمام قوا در صحنه برای حل مشکلات زلزله‌زدگان باید اقدام کند و مردم نیز با توجه به اینکه سرمای زمستان در راه است همکاری کنند و وسایل گرمایشی برای آن منطقه فرستاده شود و انتظار از دولت است که ساخت و ساز مستحکمی در آن منطقه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام خاتمی با ابراز تاسف شدید از برخی عناصر داخلی و خارجی در جهت سوءاستفاده از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تصریح کرد: همه دیدند که منافقین چگونه استفاده غیر‌انسانی و ابزار از جنازه‌ها و ساختمان‌های تخریب شده کردند.

امام جمعه موقت این هفته تهران با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان که رو به پایان است، اظهار داشت: گزارش‌های رسیده از سراسر کشور نشان می‌دهد که شب‌های قدر امسال با شکوهتر از همیشه بوده و در عین حال حضور جوانان نیز چشمگیر بوده است که صفای محبت خود را به اهل بیت نشان دادند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و گفت: نام شهیدان رجایی و باهنر نام بسیار مناسبی برای هفته دولت است لذا هفته دولت فرصت خوبی است که هم نقاط قوت دولت مورد ستایش قرار گیرد و هم نقاط ضعف دولت شناسایی و برطرف شود و البته منقدان به دولت نیز انصاف خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه اجلاس غیر‌متعهدها در تهران پدیده بزرگی است، بیان داشت: جنبش غیر‌متعهدها در سال ۱۳۶۰ حدود ۵۲ سال پیش عضویت ۲۵ دولت شکل گرفت که می‌خواستند در مقابل دولت آمریکا و شوروی ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هم‌اکنون از ۳۲۰ عضو و ۱۸ ناظر جنبش غیر متعهد این انتظار می‌رود که در مقابل یکه‌تازی‌های آمریکا در دنیا ایستادگی کند.

آیت‌الله خاتمی با بیان این مورد که طبق آمارهای موجود بیش از نیمی  مردم جهان نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا معترض هستند، گفت: آنها امروز به تروریست‌های سوریه کمک می‌کنند؛ اجلاس غیر متعهدها باید در مقابل یکه تازی‌های آمریکا موضع بگیرند، در برابر جنایت ‌های صهیونیست‌ها و جنایت‌های صورت گرفته در بحرین و سرکوب حقوق بشر در عربستان نیز موضعی اتخاذ می‌کنند.

وی به مسائل سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: حوادث رخ داده در سوریه گویای این است که آمریکا هیچ یک از شعارهایش پاسخگو نیست،‌ ما اخیرا دو انتخابات در سوریه را مشاهده کردیم ولی سردمداران آمریکا آن را نقض کردند.

وی ادامه داد: امروز شعار حقوق بشر آمریکا، گوش جهانیان را کر کرده است ولی در عین حال به تروریست‌ها کمک می‌کنند و این به اصطلاح حقوق بشر لیبرال دموکراسی غرب است.

آیت‌الله خاتمی آمریکا و هم‌پیمانانش را به مانند لات‌های چاله‌میدانی که فقط بلد هستند معرکه‌گیری کنند تشبیه کرد و گفت: آمریکا بداند که هر وقت در مورد ایران اظهار‌نظر کند با شعار مرگ بر آمریکای تمامی ایرانیان مواجه خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت سوریه مقاومت خوبی را در برابر تروریست‌ها انجام داده است، خاطر‌نشان کرد: به مبارزان سوریه خسته نباشید می‌گوییم همسایگان سوریه بدانند که اگر دشمنان نظام سوریه پیروز شوند، نوبت بعدی خود آنها خواهند بود که حامی آمریکا در منطقه هستند.

عضو مجمع خبرگان رهبری به همسایگان سوریه توصیه کرد با طناب پوسیده آمریکا به چاه نروند چرا که حمایت معنوی از سوی مردم را از دست خواهند داد و همچنین القاعده که امروز به جان سوریه افتاده به جان خود آنها خواهد افتاد و آن وقت که شما پشیمان می‌شوید و پشیمانی شما سودی نخواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به راهپیمایی بزرگ روز قدس در ایران و سایر کشورهای مسلمان گفت:‌ باید با زورگویان مقابله کرد و زبان زور هیچ وقت جواب نداده و نخواهد داد.

وی کرد: دنیای اسلام با موج بیداری اسلامی نشان داد که چگونه می‌تواند در طول یک سال چهار دیکتاتور را ساقط کرد.

حجت‌الاسلام خاتمی خاطر‌نشان کرد: مطمئن باشید اگر جهان اسلام به وحدت برسد، روزی خواهد رسید که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

برچسب ها:
آيت‌الله خاتمي در خطبه‌هاي روز قدس: روزي خواهد رسيد که اسرائيل از صحنه روزگار محو خواهد شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان