فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان مطرح کرد :

دفاع مقدس یک ورق بود! فتنه ۸۸ هم یک ورق!

  • شناسه خبر: 107443
دفاع مقدس یک ورق بود! فتنه ۸۸ هم یک ورق!

سرهنگ سلطانی گفت : دفاع مقدس یک ورق بود! فتنه ۸۸ هم یک ورق! به والله اگر در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری خون دل نخورده بودند و وارد نشده بودند اگر خانواده شهدا نیامده بودند بسیج در تهران نیامده بود انقلاب رفته بود و ۸ سال دفاع مقدس ما هم می رفت.

خانه » سیاسی » دفاع مقدس یک ورق بود! فتنه ۸۸ هم یک ورق!

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در جمع نمازگزاران رفسنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی دلاورمردیهای شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، رزمندگان ، یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران اظهار داشت : دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باید آن را قدر بدانیم .
وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام بنیان گذار جمهوری اسلامی با سلاح ایمان ،اعتقاد و ارمان خواهی و عقلانیت در سال ۵۷ به پیروزی رسید و دشمنان به سرکردگی امریکا و اسرائیل و خیلی از کسانی که این انقلاب را بر نتابیدند و راضی نبودند تا این خروش ملت مسلمان را ببینند بر ان شدند تا این انقلاب را هر چه زودتر شکست بدهند و در نطفه خفه کنند.
سلطانی تصریح کرد : بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی ،این انقلاب تا امد جانی به خود بگیرد ،منافقین به نیابت از امریکا ، اسرائیل ، انگلیس و خیلی از کشورها اول جنگ  داخلی شروع کردند  ،بحث جنگهای داخلی را در کردستان ، سیستان ، خوزستان در امل و گنبد در خود تهران شروع کردند تا این انقلاب را ناامن و ورشکست کنند .
سلطانی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس نگذاشتند عزت ایران بر باد رود  اذعان داشت : شهدایی که امروز در جمع ما نیستند یادگاران دفاع مقدس هستند ، ایثارگران و خانواده شهدا ان روز دست به دست هم دادند و نگذاشتند این انقلاب شکست بخورد.
وی افزود :  در سی یکم شهریور ۵۹ در چنین روزهایی فردی به نام صدام که وحشی ترین فرد منطقه بود اعتقاد به هیچ چیز نداشت به نیابت از کشورهای دیگر جنگی علیه ما تحمیل کرد  و نامش را  امروز هشت سال دفاع مقدس گذاشتیم یعنی ما دفاع کردیم ما نجنگیدیم. جنگ را بر ما تحمیل کردند و تاریخ کشور جمهوری اسلامی نشان می دهد که ایران هیچ کجا شروع کننده جنگ نبود .
سلطانی بیان داشت : ظاهر قضیه این بود که صدام جنگ با ما را شروع کرد و عراق با ما می جنگید اما وقتی تاریخ دفاع مقدس را بخوانید همه کشورهای که امروز هم با ما دشمنی دارند از کشورهای همسایه گرفته  تا کشورهای اروپایی پشت هم در کنار صدام با ما جنگیدند.
وی افزود : خیلی از کشورها موشک و هواپیما دادند خیلی سلاح شیمیایی در اختیار صدام گذاشتند اما جمهوری اسلامی با دست خالی فقط با سلاح ایمان و اعتقاد به اهل بیت در مقابل همه انها دفاع کرد و برگ زرینی از ۸ سال دفاع مقدس  در تاریخ این کشور رقم خورد .
سلطانی خاطر نشان کرد : شما اگر تاریخ را رقم بزنید از ۲۰۰ سال گذشته و حتی ۴۰۰ سال گذشته هر کجا که جنگی را برما روا داشتند چه به صورت جنگ و غیر جنگ قسمتی از کشور ایران را بردند و جدا شد اما تنها جنگی که بر ما تحمیل شد و به واسطه حضور مردم در جنگ که مردم در قالب بسیج حضور پیدا کردند و پیروز شدند .
سلطانی رهبری و ولایت را  از عوامل موفقیت در دفاع مقدس دانست و گفت : حضور مردم دیگر عامل این پیروزی بود ،زن و مرد در جنگ و پشت صحنه با یک اعتقاد راسخ بود  ،به طوریکه در ان زمان هیچ نفاقی نبود هیچ جدایی و حزب بازی نبود و همین اتحاد و ایمان باعث پیروزی شد .
وی سومین عامل موفقیت در دفاع مقدس را  حادثه عاشورا و خون شهدا بر گرفته از مکتب سرخ سید الشهدا ء دانست و گفت : شهدا خون خود را هدیه کردند ، عزیز بودند هر چه داریم از دفاع مقدس داریم و هر چه از دفاع مقدس داشتیم از شهدا بود .
سلطانی با اشاره به اینکه امروز اگر عزت و قدرت  داریم از دفاع مقدس است بیان داشت : دفاع مقدس دانشگاهی بود که دانشجویان ان همه مردم ایران و اساتید دانشگاه ،امام بودند و شهدا و ارمان خواهی که  با اعتقاد با توسل به اهل بیت پیروز این میدان شدیم و امروز بعد از چندین سال هر کجا بخواهیم از عزت ایران نام ببریم می گوییم دفاع مقدس  .
وی افزود : چون در صحنه دفاع مقدس جانانه عمل کردیم همه کشورها با همه وسایل امدند اما جمهوری اسلامی حتی در حد یک سیم خاردار هم تحریم بود .از ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ تحریم بودیم هنوز هم ادامه دارد و امام این اعتقاد را داشت و همه مردم همه اقشار، دولت، مسئولین ،غیر مسئولین در کشور، باید اعتقاد داشته باشید که امام فرمودند “تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول لله در جهان طنین نیفکند تا ظلم و شرک کفر باشد مبارزه هم هست و تا زمانی مبارزه هست ما هستیم “.
سلطانی با بیان  اینکه اینکه می گوییم مبارزه نباشد دفاع هم نیست حرف غلطی می باشد گفت :  این صحبت را امام فرموده اند یک استاد دانشگاه ،یک بسیجی نگفته است ،امام راحل فرموده اند که  تا مبارزه هست ما هستیم .تا کفر هست مبارزه هست .
وی افزود : تا مبارزه هست ما هستیم این را امام فرمودند ومقام معظم رهبری هم امروز با تاسی از دفاع مقدس و با صحبتهای امام راحل در این خصوص دغدغه دارند .
وی افزود :  مقام معظم رهبری حرف از جهاد کبیر می زند جهاد کبیر یعنی چی ؟جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس ،جهاد اصغر یعنی هشت سال دفاع مقدس ،همه زیبایی های  دفاع مقدس ، همه شهدایی که تقدیم کردیم این جهاد اصغر است و امروز مقام معظم رهبری از جهاد کبیر نام می برد که شاخه و شعبه ای از جهاد صغیر است جهاد کبیر یعنی اینکه امروز در مقابل استکبار زانو نزنیم در مقابل ظالمان کوتاه نیاییم در مقابل یک دولت وهابی طرز فکر تکفیری کوتاه نیاییم .
سلطانی تصریح کرد : دغدغه مقام معظم رهبری نفوذ است و امسال هم گفتند جهاد کبیر، نفوذی که شاید در دفاع مقدس هم بود در انقلاب و قبل از انقلاب هم اتفاق افتاد .امروز می گوید مواظب نفوذ باشید قرار نیست از مرز سراوان و کردستان با مواد منفجره وارد بشن بگیم نفوذ پیدا کرده اند امروز  در حساسترین پستهای کشور ما نفوذ پیدا می کنند حتی در تیمی که مذاکره کننده بودند نفوذ داشتند.
وی بیان داشت : در فتنه ۸۸ مگر نفوذیها وارد نشدند! کجا بودند همه دشمنانی که در خارج بودند یک مرتبه می بینیم در چند روز در تهران حضور پیدا کردند ! و خودی ها هم اب به اسیاب دشمن ریختند و این اتفاق افتاد .
سلطانی افزود : امروز باید درک کنیم که دفاع چی هست ! هنوز دفاع ادامه دارد جهاد کبیری که اقا می گویند در همه بحثها از جمله  اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی نفوذ وجود دارد .
وی بیان داشت :  باید مواظب باشید ،مقام معظم رهبری می فرمایند من حساس هستم نسبت به فتنه ۸۸ ولی ما می گوییم فتنه ای نبود من ضد ولایت فقیه هستم که میگویم دعوا بود! منی که محکوم به فتنه را در یک جلسه دعوت می کنم که نزدیک یکسال زندان رفته من ولایت مدارم ؟
وی افزود : دفاع مقدس یک ورق بود! فتنه ۸۸ هم یک ورق! به والله اگر در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری خون دل نخورده بودند و وارد نشده بودند اگر خانواده شهدا نیامده بودند بسیج در تهران نیامده بود انقلاب رفته  بود و ۸ سال دفاع مقدس ما هم می رفت .
سلطانی اذعان داشت : چرا وقتی تریبون دست ما می افتد فقط فقط دفاع مقدس را می گوییم ،از اول حاج احمد امینی گذشت که من و تو از فتنه ۸۸ بگذریم ؟ بتوانیم ببینیم دشمن امروز کیست دوست کیست!

وی ادامه داد: ما توان دفاعی بالا و اقتدار داریم اما باید جلوی نفوذ گرفته شود  جلوی کسانی که می ایند زانو خم می کنند جلوی اسرائیل و امریکا را بگیریم که عزت این نظام را به باد ندهند .
وی با بیان اینکه کشور ما کشور امام زمان است گفت  :  این کشور  صاحب دارد این مملکت  نایب امام زمان دارد اگر من مسئولم در  مقطع خاصی مسئولیت دارم ولی  این کشور از شروع پیروزی در سال ۵۷ شاید در سال ۴۲ رهبریش مقتدر بوده است  شهداهم این را در وصیت نامه هایشان گفتند .
سلطانی بیان داشت : از بسیجیان و همه مردم خواهش می کنم بروید وصیت نامه شهدا را بخوانید ببینید چند درصد از شهدا نسبت به ولایت فقیه در وصیت نامه هاشان نوشتند و ما امروز راحت از  کنار این قضیه رد می شویم و می گوییم  ولایت را دوست داریم این نشد ببینید اقا در بحث هسته ای چه می فرمایند ؟ در بحث دیپلماسی چه می گوید؟ همان را عمل کنیم قرار نیست بگوییم حضرت اقا!  و بگوییم دفاع نیاز نیست! یا مفلس هستید  که این حرفها را می زنید یا دشمن !

برچسب ها:
دفاع مقدس فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    درود به غیرت سرهنگان استکبارستیز سپاه و بدا به حال حقوق خواران و حقوق بانان استکباربلیس!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان