امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:

آل سعود احیا کننده خط و مشی بنی امیه و افکار ابوسفیان است

  • شناسه خبر: 106875
آل سعود احیا کننده خط و مشی بنی امیه و افکار ابوسفیان است

امام جمعه رفسنجان گفت: آل سعود احیا کننده خط و مشی بنی امیه و افکار ابوسفیان و فرزندان پلیدش و افکار طاغوت را زنده کردندو ابایی از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع کشورهای مسلمان ندارند.

خانه » سیاسی » آل سعود احیا کننده خط و مشی بنی امیه و افکار ابوسفیان است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان از بی حیایی یکی از موسسات رفسنجان در شب گذشته انزجار خود را اعلام کرد و گفت: این موسسه در مکانی که نیت خیر ساخته شده است جلوه ای از اروپا را در آن ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: برخی افراد با کمال بی شرمی و بی حیایی در آنجا حضور داشتند و برخی مسئولان هم با بی تفاوتی از کنار این موضوع گذشتند و مردم هم غیرتی از خود نشان ندادند.

وی ادامه داد: این جلسه بساط بی شرمی و بی حیایی بود اگر مرم و مسئولان این چنین مجالسی را به هم بزنند ما نیز آنها را حمایت می کنیم .

رمضانی پور اظهار کرد: امکان داشت در این شب خشم خدا نازل می شد و زلزله و بلایی بر سرمردم این شهر می بارید و انسانهای بی گناه هم با آتش این خطا کاران می سوختند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه برخی با وضع نابسامان، و بی شرمی و بی حجابی کامل در معابر و جلسات عمومی حاضر می شوند توصیه کرد: مسئولان، مردم و متولیان امر اجازه ندهند در این شهر ولایی و شهید پرور کارهای بی شرمی روی دهد.

وی تأکید کرد: کمک و پول این افراد بی حیا، بد حجاب و بی شرم به خیریه ها نجس است .

امام جمعه رفسنجان در خصوص حیا و شرم گفت: امام علی (ع) در این باره می فرمایند  همه خوبی ها از حیا پدید میاید رسول خدا هم می فرمایند حیا در جامعه تمام دین است لذا اگر کسی حیا نداشته باشد پس دین ندارد.

وی همچنین ادامه داد: امام رضا(ع) هم در این رابطه می فرمایند کسی که لباس حیا را دور میندازد دیگر در جامعه حرمت ندارد، و غیبتش هم جایز است و اگر این شخص بی حیا به دادگاه مراجعه کرد و برای احقاق حقش ، لذا قاضی به حرفهایش توجهی نداشته باشد چراکه این شخص با بی حیای اش حقوق شهروندی خود را هم ذایل کرده است.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه خداوند ثوابها و پاداشها را به بندگانش عطا می کند و گناهانش را میبخشد بیان کرد: خداوند گاهی اوقات به انسانها فرصت می دهد و انسانها باید ار این فرصت ها استفاده کنند اینکه برخی رباخوار و زورگو می شو ند،اهل پارتی بازی هستند، رشوه می خورند، ناحق را به جای حق قبول دارند بدانند که در همین دنیا و در همین چند صباح خوش هستند و بعد از جان سپردن مکافات شروع می شود.

رمضانی پور ادامه داد: سعودی ها با پول، دهان همه را می بندند و خطاها و جنایاتی مرتکب می شوند لذا از لحظه ای که جان می دهند اینهایی که اهل زور و تزویر و کلک بازی در دنیا هستند بدانند دنیا چند صباحی به کام آنان است، و بترسند از خدا و این کارها و جنایات را برای شیعیان مرتکب نشوند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: چه خوب است انسان تسلیم امام زمان باشد و اگر خطا کردیم برای رضایت این امام زمان استغفار کنیم.

وی به فصل برداشت پسته اشاره کرد که بیشترین اشتغال را دارد و گفت: لذا به کارگیری کارگران امین در کارگری و در فروش اثر بخشی دارد و کسانی که دست اندر کار قیمت پسته هستند، اعم از شرکت تعاونی پسته و صادرکنندگانی که نقش کلیدی دارند به کشاورز کمک کنند .

وی میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر خم را که سرآغاز رسالت امامت بود تبریک گفت و افزود: تمسک به ولایت امام علی (ع) تبعیت از روش و حکومت داری ایشان است لذا ضرورت دارد جلساتی به عنوان تبعیین فلسفه غدیر و تجدید میثاق با ولایت داشته باشیم و در مساجد قرائت دعای ندبه را داشته باشیم و تجلیل از سادات را در دستور کار باشد.

وی یاد و نام مروج غدیر آیت الله خزعلی و یاد شاعر جلیل القدر سید محمد حسین شهریار ( شاعر شعر علی ای همای رحمت) را گرامی داشت و گفت: این روز به روز ادبیات هم نامگذاری شده است لذا از آنجایی که رهبر انقلاب اسلامی هم خیلی نگران زبان فارسی هستند ، باید خانواده ها و متولیان امر توجه بیشتری داشته و ترویج زبان بیگانه را نداشته باشیم و زبان فارسی را پاس بداریم و ارزش قایل باشیم این زبان پر ارزش و قدمت چند هزار ساله دارد .

وی هفته آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت : عظمت این دوران بر هیچ کس پوشیده نیست و یاد شهیدان و آزادگان را گرامی میداریم .

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ما خسارت های مادی و معنوی زیادی را متحمل شدیم و آنهمه دستاوردهای اقتدارآفرین توسط رزمندگان و ایثارگران بدست آمد  و نباید یاد و نام انها را فراموش کنیم.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در برابر یاوه گویی های برخی که می گوین ما امروز نیاز دفاعی نداریم لذا ایشان به عنوان یک دستورالعمل اعلام گردند که افزایش روز به روز آمادگی های تسلیحاتی و دفاعی و روحی را داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان از جنایات آل سعود و صهیونیست ها که به مردم مظلوم فلسطین، بحرین، یمن و … دارند یاد کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در مورد شجره خبیثه ملعونه می فرمایند که در واقع آل سعود احیا کننده خط و مشی بنی امیه و افکار ابوسفیان و فرزندان پلیدش و افکار طاغوت را زنده کردندو ابایی از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع کشورهای مسلمان ندارند.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: امسال هم دستبند هوشمندی که توسط صهیونیست ها طراحی شده به وسیله سعودی ها به دستان زائران بیت الله الحرام زده اند و این کاری تحقیر و توهین امیز است برای مسلمانان.

وی گفت: آنها قصد براندازی اسلام  ناب محمدی را دارند و با کشتار بیش از ۷ هزار زائر مسلمان بیت الله الحرام  در سال گذشته ، دریغ از یک عذر خواهی و دریغ از محاکمه عاملان این جنایت، لذا انها می خواهند مسلمانان را نابود سازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همایش رفسنجان تدبیر و تویعه اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های جنبی این همایش نمایشگاه توانمندی ها ی این شهرستان است که در قالب بیش از ۲۰۰ غرفه توانمندی های رفسنجان از بخش ها مختلف صنعت، معدن، مشاغل خانگی و … در این نمایشگاه تا ۲۹ شهریور دایر است.

امام جمعه رفسنجان گفت: این همایش به منظور استفاده از نظرات نخبگان و دانش اساتید داخلی و خارجی در حال اجرا است تا سند توسعه شهرستان تدوین و راه و مسیر توسعه این شهرستان در پیش گرفته شود.

برچسب ها:
آل سعود جنایت نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    اینطوری نگین، یه وقت طرفدارای هاشمی بدشون میاد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان