پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

۲۵۰میلیون ریال وام مسکن به خبرنگاران رفسنجانی اعطا خواهد شد

خانه خشتی“: پور محمدی فرماندار رفسنجان در جلسه بزرگداشت مقام خبرنگاری درمحل فرمانداری این شهر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت قشر خبرنگار در مظلومترین اشخاص جامعه هستند که سعی دارند درد و غم مردم را را به گوش مسئولین برسانند.

وی گفت از این روی پیگیری مسائل و مشکلات از جمله امنیت شغلی – مسکن انها از طرف دولت باید مدنظر قرار گیرد که اخیرا با مسکن دار شدن خبرنگاران مجرد نیز از سوی دولت موافقت شده است.

پور محمدی گفت برای پیش پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی ۵ میلیون تومان از طرف متقاضی نیاز است که ۳۰ میلیون ریال از این منبع نیز بطور وام قرض الحسنه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات با همکاری بانک ملی پرداخت خواهد شد افزود افراد بهتراست در بافت فرسوده زمین مسکن را تهیه کنند تا از کسب پروانه ساختمان رایگان برخوردارشوند.

دکتر اذین نماینده مردم نیز با اشاره به تلاشهای خبرنگاران گفت خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسئولین هستند که پیگیری مسائل ومشکلات و عرضه عملکرد خوب مسائل از سوی انها بهتر صورت می گیرد در پایان از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رفسنحجان از ۱۲۰خبرنگار رسانه های خبری رفسنجان تقدیر و تشکر شد.

خروج از نسخه موبایل