آغاز کاشت بیش از ۷ میلیون نشاء زمستانه در نهالستان شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 105621
آغاز کاشت بیش از ۷ میلیون نشاء زمستانه در نهالستان شهرداری رفسنجان

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان از آغاز کاشت بیش از ۷ میلیون نشاء زمستانه در نهالستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » آغاز کاشت بیش از ۷ میلیون نشاء زمستانه در نهالستان شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، مهندس ابوطالبی با بیان اینکه نهالستان شهرداری از بزرگ ترین مراکز تولید گل و گیاهان زینتی استان کرمان است، افزود: نهالستان شهرداری رفسنجان در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار در بلوار آزادی واقع شده و با دارا بودن انواع مختلف گلخانه و امکاناتی از قبیل آب و زمین مناسب، قابلیت تولید انواع مختلف نشاء گل های  فصلی و گیاهان زینتی را دارد.

وی مهم ترین فعالیت نهالستان را تولید بالغ بر ده میلیون نشاء گل های فصلی بهاره و پاییزه (شب بو، بنفشه، اطلسی، پریوش، آهار و …) در سال با کیفیت بسیار بالا و عاری از هر گونه آفت و بیماری و سازگار با آب و هوای رفسنجان عنوان کرد و گفت: علاوه بر تولید نشاء فصلی، در گلخانه های نهالستان بیش از ۵۰۰ هزار قلمه انواع درختچه های زینتی و ۲۰۰ هزار گلدان گل تولید می شود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه تولیدات نهالستان علاوه بر استفاده در فضای سبز شهر، نیاز شهرداری های همجوار، دهیاری ها، ادارات و غیره را تامین می­کند، اظهار کرد: کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه در طراحی و اجرای فضای سبز برای منازل و ادارات  به شهروندان محترم مشاوره و خدمات مناسب ارائه می دهند.

محمد ابوطالبی به برپایی نمایشگاه گل و گیاه در نهالستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ گونه از انواع درختان مثمر و غیر مثمر، گل های آپارتمانی و باغچه­ای، گلدان، کود و خاکبرگ با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ۷ صبح تا ۷ شب می باشد.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز وجود مجموعه تفریحی بهارستان را از دیگر بخش های این مجموعه معرفی کرد و گفت: این مجموعه با فضایی بسیار زیبا و مفرح برای برگزاری مجالس عروسی، ولیمه، جشن تولد، فیلم برداری و… پذیرای شهروندان است.

برچسب ها:
بهارستان شهرداری رفسنجان فضای سبز نهالستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان